CONCERT: Mike Godoroja & Blue Spirit vor veni la Sinagoga din Bistriţa joi, 24 mai, ora 19:00. Preţul unui bilet: 15 RON. Pentru elevi, studenţi şi pensionari 10 RON | FARMACII DE GARDĂ: Joi, 24 mai - DIANA - str. C.R. Vivu nr. 12. Vineri 25 mai - ALEXIA - Str. Greuceanu nr. 7 | RADAR: Municipiul Bistriţa: 6:00 - 14:00, 14:00 - 22:00, 22:00 - 06:00 pe străzile: Calea Moldovei, Drumul de Centură, Strada Libertaţii, Bulevardul Republicii, Unirea, Viişoara | RADAR: Între 6.00 și 14.00, pe DN 17, la Prundu Bârgăului, Josenii Bârgăului, Bistriţa, Şieu-Măgheruş, Beclean, Ciceu-Mihăieşti şi pe DN 17 D între Năsăud, Salva şi Chiuza | RADAR: De la 14.00 la 22.00, pe DN 17, în Tiha Bârgăului, Josenii Bârgăului, Bistriţa, Şieu-Măgheruş, Şintereag, Beclean, Uriu şi pe DN 17 C, între Năsăud şi Salva | Cursul valutar BNR: 1 EURO = 4.4587 RON | 1 USD = 3.5272 RON | 1 GBP = 5.5429 RON | 1 CHF = 3.7133 RON | |

RECOMANDĂRI
Căutăm oameni excepţionali să facem împreună lucruri minunate!
Drum de 20 de miliarde, spart pentru canalizare
Creţu: Pe Merilor nu se face biserică baptistă ci bazin de înot!
2011: Apartament, vândut de primărie cu 4400 de lei
Trei străzi din centrul istoric, închise circulaţiei

  406 vizitatori online

CELE MAI CITITE STIRI
23.05.12 - TRAGEDIE: Codruț Sigartău nu mai este printre noi
18.05.12 - Crainimăt: Motociclist grav rănit după ce a zburat 15 metri peste o maşină
17.05.12 - VIDEO: Motociclist accidentat grav
22.05.12 - Luptele electorale într-o nouă fază: bătuta de pe Someş!
22.05.12 - POVEŞTILE DE LA ANDREI: Învăţământul primar de la CNAM
20.05.12 - Attila Marosi şi Violeta Griga au pregătit cel mai bun gulaş unguresc
23.05.12 - Strada Gheorghe Şincai: Bătaie cu sânge şi topoare
19.05.12 - Accident pe Calea Moldovei
17.05.12 - Mureşenii Bârgăului: Un bărbat de 34 de ani s-a spânzurat
21.05.12 - Nimigea: Violată când se întorcea de la o nuntă

REDACȚIA:
Tel: 0731-338215
Fax: 0363-814306
Email: redactia@bistriteanul.ro
Redactor Șef - Raluca Nechiti
PUBLICITATE
publicitate@bistriteanul.ro
Mobil: 0733-052215
JURIDIC
Redacția beneficiază de serviciile Cabinetului de avocatură ARIS CUPȘA, Bistrița, Baba Novac, nr 9, tel 0742-766078, fax 0263-210015


Ovidiu Cretu: Personal, sunt de acord cu eutanasierea cainilor fara stapan

02/12/2011 10:15:35 Andreea BOJOR  
Primarul Ovidiu Cretu este de acord cu eutanasierea cainilor vagabonzi care stau mai mult de 30 de zile in adapost si nu sunt adoptati. Primarul spune ca ar fi o masura buna pentru a scapa orasul de cainii care umbla liberi pe strazi si pun in pericol viata si siguranta bistritenilor.

“Personal, sunt de acord cu eutanasierea cainilor fara stapan. Este o idee buna daca nu se gasesc alte solutii pentru a scapa de aceste animale care umbla libere pe strazile orasului. Sunt foarte multi caini vagabonzi si sunt periculosi”, a declarat primarul Ovidiu Cretu pentru Bistriteanul.ro.

In urma cu aproximativ doua saptamani, in Camera Deputatilor a trecut de votul membrilor acesteia legea care prevede eutanasierea cainilor fara stapan. Conform prevederilor acestei legi, autoritatile locale au obligatia de a amenaja locuri speciale de cazare pentru cainii fara stapan.

In cazul in care patrupedele sunt bolnave ori nu sunt adoptate in termen de maxim 30 de zile municipalitatea poate sa decida eutanasierea acestora.

Primarul Ovidiu Cretu anunta in cursul saptamanii trecute ca va face un sondaj in randul bistritenilor pentru a afla care este parerea lor cu privire la eutanasierea cainilor vagabonzi. Primarul vrea sa afle daca bistritenii sunt sau nu de acord cu aceasta varianta.

In prezent, la adapostul de pe strada Simpozionului sunt cazati circa 90 de caini fara stapan. Municipalitatea estimeaza insa ca pe strazile orasului umbla libere peste 500 de patrupede.

2671 vizualizari


pt.andrei
  (05/12/2011 15:20:01)
[ andreea ]
"uita-te" mai des in cartea de gramatica .
ptr eu
  (04/12/2011 17:13:25)
[ ion prostu ]
mai ce destept[a] poti fi,china daca lasa chinezoicele sa fete ,erau mai putini,asa daca lea facut mercurial de 2 sant mai multi,bravo trebuie sa treci in neamul meu,in ce priveste parerea dl primar cretu ,are perfecta dreptate,la lucru cu puturosi din asociatile de protectie a canilor
pentru "vasi"
  (04/12/2011 10:12:34)
[ soshotokan ]
Poate a lasat omul (mai bine nu ar fii facut - o decat sa lase prosti ca tine ) dar de multe ori animalele sunt mai inteligente si mai sufletiste decat tarani ca tine
Eutanasierea nu e o solutie
  (04/12/2011 00:12:18)
[ eu ]
in primul rand primaria nu ar terbui sa ceara taxa de adoptie care in momentul de fata este 100ron daca chiar vor sa scape de ei sa ii deie gratis. in al doilea rand voi nu sunteti constienti ca daca sunt eutanasiati in loc lor raman alti,se imultes mai mult,au mai multe resurse de macare si supravituiesc mai mult, deci nu este o solutie. in al treilea rand sunt si eu am vazut numa caini mici si niodata nu am fost atacata de un caine, daca sunt sterilizazi nu mai sunt teritoriali si agresivi
:)
  (03/12/2011 23:22:10)
[ Andrei ]
uitate si in poza de mai sus....cam asa caini sunt in tot orasu....nu au treaba cu nimeni ....si nimeni nu are treaba cu ei....dar mno voua va trebe sa fie eutanasiati ca poate intr-o zi o sa sara si o sa omoare un om :))))
Pt Andreea
  (03/12/2011 23:19:39)
[ Andrei ]
nu o sa moara nimeni din cauza maidanezilor la noi in oras :)).....poate in alte judete dar la noi nu...maidanezii de la noi sunt destul de mici...rar vezi caini maidanezi mari sau chiar medii......trebuie luate masuri dar masuri omenesti nu masuri barbare.....sa fie sterilizati si gata ....
Pt Andrei!
  (03/12/2011 21:48:29)
[ andreea ]
Cu tot respectul domnul Andrei,crezi cumva ca ar trebui sa asteptam sa fie omorat un om si in orasul nostru ca sa luam vre-o masura?
Ninja ,dar tu ce esti?
  (03/12/2011 21:46:12)
[ andreea ]
Vre-un "taran sportiv" de detii adevarul absolut?
@ ninja Un nume predestinat
  (03/12/2011 20:26:49)
[ costan ]
Sunt convins 100% ca esti ninja adevarat,altminteri,nu cred ca ca ti-ar fi reusit, sa-mi faci un portret mai fidel si conform cu realitatea.Totusi nu as miza asa mult pe flerul tua de prostavan,cat mai degraba sunt tentat sa cred ca ma cunosti si nu vrei sa ma deconspiri,pentru a ma proteja de cainii vagabonzi si alti prosti ca tine.
omul si apoi ciinele
  (03/12/2011 19:27:54)
[ vasi ]
DUMNEZEU A LASAT OMUL STAPIN PE PAMINT ,NU CIINELE ASA CA MUCLES CEI CARE "FURATI CURENT".
un tzaran parvenit
  (03/12/2011 16:59:23)
[ ninja ]
OSTANE ZABALOSULE , DACA TU ESTI ALA CUNOSCUT LEGEA E FACUTA DE NISTE IDIOTI CA TINE SI NU TOATA SUFLAREA PAMANTULUI O ACCEPTA PRECUM NICI TIE NU-TI CONVINE CA EXISTA CAINI ,PISICI SI ALTE ANIMALE. Nici noua nu ne place ca exista asemenea specimene ca tine lipsite de sentiimente . Presupun ca esti un coate goale sluga la stat si locatar la bloc de beton. Vezi mai bine ca e reducere la zahar , stai la coada.
"IUBITORILOR" DE MAIDANEZI !!!!!!!!!!!!
  (03/12/2011 15:14:28)
[ costan ]
Sunteti niste trogloditi ! Nu ati inteles litera si spiritul legii.Legea stipuleaza ca se aduna acesti caini VAGABONZI si se adapostesc timp de 30 zile,timp suficient pentru voi "iubitorilor"sa-i luati acasa,sa-i ingrijiti sa le dati de mancare (evident produse de provenienta animala,de la alte animale ierbivore,ucise pentru hrana maidanezilor)La voi acasa puteti sa-i spalati,sa-i culcati cu voi in pat,ii puteti pupa unde doriti voi,dragastosilor de caini vagabonzi.
maidanezi
  (03/12/2011 13:42:00)
[ maria ]
Primarul are dreptate;de sa mai stam 5 ani si inca 5 ani cu maidanezi pe strada nu putem; nu putem compara oamenii cu maidanezii... si la urma urmei si maidanezii papa porci sacrificati de sarbatori. Fenomenul MAIDANEZUL a luat-o razna si trebuie rezolvat... dar nu asa ca inca 5 ani
personal
  (03/12/2011 11:54:30)
[ catzelushu ]
Personal,bani ar fii pt multe,dar personal...imi este mai usor asa decat sa am o initiativa mai constructiva..hai sa ucidem tot ce nu ne convine,invlusiv oamenii care ne deranjeaza,pt. ca personal,mi se pare cea mai accesibila alternativa..minte creata
:)
  (03/12/2011 11:29:40)
[ Andrei ]
nu sunt de acord...trebuie sa dispara maidanezii dar nu asa...eu personal nu am auzit in orasul asta oameni omorati de meidanezi....aveti si voi rabdare 5 ani ca o sa ii sterilizeze....ce aveti cu ei acuma toti sariti sa ii omoare sa ii omoare....sunt multi caini maidanezi mici care nu pun in pericol viata nimanui da mno asta e....daca voi le doriti moartea acuma nu sunteti decat niste animale
cainii
  (03/12/2011 11:11:20)
[ mara ]
sunt de acord cu primarul.
catel=purcel?
  (03/12/2011 09:28:11)
[ jony ]
harap alb, poate dai macar un exemplu de cetatean mort din cauza muscaturilor de caine maidanez din bistrita deoarece eu nu am auzit asa ceva. Cat despre Didel ce sa spun el confunda prietenul cu hrana lui gretzoasa .D-zeu a facut lumea si pamantul si ti-a oferit harna de la animal NU SA MANANCI ANIMALUL , dar e greu sa intelegi nu?
Cainii
  (02/12/2011 22:53:06)
[ Un localnic ]
Eutanasierea cainilo e un rau necesar. Sunt purtatori si vectori la o multime de boli si pe deasupra au si un potential agresiv foarte ridicat.
Ce ciudat !
  (02/12/2011 22:17:11)
[ Didel ]
Nu voi intelege niciodata inversunarea cu care se lupta impotriva euthanasierii cainilor cata vreme taiem zilnic zeci de pui ,gaini ,porci ,vitei ,iepuri ... Ce au cainii astia ?
123
  (02/12/2011 22:11:12)
[ Jon ]
Este singurul lucru bun cu care i de acord primaru asta de cand e primar.
SINCERITATE
  (02/12/2011 21:55:57)
[ Liviu Sugar ]
Dle primar,ati dovedit ca ,dincolo de a fi EDIL SEF,sunteti om si aveti sentimente prioritare pt OAMENI si apoi pt caini1
frumos spus Alina
  (02/12/2011 20:34:40)
[ ada ]
Ar trebui eutanasiati cei care intr`adevar pun in pericol siguranta noastra, a localnicilor. Ar trebui sa va ganditi ce solutie o sa gasiti, una cu adevarat buna, una care sa nu chinuie sufletul bietelor animale care nici macar nu se pot apara. Pace in lume !
...
  (02/12/2011 20:18:29)
[ Alina ]
De ce nu sunteti de acord cu eutanasierea tiganilor ca ei pun in pericol siguranta cetatenilor, nu cainii vagabonzi. Personal nu am vazut vreun caine care sa scuipe, sa injure sau sa cerseasca. Mereu aveti alte preocupari decat sa scapati bistritenii de cersetori. Halal primar.
frumos frumos
  (02/12/2011 20:12:01)
[ CATZELUSHU ]
Personal...sunt de acord cu eutanasierea oamenilor fara stapani,a oamenilor saraci care nu au locuinta,a cersetorilor,a batranilor bolnavi fara bani de medicamente...doar este cea mai ieftina metoda de a scapa de ei,nu?sper ca m-am facut inteles...
m-am saturat de maidanezi
  (02/12/2011 20:02:07)
[ harap alb ]
azi am avut norocul sa vad prin oras, 2 catei frumosi de care toata lumea se ferea. sunt de acord cu parerea domnului primar, si il sustin, dar cred ca ar trebui sa ii puna pe cei care au animale sa le castreze, pt ca sunt niste inconstienti nu isi dau seama ca din cauza lor unii oameni au murit iar altii au ajuns in spital. nu ma refer la toti dar cum spunea cineva, au caini, fac multi pui, pe urma nu au ce sa faca cu ei si le dau drumul in strada.
In sfarsit o masura inteleapta-FELICITARI !!!!!!!!!
  (02/12/2011 19:05:15)
[ costan ]
Domnule primar !V-am votat si mi-am pus sperante in ceea ce v-eti intreprinde,dar am fost dezamagit,mai concret cand ati sustinut si inca mai sustineti "drumul de centura in varianta sud"Din aceasta cauza va blamam si va injuram ori decate ori aparea subiectul in discutie,trimitindu-va cine stie pe unde si aveam treaba si cu frigiderul dvs.Acum o spun cu toata sinceritatea ,ca daca ve-ti face treaba aceasta cu cainii,eu cu familia mea si prietenii,va sustinem prin vot.Succes !!!!
1+1=10
  (02/12/2011 17:42:16)
[ nenea ]
noroc ca se castreaza catelele si ca o sa ramana fara cojones. La catei le legam trompele. "...obliga pe toti detinatorii de catzele sa fie castrate... "
pt Andreea
  (02/12/2011 17:14:46)
[ 1+1 = 10 catei ]
te contrazic deoarece eu am doua catzele care DAU NASTERE destul de des cate 8-9 cAtei , daca voi doriti eutanasierea noi le von da drumul in strada altora si sa vezi atunci ce cheltuieli vor fi , insa daca obliga pe toti detinatorii de catzele sa fie castrate si sa prezinte dovada se rezolva in cativa ani acasta problema.
pentru castrarea tuturor catelelor.
  (02/12/2011 17:09:49)
[ alex ]
daca ati dispune castrarea acestor animale ati da dovada de omenie , inteligenta si ati beneficia de respectul oamenilor insa semnand precum PILAT condamnarea la moarte nu faceti decat sa va aratati adevarata fata d-le Primar.
iubiti si cainii vagabonzi
  (02/12/2011 16:18:24)
[ cristian p care nu i ]
Domnule Primar sunt simpatizant al USL-ului...si tin inca odata sa va multumesc pt. tot ceea ce ati facut in orasul nostru...Bistrita nu are nevoie de cainii vagabonzi..si din moment ce aceasta solutie este una veritabila si scapam in sfarsit de acesti caini..eu zic sa nu mai stati mult pe ganduri si sa incepeti inect-incet sa ii strangeti..sunt si eu un iubitor de animale si imi plac foarte mult cainii..dar nu pe cei fara stapan..asa ca inca odata..FELICITARI DOMNULE OVIDIU CRETU !!!
De acord cu eutanasierea!
  (02/12/2011 16:00:25)
[ andrei ]
Desi nu sunt simpatizant FSN-PDSR-PSDR-PSD+PC-USL...daca pana la alegeri nu mai vad un caine fara stapan pe strada POATE va votez. Iar pentru Olteanu si ceilalti iubitori de animale daca tot va dati rotunzi i-a faceti repede o asociatie pe banii vostri si salvati toti cainii fara stapan! Banii mei, mai mai bine ii directionez la SMURD decat sa-i investesc in caini! I-a dati o tura prin spitale pe la farmacii, labora. analize med.; ca nu sunt fonduri pt sanatate si pe voi va ,,arde" de caini...
Bravo!
  (02/12/2011 15:59:51)
[ Andreea ]
sunt de acord cu eutanasierea cainilior,e cea mai ieftina varianta si cea mai sigura pentru oameni.Daca "iubitori de animale" sunt asa afectati propun sa ii ia acasa sa ii ingrijeasca ei,si pot sa ia si sobolani de pe la gunoaiele de la bloc,care cu ajutorul cainilor impart tot felul de boli.
:))
  (02/12/2011 15:51:16)
[ Andrei ]
stati calmi ca nu o sa dispara cainii vagabonzi.....a mai fost o data chestia asta cu eutanasierea.....o sa se faca cv spalare de bani dar cainii in mare parte o sa ramana....o sa vedeti :))
...
  (02/12/2011 13:48:57)
[ Dan ]
Domnule Primar, nu sunt simpatizant USL dar de data asta trebuie sa spun ca va admir. Domnul Oltean a spus ca nu e de acord cu eutanasierea, sunt sigur ca are legatura doar cu voturile ! Un oras european nu trebuie sa fie plin de caini vagabonzi sa ne fie frica sa iesim din casa ! Felicitari domnule Burgermeister !
toti sunt atotstiutori
  (02/12/2011 13:32:40)
[ Pako ]
de abia astept momentul cand o sa fie adoptata si "legea" eutanasierii politicienilor (si nu numai)...toti se cred mari si tari cand au puterea,dar sa vezi atunci distractie...si la ce anarhie se anunta,nu vom avea de asteptat prea mult!!!
bagabontii
  (02/12/2011 13:24:00)
[ NYC ]
ce bine imi pare ca se eutanasiaza acesti caini ar trebui si in politica o lege care sa interzica prostia si una care sa ii incarcereze pe toti cei care isi bat joc de scumpa noastra tara
atitudine pozitiva
  (02/12/2011 13:10:03)
[ ioio ]
Dl. Primar are un mare"LIKE"din partea mea!
felicitari pentru atitudine
  (02/12/2011 12:58:13)
[ Radio Erevan ]
Bravo, d-le Cretu! Iubitorii de animale vor avea ocazia sa adopte toi cainii, iar daca nu vor putea sa nu ii puna in carca primariei si a primarului.
cine-i iubeste,sa-i ia acasa !
  (02/12/2011 12:47:47)
[ ioana ]
Buna ideea cu eutanasierea,dupa o perioada in care "marii iubitori de animale" pot sa-i ia acasa,sa-si asume ingrijirea lor. E usor sa comentezi,sa te dai Bunul samaritean,pe spatele altora...Banii necesari ingrijirii cainilor ar putea fi folositi in alte parti,la spital,de exemplu,unde,se stie,nu mai au bani nici pentru un tampon de vata si unde pacientul trebuie sa vina cu el de acasa.Sa nu mai vorbim de medicamente...
FELICITARI !!!!!!!!!!!
  (02/12/2011 11:41:44)
[ o bistriteanca ]
Pentru inca o decizie prin care dovediti ca sunteti un primar european - va felicit si la viitoarele alegeri aveti votul meu, desi nu credeam ca voi merge la vot - fiind dezamagita de tot ce se intampla in tara noastra sub actuala guvernare.
nu eutanasierii
  (02/12/2011 11:33:46)
[ alin pop ]
tot o tineti aiurea cu eutanasierea si legea nu a fost promulgata siva fi atacata si la(...)tea constitutionala.sper ca nu asta-i "sondajul" de opinie pt. ca multi bistriteni stiu ca solutia e alta.din pacate afacerile necurate care se fac si in acest domeniu au dus la aceasta situatie. iar primarul ar putea sa se abtina de la afirmatiile lui ca nu suntem(...)iosi. sunt pur demagogice si se schimba cum bate vantul.in 2008 se dadea mare iubitor de animale ca sa-si atraga voturi.
si eu va votez
  (02/12/2011 11:32:17)
[ alina ]
Aveti votul meu. Cainii vagabonzi au devenit o problema prea mare si nu mai avem libertatea de a circula liberi si in siguranta pe strazile orasului
Le Roi est Morte... Vive le Roi!!
  (02/12/2011 11:30:37)
[ Tzokrates ]
Domnule Primar, si eu as vrea sa raman fara ~stapan~ n-o datzi in Emo putzin?( mai va coloratzi bretonul)
Foarte bine!
  (02/12/2011 11:24:23)
[ Monica Rus ]
Iubesc cainii, dar cainii fara stapan sunt un pericol pentru noi toti. S-au inmultit peste masura si mi e pae un efort financiar inutil gazduirea in adaposturi; mai bine dati banii aceeia unor camine de copii sau unor familii nevoiase, o sa fie ma utili si mai apreciati. Doamne ajuta!
gresit
  (02/12/2011 11:11:47)
[ ada ]
personal.. d-le primar.. puteti fi de`acord.. insa atunci cand o sa gasisi soluatia pentru acesti caini, care nu au parte de un adapost, sau de cineva care sa-i hraneasca.. si traiesc luptand sa-si castige meritul la viata, sper sa nu va luati in considerare parerea personala si totodata, sa nu luati dreptul la viata acestor animalute, al caror loc e, intr`adevar in adaposturi, nu pe strada. Sa vedem!
Felicitari
  (02/12/2011 10:50:28)
[ Mihaela ]
Aveti si votul meu D-le primar Cretu, sa inceapa cu cei de la ANL ca iar s-au inmultit si nu au la urechi acel semn ca au fost castrati si sterilizati.
BRAVA!
  (02/12/2011 10:41:29)
[ Mihai Pop ]
Domnule Primar, nu v-am votat, nu sunt simpatizant al USL-ului, dar va anunt ca ati castigat simpatia mea! Ma bucur ca puneti mai presus viata, integritatea si sanatatea semenilor decat a cainilor! Se vor face presiuni asupra D/voastra, va vor intimida poate asa-zisele asociatii de protectie a animalelor...insa va rog fiti FERM! Respectati prevederile legii, dar fiti FERM! Asa zisele asociatii de protectie a animalelor unde sunt atunci cand cainii vagabanzi pun in pericol viata copiilor?!
mnda
  (02/12/2011 10:29:23)
[ CoDecS ]
De acord ! mie mila de ei dar asta e , nu din rautate dar sunt prea multi si prezinta un pericol , si referitor la comentarile ce vor urma sa le faca un adapost , ganditiva prima data ca sunt oamnei fara adapost sau cu situatie materiala scazuta , si ma refer la oameni in varsta
MDA
  (02/12/2011 10:24:09)
[ tot eu ]
BRAVO!!! Si eu sunt de acord. DE exemplu am bebe mic si trebuie sa am mare grija unde ma plimb cu el nu cumva sa sara pe noi un caine ca si mie m-ie frica. Ar fi a treaba buna!!! NU din rautate spun ca oarecum si eu am caine dar cainii vagabonzi is bolnavi in primul rand si ff fff periculosi!!! Eu personal sunt de acord


CAUTARE
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate



aparate foto digitale

Certificat Web Certificat Web Director web
Reproducerea totală sau parțială a materialelor este permisă numai cu acordul expres al SC AGENȚIA 215 SRL.
© Copyright 2008 - 2012 Bistrițeanul.ro