CONCERT: Mike Godoroja & Blue Spirit vor veni la Sinagoga din Bistriţa joi, 24 mai, ora 19:00. Preţul unui bilet: 15 RON. Pentru elevi, studenţi şi pensionari 10 RON | FARMACII DE GARDĂ: Miercuri 23 mai - GALENICA - Str.St.cel Mare nr.19. Joi, 24 mai - DIANA - str. C.R. Vivu nr. 12 | RADAR: Municipiul Bistriţa: 6:00 - 14:00, 14:00 - 22:00, 22:00 - 06:00 pe străzile: Calea Moldovei, Drumul de Centură, Strada Libertaţii, Bulevardul Republicii, Unirea, Viişoara | RADAR: Între 6.00 și 14.00, pe DN 17, la Prundu Bârgăului, Josenii Bârgăului, Bistriţa, Şieu-Măgheruş, Beclean, Ciceu-Mihăieşti şi pe DN 17 D între Năsăud, Salva şi Chiuza | RADAR: De la 14.00 la 22.00, pe DN 17, în Tiha Bârgăului, Josenii Bârgăului, Bistriţa, Şieu-Măgheruş, Şintereag, Beclean, Uriu şi pe DN 17 C, între Năsăud şi Salva | Cursul valutar BNR: 1 EURO = 4.4587 RON | 1 USD = 3.5272 RON | 1 GBP = 5.5429 RON | 1 CHF = 3.7133 RON | |

RECOMANDĂRI
Căutăm oameni excepţionali să facem împreună lucruri minunate!
Drum de 20 de miliarde, spart pentru canalizare
Creţu: Pe Merilor nu se face biserică baptistă ci bazin de înot!
Nimigea: Violată când se întorcea de la o nuntă
2011: Apartament, vândut de primărie cu 4400 de lei

  56 vizitatori online

CELE MAI CITITE STIRI
18.05.12 - Crainimăt: Motociclist grav rănit după ce a zburat 15 metri peste o maşină
23.05.12 - TRAGEDIE: Codruț Sigartău nu mai este printre noi
17.05.12 - VIDEO: Motociclist accidentat grav
22.05.12 - Luptele electorale într-o nouă fază: bătuta de pe Someş!
22.05.12 - POVEŞTILE DE LA ANDREI: Învăţământul primar de la CNAM
20.05.12 - Attila Marosi şi Violeta Griga au pregătit cel mai bun gulaş unguresc
19.05.12 - Accident pe Calea Moldovei
17.05.12 - Mureşenii Bârgăului: Un bărbat de 34 de ani s-a spânzurat
17.05.12 - Raoul Zanca este primul şef de deconcentrate schimbat din funcţie
21.05.12 - Nimigea: Violată când se întorcea de la o nuntă

REDACȚIA:
Tel: 0731-338215
Fax: 0363-814306
Email: redactia@bistriteanul.ro
Redactor Șef - Raluca Nechiti
PUBLICITATE
publicitate@bistriteanul.ro
Mobil: 0733-052215
JURIDIC
Redacția beneficiază de serviciile Cabinetului de avocatură ARIS CUPȘA, Bistrița, Baba Novac, nr 9, tel 0742-766078, fax 0263-210015


Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Iubesc animalele si sunt de acord cu eutanasierea cainilor vagabonzi!

01/09/2011 16:48:14 Claudia ANDRON  
Nu sunt ipocrita si nu vreau sa fiu. Iubesc animalele, am in casa 3 caini si 3 pisici, dar asta nu inseamna ca sunt de acord cu ce se intampla astazi la Bistrita cu cainii vagabonzi. Primaria e prinsa in corzi, intre asa zisii iubitori de animale si cei care vor un oras fara caini pe strada.

Mai intai, m-as adresa iubitorilor de animale foarte patimasi in problema cainilor vagabonzi, care stiu sa faca doar reclamatii si scrisori, si mai putin actiuni adevarate in sprijinul lor.

In primul rand, as dori sa stiu cati caini au adoptat din adaposturi acesti iubitori de animale?! Daca va numiti iubitori de animale ca si mine, cu caini si pisici de rasa acasa (am si o maidaneza), si cu suflet mare si milos in ceea ce-i priveste pe cainii vagabonzi, sunteti doar niste ipocriti.

Asadar, cati caini ati luat acasa din adapostul primariei si-i ingrijiti?! Cate actiuni de strangere de fonduri pentru hrana cainilor sau amenajarea unor adaposturi moderne ati facut?

La ce probleme avem astazi cu cainii vagabonzi, adapostul primariei este vesnic plin si strazile orasului la fel. Ce ati facut sa ajutati orasul si sa protejati acesti caini pe care, declarativ, ii iubiti mult?!

Va promit ca daca faceti o campanie prin care sa contribuiti la sterilizarea, hrana si cheltuielile cu adapostul de caini al primariei nu numai ca ajut cu mediatizarea, ajut si cu fonduri.

E usor insa sa stam in fata unui calculator si sa latram ca nu sunt bine ingrijiti cainii din adapostul primariei, fiind de acord in tot acest timp ca un copil de 9 ani sa fie muscat de fata de un caine vagabond, ca alti copii sa fie fugariti zilnic de acesti caini si ca tot orasul sa fie supus riscului unor imbolnaviri.

De leptospiroza, bruceloza sau toxoplasmoza ati auzit? Sunt niste boli grave care se pot transmite la om din cauza unor animale bolnave care haladuie prin locurile publice. Cainii care ajung in adapostul primariei sunt vaccinati doar antirabic, iar preventia si imunizarea impotriva acestor boli grave nu se face, ca e prea scumpa. Cine va plati daca ne imbolnavim de la aceste animale?

Si, iubitorilor de animale, mai raspundeti-mi la o intrebare: Ce iubire e aceea in care sunteti de acord ca acesti caini pe care-i iubiti atat de mult sa stea toata viata in niste custi, iar daca sunt lasati afara sa stea flamanzi zile in sir, sa fie chinuiti de boli pentru care nimeni nu le va da niciun tratament, sa fie batuti, loviti de masini, etc.? Ce iubire e asta, ca eu chiar nu inteleg...

Personal, sunt de acord cu eutanasierea cainilor, chiar din dragoste pentru animale...In urma cu cativa ani am avut un caine sfartecat de cainii de lupta si am ales eutanasierea pentru a nu-l mai chinui cateva zile in plus, finalul fiind acelasi.

Inteleg sa-mi arat iubirea fata de un animal oferindu-i hrana zilnic, dragoste, atentie, ingrijiri medicale cand are nevoie, un spatiu curat si multa grija.

Iubesc cainii, animalele – in general, si toata viata, de copil, am crescut caini si pisici.

Imi iubesc mai mult insa copiii, sanatatea lor, a mea si a parintilor mei. Din acest motiv nu vreau ca doar declarandu-ma iubitor de animale cu animale de rasa acasa si fara niciun caine luat de la adapost, sa lupt fatarnic in problema cainilor vagabonzi.

Si primaria o vad atacata aiurea, prinsa in corzi, intre asa-zisii iubitori de animale si bistritenii disperati de hoardele de caini de pe strada. Si unii si altii injura primaria si primarul.

Ce nu stiu bistritenii disperati de haitele de caini din oras este ca cei de la fundatiile de protectia animalelor din oras au cerut primariei sa lase cainii pe strazi ca ar duce-o mai bine decat in adapost. Primaria i-a lasat, pe de-o parte obligata de lege, pe de alta parte de numarul mare de caini din adapost. Aici se pot caza 120 de caini, dar pe strazi, dupa unele estimari, ar fi peste 500 de caini, si de sterilizat si crotaliat mai sunt multi. Deci, oricum s-ar face, va fi plin de caini si pe strazi si in adapost.

Bistritenii ar mai trebui sa stie ca primaria cheltuie lunar peste 500 de lei cu un caine cazat in adapost, iar cu un batran cazat in caminul de batrani, in jur de 330 lei. Ori eu asa ceva nu pot sa accept, oricat de mult as iubi animalele. Deocamdata nu produc ele bani la bugetul primariei ca sa merite mai multe fonduri decat un batranel care-a contribuit o viata la stat.

Fara masuri radicale, orasul asta nu va fi curatat de cainii vagabonzi nici in urmatorii 100 de ani, ba mai mult, se vor inmulti. Nu-mi amintesc ca in ultimii ani sa fi fost atat de multi caini in oras ca si astazi...

Eu am avut curajul sa-mi sustin public punctul de vedere in aceasta problema. Sper sa aiba la fel de mult curaj si cei care trebuie sa ia masuri si sa protejeze orasul si cetatenii sai de cainii vagabonzi si bolile care le pot transmite.

In incheiere, as mai adauga ca am fost in Ungaria, Austria si Germania in concediu, cateva zile, si nu am vazut nici macar un caine pe strada. La intoarcere, in vama Bors, ma astepta o haita de cel putin 10 caini.

Nu stiu cum au facut altii, dar vreau ca si in tara si in orasul meu sa nu fie caini flamanzi, batuti si bolnavi pe strada si nici copii si oameni muscati de ei.

Nota:

Nu voi raspunde iubitorilor de animale care vor riposta aici si nu-mi raspund intai la intrebarea: Cati caini ati luat ACASA de pe strazi sau din adapost?!

6213 vizualizari


Are dreptate Claudia
  (28/09/2011 09:23:21)
[ gigi ]
Are dreptate Claudia.Adica 500 de lei pt un caine,300 de lei pt un pensionar,40 de lei alocatia la un copil.Parca ceva nu functioneaza bine aici.
USA
  (27/09/2011 11:03:09)
[ unu de prin zona ]
cautati pe google si vedeti ce fac americanii cu ei. 2 sapt maxim pt cei prinsi si evaluati ca nepotriviti pentru adoptie, apoi gazati cu gaz ce adoarme, iar dupa ce iau somn, gaz ce omoara, sau injectie letala. cei buni de adoptat au website unde oamenii se uita si au si publicitate in media locala. mai bine de asa nu se poate. si cei spre adoptie au 2-3 luni, daca nu ii ia nimeni, pusi la somn. asa ar fi loc tot timpul pentru altii noi si s-ar curata strazile...
suntem micuti si neajutorati, vreo 9-10 la numar...si in curand o sa murim de frig si foame....
  (26/09/2011 20:16:31)
[ helllpppppp ]
buna,as dori sa ma ajutati cu un nr de tel de la o asosiatie sau cva de genu pt a salva niste bieti catelusi vagabonzi . sunt micuti au aprox o luna si impreuna cu catelusa hoinaresc toatta ziua pe o strada din cart. sigmir. precizez ca pe doi dintre catelusi din pacate i-a calcat zilele trecute o masina. daca cineva nu o sa le ofere hrana si un adapost in curand vor sfarsi cu toti sub rotile masinilor sau inghetatiDaca puteti sa ajutati catelusi va rog sa ma contactati la nr 0761664636MULTUMESC
Corect
  (26/09/2011 14:24:36)
[ adisor ]
sustin ideea.
Cainii vagabonzi
  (19/09/2011 21:04:24)
[ ............... ]
nu vreau sa fie eutanasiati dar de vina sunt stapani care ii lasa sa umble pe unde vor...si aici unde stau eu sunt o gramada de caini care nu au stapan si nici nu poti trece de ei decat cu bota sau cu bolovani...cel mai bine ar fi ca fiecare sa il tina inchis in curte nu sa ii dea drumul.si eu am caini foarte rai dar sunt inchisi tot timpul...
...
  (15/09/2011 18:32:06)
[ alex ]
Cainii sunt animale domestice,trebuie sa aiba un stapan.Dar de unde provin aceste haite de caini vagabonzi? Nu suntem oare ,noi oamenii,vinovati de aceasta situatie??
@solutia
  (13/09/2011 16:56:36)
[ Munteanu Mihai ]
Solutia nu este Eutanasia , nu este vorba de a scoate animalele din adapost , solutia eu cred ca este un adapost modern care sa aiba un program de vizitare , un adapost modern de unde sa se poata da animalele in adpotie. iar treaba cu posesorii de animale sa fie obligati sa isi sterilizeze animalele si sa fie monitorizati si sanctionati conform legii in caz de abandon ! Solutia nu este lagar un lagar precum cele naziste ! trebuie sa tindem si noi spre civilizatie , nu invers! Multumesc
Da sunt de acord
  (13/09/2011 13:44:16)
[ VladM ]
D-le Munteanu Mihai, daca iubesti intratat de mult animalele te rog sa le cazezi pe toate la tine, pentru asta te rog sa iei cainii vagabonzi din adaposturi de fiecare data cand se strang. Trebuie curatat acest oras de animalele fara stapan, dupa care trebuie inregistrat fiecare animal din curtile oamenilor si acestia sa primeasca amenda daca raman fara animal si acesta este gasit pe strazi
animale
  (11/09/2011 20:15:12)
[ Pavel ]
buna la toti iubitori de animale, si eu iubesc animalele si as dori sa pot face ceva ptr. ele. VA ROG DACA CINEVA ARE IDEI SAMI SCRIE LA adresa de mail;johnpavel74@yahoo.de
stiinta
  (10/09/2011 03:28:29)
[ stadt_bistritz ]
"Nu stiu cum au facut altii, dar vreau ca si in tara si in orasul meu sa nu fie caini flamanzi, batuti si bolnavi pe strada si nici copii si oameni muscati de ei" --- asa trebuia sa incepi articolul draga claudia...si poate cineva iti explica mai pe inteles cum sta treaba cu civilizatia..ne intoarcem in pestera condusi de frica :) succes
iubitoare de caini
  (09/09/2011 21:19:33)
[ Oodruta ]
Claudia, poate nu stii un lucru. Pentru caini se aloca lunar fonduri de 70000 de lei .Atata as vrea sa stiu unde se duc acesti bani,cine_i administreaza,sa le dai cea mai scumpa mancare, sa platesti 10 oameni sa_i intretina plus alte cheltuieli si tot nu sunt justificati.Si hai sa nu mai vorbim atata de acesti oameni saraci, sa vorbim mai bine de oamenii care nu vor sa munceasca,de oamenii puturosi, de oameni care nu se ridica din pat pentru 600 lei si nu vorbesc de oamenii bolnavi.
de acord
  (09/09/2011 12:31:44)
[ Mich ]
Multumesc Claudia Andron pentru acest articol. Ma reprezinta. Cred ca este vocea a cel putin 91% dintre bistriteni.
...
  (04/09/2011 23:13:46)
[ Munteanu Mihai ]
Daca vb de Dumnezeu, El a facut omul dupa chipul si asemanarea sa, dar tot el zice sa respectam toate creatiile lui!Pana la urma acei caini sunt pe strada din cauza oamenilor!Eu nu zic ca au ce cauta pe strada,dar daca exista,atunci trebuie sa gasim o solutie! pentru acea solutie avem nevoie de ajutorul dumneavoastra!Multumesc
Felicitari
  (04/09/2011 22:51:56)
[ Munteanu Mihai ]
Vai da ce va inghesuiti ! Tot va plangeti dar nu ati face nimic ! Ce rau ne merge ... dar sa faca altii ! Adica venim noi de la Cluj si vrem sa ajutam atat cainii cat si pe Voi 'Fiinte supreme' ( Care nu stiu sa scrie corect linba romana ) si voi nu vreti sa puneti mana ! nici o problema ... noi oricum o sa incercam sa schimbam ceva in tara asta!NU AVEM NEVOIE DOAR DE DONATII, AVEM NEVOIE SA INCERCATI SA VA IMPLICATI! MULTUMESC
felicitari
  (04/09/2011 17:49:59)
[ vasi ]
FELICITARI!!!!!! IN SFIRSIT UN ARTICOL SCRIS BINE SI IN SPRIJINUL OMULUI CA EL ESTE FIINTA SUPREMA LASATA DE DUMNEZEU PE PAMINT NU ANIMALELE(CIINII).SINT CURIOS CE POZITII OR LUA NERUSINATII ASTIA CARE NU FAC NIMIC SI LE-O FI MUSCAT D. FERI UN COPIL SAU CINEVA APROPIAT LOR SIGUR I-SI SCHIMBA PAREREA,DAR ASTIA NU GINDESC SI LA SEMENII LOR (COPIII) CARE POT SUFERI DIN CAUZA ACESTOR CIINII MAIDANEZI F. PERICULOSI CIND SINT IN HAITA SI NU NUMAI. SA SE TREACA LA FAPTE!!!!
continuare
  (03/09/2011 21:38:36)
[ Munteanu Mihai ]
Pentru acest lucru sa se intample avem nevoie de ajutorul dumneavoastra!ONG-ul se va numi T.O.R.A. si are ca obiective educarea populatie privind abandonul/strerilizarea animalelor( campanii de sterilizare) si infiintarea unui adapost ! toti cei care doriti sa va implicati sunteti bineveniti adresa mea de email este Munteanu_Mihai_2005@yahoo.com Multumesc
Am putea sa ne intalnim si sa facem ceva concret ....
  (03/09/2011 21:26:33)
[ cetatean iubitor de ]
...Claudia, Mihai, OMS ...am putea sa ne intalnim ...sunt invitati toti cei care doresc sa faca ceva pentru orasul nostru, pentru noi si pentru animalele care pana la urma nu au nici o vina/vina o purtam noi la fel si consecintele...si poate o sa ne sustina si autoritatile in actiunile noastre! Poate vom deveni si noi oras european!....
Stimata Doamna
  (03/09/2011 21:23:27)
[ Munteanu Mihai ]
Buna !Eu sunt din Satu-Mare dar locuiesc in Cluj! in urma unei vizite in BN am asistat la un caz de cruzime fata de animale! in urma acelei intamplari am decis, atat cat pot, sa incerc sa va ajut. Dar trebuie sa ne ajutati si voi!Aveti o problema care in alte orase(ex.Cluj)s-a rezolvat in mare parte!Impreuna cu Un grup de iubitori de animale suntem in demers de a infiinta un ONG care sa incerce sa rezolve problema cateilor pe strada!Vrem sa lucram impreuna cu primaria sa rezolvam problema asta..
Re: Claudia ANDRON
  (03/09/2011 20:55:45)
[ Mihai ]
Si, daca tot am ajuns aici, propun ca ideile sa le promovam si sa incepem sa facem ceva pentru acesti catei. NU ASOCIATII ci SOLUTII. Bistriteanul.ro ar putea aduna destui ca noi si sa rezolvam aceasta situatie. :) Sunt primul inscris! :)
Re: Claudia ANDRON
  (03/09/2011 20:50:56)
[ Mihai ]
ERATA: "iar asta devine normalitatea lor, dar ii ucidem pentru asta?:)
Re: Claudia ANDRON
  (03/09/2011 20:44:03)
[ Mihai ]
mele sociale sunt altele si tin de spiritul civic ce ar trebui sa ni-l dezvoltam in avantajul tuturor. Iar dreptul la viata este al fiecaruia indiferent din ce "regn" facem parte. Ne mandrim ca suntem cei care rationam...atunci, hai s-o facem si sa nu ucidem niste animale nevinovate. In ceea ce priveste modul lor de viata nu il considera din start trist. La fel ca cel a unor "concetateni" de-ai nostri se adapteaza cersind si cautand prin gunoaie, iar asta devine normalitatea lor, dar ucidem.:)
OMS2
  (03/09/2011 20:42:34)
[ Dia ]
Va sugerez daca chiar vreti sa emiteti pareri pe subiect sa va documentati inainte, asa e de bun simt. Organizatia Mondiala a Sanatatii a facut 2 studii pe subiectul suprapopularii cu caini fara stapan. Guidelines for Dog Population Management, pg. 9, 72 si 74, si Report of W.H.O.Consultation on Dog Ecology Studies, related to Rabies Control, pagina 11
Organizatia Mondiala a Sanatatii
  (03/09/2011 20:39:18)
[ Dia ]
Eutanasierea nu rezolva problema cainilor fara stapan. Fiecare habitat va avea intotdeauna numarul de animale pe care il permit resursele de mancare care se gasesc acolo. Eutanasiind cei ramasi au hrana mai multa, sunt mai sanatosi iar puii lor au sanse crescute la supravietuire, vin altii ca un oras nu e un spatiu inchis cu ziduri iar atata vreme cat sunt resturi, vor fi si animale care sa le manance,iar oamenii continua sa nu isi sterilizeze animalele si puii sa ii arunce in strada.
Re: Claudia ANDRON
  (03/09/2011 20:37:54)
[ Mihai ]
odata ca eutanasierea celor multi pe care-i vedem astazi. Vor aparea altii si altii. De aceea spuneam ca nu este o solutie proactiva. Tot ce vom face va fi sa-i omoram mereu si mereu fara sa rezolvam cu adevarat problema. Am crescut si "cresc" cu animale in casa. Imi umplu viata si ma fac sa zambesc. NU cred ca iubirea mea pentru animale trebuie sa ma faca sa-i adun pe toti "maidanezii" in casa mea. Nu este responsabilitatea mea ci a celor care conduc urbea, oricare ar fi ea. Responsabilitatile
Re: Claudia ANDRON
  (03/09/2011 20:33:59)
[ Mihai ]
Am vorbit la "per tu" generalizand pentru toti cei ce vad lucrurile asa cum le-ai expus, Claudia. Si bineinteles, pentru tine cu mentiunea ca nu am vrut sa fiu nerespectuos ci doar lipsit de menajamente, asa cum cred ca este subiectul mortii unei vietati nevinovate. Solutii sunt in orice moment, din pacate societatea a devenit latenta si indiferenta si prefera actiunile radicale, ca si cand acestea ar rezolva solutia. NICIODATA!!! Pentru simplul fapt ca "samanta" acestor "maidanezi" nu va pieri
Re: Mihai
  (03/09/2011 19:18:17)
[ Claudia ANDRON ]
In momentul in care am scris textul, nici primaria nu avea solutii si nici asociatiile. Dar, daca se gasesc solutii de oricare parte, in beneficiul bistritenilor si al cainilor, ar insemna sa fiu tampita sa nu sustin asa ceva. Pana atunci, repet: nu vreau caini flamanzi si batuti pe strada, nu vreau sa mi se imbolnaveasca copiii si animalele din cauza haitelor din oras si nu vreau sa mai fie oameni muscati din senin. Daca aveti solutii, hai sa le punem in practica, va sustin. Cu respect,
Re: Mihai
  (03/09/2011 19:12:57)
[ Claudia ANDRON ]
Respectati-mi parerea cum si eu o respect pe a dvs. Poate ca am fost mai radicala, dar mi s-a parut singura solutie. Spun "mi s-a parut" pentru ca am avut de cateva minute o discutie cu o prietena care mi-a expus cateva din actiunile care ar duce elegant la rezolvarea problemei. O s-o sustin si pe ea si pe adevaratii iubitori de animale, care vor sa faca ceva, nu doar sa dea din gura. Nu sustin eutanasierea daca sunt solutii sa curatam orasul si sa le oferim un trai mai bun.
Re: Mihai
  (03/09/2011 19:07:20)
[ Claudia ANDRON ]
Va multumesc pentru replica, pentru decenta si pentru coerenta expunerii. Din pacate, ne aflam in fata unui fapt implinit, a unei situatii grave. Nu ma puteti trage la raspundere pentru ca eu nu am fost platita sa rezolv aceasta sarcina si nu mi-am dus-o la indeplinire. Pur si simplu constat unde s-a ajuns si mi-am expus parerea. Repet, nu cred ca e dragoste pt animale sa le vad pe strada infometate si batute sau sa-si traiasca viata inchise intr-o cusca. Este parerea mea.
Felicitari
  (03/09/2011 12:22:32)
[ dodu ]
ginditi corect asa ar trebui procedat.
Concluzie 2
  (02/09/2011 23:10:39)
[ Mihai ]
...face parte din familia lui. Orice grija pentru ceilalti este falsa si-i va parasi si trada in orice situatie daca isi va simti propria existenta "deranjata". Crima nu are scuza indiferent cum doresti sa-i spui. A face filozofie pe viata altora e usor, dar consider ca e mizerabil.
Concluzie
  (02/09/2011 23:06:54)
[ Mihai ]
revin cu o concluzie. Nu meriti sa ai ai animale in casa atata timp cand gandesti asa marunt privitor la viata lor. Sa-i ucizi pentru ca ti-au invadat teritoriul, dar tu nu ai facut nimic sa controlezi inmultirea lor este o gandire reactiva nu proactiva, marunta si barbara si oricine-mi va vorbi vreodata despre eutanasierea animalelor motivand ca stie ce spune ca are si el/ea animale de companie ii voi spune ca este ipocrit/a. Acel cineva va accepta moartea oricarui om atata timp cat nu...
Pentru Claudia
  (02/09/2011 22:49:59)
[ Mihai ]
Du-te la animalele tale si in omentele de tandrete vorbestele despre faptul ca esti de acord cu moartea lor in absenta ta si apoi apuca-te de calcule privind renatbilitatea.
Revin cu ipoteza care nu a aparut in text
  (02/09/2011 22:47:29)
[ Mihai ]
Familia ta, inclusiv tu, dispareti intr-un accident tragic. Animalele tale de companie raman ale nimanui astfel ca vor face subiectul eutanasierii. Si toatae astea pentru simplul fapt ca tu nu mai esti acolo sa le asiguri un camin. Ele vor muri fara nici o vina. E corect?
IPOTEZA pentru CLAUDIA
  (02/09/2011 22:43:53)
[ Mihai ]
E doar o ipoteza care s-ar putea sa te faca sa gandesti altfel despre animalele strazii. <> Stiu ca suna dur ce-am scris, dar nici un animal nu trebuie sa moara pentru simplul fapt ca suntem incapabili sa controlam si pregatim orice situatie "administrativa".
felicitari pentru articol
  (02/09/2011 21:36:20)
[ MM ]
Iubitorii de animale sa-i adune acsa pe toti cainii de pe strazi! Sunt atatea cazuri de persoane muscate de tot felul de jigodii, pe oameni nu-i iubiti, doar pe caini? Viata unui om e mai putin pretioasa decat viata unui caine? Eu sunt de acord sa fie adunati si omorati toti cainii de pe strazi, desi si eu am un caine acasa pe care il iubesc, dar ma gandesc la siguranta noastra si a copiilor
intreb si eu
  (02/09/2011 19:37:45)
[ cetitor ]
Stiti cati bani se invart in jurul acestui subiect? Asa ca o hotarare privind soarta cainilor vagabonzi nu va fi luata de iubitorii sau neiubitorii de caini, ci de cei care castiga bani frumosi de pe urma acestor caini. Asa ca... cainii latra, luna trece.
Bravo
  (02/09/2011 18:27:16)
[ emil jarda ]
Un articol care m-a uns la inima. Sunt satul de latratori de bine si de falsi iubitori de animale. Atata timp cat animalul, oricare ar fi el, e pus in rama iar omul la zid, inseamna ca avem o societate bolnava. Felicitari pentru articol.
de acord
  (02/09/2011 14:42:49)
[ soso ]
de acord cu articolul tau
pentru
  (02/09/2011 14:19:55)
[ mara ]
Sunt de acord cu eutanasierea! "Iubitorilor de caini", in ce tara civilizata ati vazut sau auzit ca cetatenii se plimba pe strazi alaturi de cainii vagabonzi? Dupa cum arata cei din oras cred ca unii sunt bolnavi, boli ce se transmit. Pericol pentru toata lumea.
@ Cristina
  (02/09/2011 13:59:53)
[ costan ]
Auuuuleuuuuu ! Cristinico,esti dusa raaauuuu.Eu iti doresc sa ai parte de tratamentul,acestor nefericiti caini si daca ii iubesti atat de mult,sa dormi,cateva luni cu ei in "adapost"
OK
  (02/09/2011 13:48:20)
[ ale ]
De acord cu eutanasierea.PRO
Felicitari pt.articol.
  (02/09/2011 12:56:53)
[ Elena ]
Claudia, in asentimentul tau sunt si eu si 90 % din orasul nostru bantuit de caini vagabonzi. Petitia pentru copiii bolnavi de epidermoliza buloasa nu o ia nimeni in seama, ii condamnam la durere cumplita si suferinta pe copii si pe parintii lor, dar ne gandim sa facem petitii pt.cainii vagabonzi. N-au inima cei care nu sustin eutanasierea. Sunt brute bolnave !!! Nu te opri aici, Claudia. Te sustine 90 % din Bistrita, continua sa lupti pt.luarea acasa sau pt.eutanasiere!
votez!
  (02/09/2011 12:56:04)
[ alina ]
eu voi vota orice candidat la primarie de la orice partid si orice etnie care va propune in mod clar si concret eutanasierea tuturor , absolut tuturor patrupedelor (inclusiv pisici) fara stapan din oras!
felicitari!
  (02/09/2011 11:41:37)
[ Karla ]
Felicitari pentru articol! Aceasta este trista realitate...pentru oamenii obiectivi, si realisti care vor sa o vada!
da'te dreaku proasta
  (02/09/2011 11:24:04)
[ Cristina ]
eutanasia-te-ar p tine da-te dreku fomista proasta asa poate o sa simti ce afirmi!
Pentru Primarie
  (02/09/2011 11:18:23)
[ Paul ]
Doar citind comentariile, primarul isi poate face o idee despre cat succes electoral ar avea daca ar rezolva definitiv problema cainilor vagabonzi: ridicarea integrala de pe strazi, tinerea in adaposturi in limita capacitatii pentru x zile, restul eutanasierea. Dar mai intai trebuie sa vina odata legea aia care da dreptul primariilor sa faca asta.
Grozav
  (02/09/2011 09:55:49)
[ Alin w ]
pe giolgao eutanasiatil primul va rog eu mult ,pe sucevei isi face veacul este cel mai destept caine din oras......omoratil
Sant de acord si eu
  (02/09/2011 00:12:35)
[ ionica ]
Dau si bani doar sa ii eutanasiati ....ca m-am saturat sa vad caiini vagabonzi pe la toate colturile de strada si pubelele de gunoi !!! "iubitorii" de animale nu au acasa nici un animal ...sant doar fatarnici ...ca sa aibe si ei cu cine intra in polemica !!!! RATATILOR !!!
@Andrei
  (01/09/2011 23:39:31)
[ Claudiu ]
Deci eu chiar nu inteleg oamenii ca tine.Ori suferi de o boala mintala ori esti pur si simplu imbecil!Cum sa faci asemenea comparatii?!Cum sa fi atat de obedat incat sa nu faci diferenta dintre caine si om?Plus exemplul pur teribilist care nu ar trebui mentionat din respect pentru suferinta oamenilor aceia.Nu-ti cer sa adopti un caine,iti cer sa te duci sa dormi cu ei in cusca si sa imparti soarta lor!ASTA NU E DRAGOSTE,E OBSESIE CE ORBESTE RATIUNEA!
Felicitari pentru articol!
  (01/09/2011 23:28:03)
[ ilie de la scularie ]
Sunt de acord si eu cu eutanasierea cainilor si incinerarea lor. Eu cred ca cei care sustin aceasta idee, sunt mult mai multi decat "iubitorii de animale" sau mai bine zis "iubitorii de caini". Numai ca ultimii sunt mult mai zgomotosi. Consider ca urmatorul pas ar trebui sa fie initierea strangerii de semnaturi pentru o lege care sa permita eutanasierea cainilor. Eu promit sa adun cel putin 200 de semnaturi. De ce "iubitorii de animale" nu protesteaza impotriva taierii mieilor? Sau a gainilor?
hai la treaba...
  (01/09/2011 22:44:07)
[ Marius ]
sustin Eutanasierea, felicitari pentru articol.
pozitie corecta
  (01/09/2011 22:00:35)
[ mlm ]
Felicitari pentru obiectivitatea cu care prezentati o realitate ingrijoratoare.Ne-am saturat de falsitatea cu care ies "iubitorii de animale"plangand bietele animale dar pt. care nu misca un deget.E usor sa dai din gura,sa blamezi pe unii si pe altii, dar sa nu faci nimic.Suntem de acord cu eutanasierea pt.ca altfel o sa ne umplem de boli iar iesitul pe strada va fi un act de curaj.Adapostul e mereu plin, costurile sunt mari iar Iubitorii de animalefac poze(asta e contributia lor)
Felicitari Claudia!
  (01/09/2011 21:48:28)
[ Costea Cristinel ]
Intradevar o pozitie realista cu privire la soarta cainilor comunitari pe care o sustin si eu. Felicitari Claudia si Paul Neag pentru opinii.
luciditate
  (01/09/2011 21:20:12)
[ paul neag ]
Ca de atatea ori ,Dvs Dna Claudia ,atacati ex abrupto si bine faceti!La ce ne serveste ipocrizia unor iubitori de animale ,dar fara sentimente fata de om?Ma surprinde diferenta de hrana pot OM=330 ,pt caine 500.Dar nu uitati ca batranii de la azil se pot considera favorizati!Sunt oameni ce traiesc din ajutorul social de 220 pe luna!!!Haideti sa punem suflet si vointa sa salvam intai oamenii!Nu cumva sa ajungem la eutanasierea oamenilor si sa ramanem in compania cainilor!!!
Felicitari Claudia !!!! Nota maxima.
  (01/09/2011 19:37:20)
[ costan ]
Ca de fiecare data,cand s-a dezbatut acest subiect,am spus-o si o spun si acum,singura solutie-EUTANASIEREA-.O spun nu din dispret,fata de aceste animale nevinovate,cat din dragoste pentru ele,gandindu-ma in primul rand la suferintele de care au parte acestea,boli foame frig si atacul altor caini sau oameni.La propunerea mea am avut in vedere si pericolul pe care-l prezinta societatii,toate cele cuprinse in articol.D-na Claudia sunteti prea delicata si finuta,visa-vis de acesti "iubitori"de....
pentru Pop Darius Doinel
  (01/09/2011 18:59:18)
[ cristi ]
te rog sa ma contactezi pe id mican_cristian sau la nr 0740263447 vreau sa vb despre catel.ms
!!
  (01/09/2011 18:44:59)
[ Pop Darius Doinel ]
Va sustin si sunt de o parere cu d-voastra , am si eu un catel "bulldog francez" ... si ies seara cu el la plimbare si vad 9-15 cainii si trebuie sa ocolesc si sa stau cu frica n'san ca vine sa ma muste pe mine sau pe catel.. . Sustin treaba cu cateii eutanasiatii!!
asa e
  (01/09/2011 18:29:31)
[ danut ]
foarte adevarat !!! felicitari pentru articol
*
  (01/09/2011 17:52:48)
[ Fabian ]
Si eu iubesc animalele, am la tara doi catei (ciobanesc carpatin)si ii ador,dar sunt de acord cu eutanasierea. M-am saturat de cainii care dau tarcoale zi si noapte pe strazi. Intr-o noapte m-au inconjurat 5 caini si latrau,credeam ca ma rup de viu. Am sarit pe o masina si am strigat la ei pana au plecat.Si incidentul cu copilul de 9 ani muscat de fata e sub orice critica. Daca era copilul vostru,a celor care sunteti impotriva eutanasierii,cu siguranta erati de alta parere in acest caz.
Cainii
  (01/09/2011 17:50:37)
[ Johann Dieter Krauss ]
Cata teorie, dle Andrei Anonimul! Dar praftica ne omoara! Bravo, doamnei Andron pentru articol! Mi-ati vorbit din suflet!
adevar
  (01/09/2011 17:34:46)
[ albin ]
Un articol de bun simt!
Bravo
  (01/09/2011 17:32:59)
[ mara ]
FElicitari!!
pt andrei
  (01/09/2011 17:15:58)
[ dexter ]
Andrei, daca se puteau adopta evrei de la auschwitz, erau destui care sa ii adopte, deci comparatia ta nu e buna. daca te numesti iubitor de animale, trebuie sa faci ceva pt caini: contribuie cu niste mancare, fa o actiune ceva, si o sa vezi ca primesti ajutor, dar din pacate is destule asociatii de asa zisi iubitori de animale care numai incaseaza niste bani si nu fac nimic. cea mai buna solutie este sterilizarea. dar sterilizarea cainilor tineri si sanatosi. ceilalti, eutanasiati.
fapt divers
  (01/09/2011 17:03:41)
[ andrei ]
dumneavoastra vreti sa imi acreditati ideea conform careia daca nu iei acasa un caine din adapost esti un asa zis- doar- iubitor de animale ? ei nu este asa ! pt. ca daca ar fi asa, ar insemna ca noi am fi fost de perfect de acord cu evreii de la Auswitz din moment ce nu ne-am dus sa le deschidem usa inchisorii cu mana noastra.Cinii trebuie sterilizati in masa si eliberati si reproducerea scade porportional cu sterilizarea insa nici asta nu e facuta la toate femelele sau masculii.Si...gramatica!
punctul pe i
  (01/09/2011 17:01:35)
[ alex ]
nota 10!


CAUTARE
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate



aparate foto digitale

Certificat Web Certificat Web Director web
Reproducerea totală sau parțială a materialelor este permisă numai cu acordul expres al SC AGENȚIA 215 SRL.
© Copyright 2008 - 2012 Bistrițeanul.ro