Joi 23-Februarie-2012 | Home | Stirile de Azi | Redactia |
Bistriteanul.ro - Afla Primul

  297 vizitatori online


REDACTIA:
Tel: 0731-338215
Fax: 0363-814306
Email: redactia@bistriteanul.ro
Redactor Sef - Raluca Nechiti
PUBLICITATE
publicitate@bistriteanul.ro
Mobil: 0733-052215
JURIDIC
Redactia beneficiaza de serviciile Cabinetului de avocatura ARIS CUPSA, Bistrita, Baba Novac, nr 9, tel 0742-766078, fax 0263-210015



Pomanarii de la Gloria nu se lasa, devin obraznici

de Claudia ANDRON | EDITORIAL
16/01/2011 14:23:46
Subiectul Gloria incepe sa ma calce pe nervi. Din cauza obrazniciei si a tupeului fara limite al pomanarilor. Gata cu cersitul, acum vor sa faca afaceri si cauta prosti. I-au si identificat. Ar fi prin Primaria Bistrita si cu putin santaj sentimental Gloria-Divizia A ar putea reusi prosteala maxima, sa le vanda stadionul.

Despre pomanarii de la Gloria am mai scris si voi scrie de fiecare data cand tupeul lor intrece limita bunului simt si ne iau de prosti pe noi, bistritenii.

Clubul foloseste o baza sportiva care e in patrimoniul orasului, daca acest club de fotbal mai e al Bistritei, asa cum ii spune numele. Nu au ridicat ei stadionul din fonduri proprii. L-au primit pentru desfasurarea activitatii si au fost sustinuti de Primaria Bistrita in fiecare an cu bani seriosi de la buget.

Gloria a dus-o greu de cand se stie si cu miloaga si statu la pomana au trait chiar bine. Au trecut proiecte si vise pe hartie si au primit gratuit terenuri pe care le-au vandut cand a trecut criza pe la ei. Greutatile i-au incercat cam de cate ori au avut ceva de vandut si oricati bani au avut, cheltuielile erau prea mari.

Au primit imediat dupa Revolutie teren, foarte mult teren, pe drumul de centura, iar acolo urma, conform unui proiect, sa faca terenuri de sport, sa largeasca baza sportiva a clubului. Nu numai ca n-a vazut orasul nicio urma de teren de sport, TOT pamantul pe care l-au primit l-au vandut pe bani grei, cu care numai ei stiu ce au facut. Noua, bistritenilor, si lor, politicienilor, ne-au inchis gura ca avem echipa in Divizia A si asta are un pret.

Cand a mai trecut o data criza pe la ei au vandut terenul de zgura pe care se antrenau copiii, sperantele Gloriei, magazinului Plus.

Acum, criza e grava si adanca si le-a mai ramas de vandut ceva: stadionul. Si le-a venit pomanarilor cu tupeu ideea sa vanda stadionul Primariei Bistrita ca sa-si asigure veniturile pe urmatorii 10 ani. Ma intreb, cat tupeu trebuie sa ai sa vii in fata si sa spui asa ceva? As remarca ca nu cred ca e deloc intamplatoare lipsa Lordului din prezidiul de vineri. E prea destept si nu cred ca a vrut sa-si asume sau sa gireze moral aceasta obraznicie.

An de an, Gloria a cerut si a primit bani de la Primaria Bistrita si de la Consiliul Judetean. Unii mai darnici, altii mai zgarciti, dar sume frumoase tot au primit. Numai anul trecut peste 20 de miliarde.

Si acum sa recapitulam cui dam bani. Dam bani unui club care aduce fotbalisti din afara, lotul fiind facut mai mult din stranieri, bistritenii sunt aproape inexistenti in lot. Uitati-va numai la noile achizitii pe care le vizeaza si veti vedea orientarea clubului, uitand parca ca Balint si Viorel Moldovan nu erau stranieri, erau din Bistrita.

Dam bani unui club care nici macar nu pretuieste si nu incurajeaza copiii talentati la fotbal din oras. Lasam naibii terenul de zgura pe care se antrenau, asta arata cat inseamna pentru ei juniorii, si va spun ca micii fotbalisti nu primesc  bani de echipament, nu primesc bani nici de deplasari, TOTUL fiind suportat din buzunarul parintilor. La Gloria Bistrita, oricat de talentat ti-ar fi copilul, daca nu ai bani sa-i sustii acest hobby, nu ai sansa sa joace macar la juniori III, ce sa mai vorbim de echipa mare.

Sa luam cateva informatii din declaratia de presa de vineri: “Nu avem datorii la jucatori si la staff-ul tehnic”. Asadar, stranierii sunt toti platiti, staff-ul tehnic (si capusele) la fel, sunt ceva datorii pe la stat si ceva credite. Daca e asa, banuiesc ca creditele au fost girate, deci sunt sanse mari ca si stadionul pe care vor sa-l vanda sa nu mai fie al lor. Pana la urma ce vor sa vanda Primariei Bistrita? O asigurare de viata a clubului pe 10 ani, as zice eu. O asigurare de viata a cui? A celor care fac afaceri in jurul clubului. Fotbalistii se schimba, pomanarii sunt aceiasi.

Nu l-as condamna pe Nea Jean. E un om pe care-l respect infinit pentru tot ceea ce a facut pentru Gloria Bistrita. Daca nu era Lordul, noi nu mai aveam demult echipa in A. Nu il vad ca pe omul care a facut avere de pe spatele Gloriei Bistrita. Il cunosc de foarte mult timp si nu l-am vazut niciodata etaland masini luxoase si de mai bine de 20 de ani sta in acelasi apartament, dintr-o zona ultracentrala, ce-i drept. Viata lui e Gloria Bistrita si nu banii. Asa il vad eu.

Vad insa in jurul lui de ani buni o sleahta de pomanari carora le-au sporit averile, concomitent cu decaderea clubului. Cine sunt ei?! Ii stiti. Ei sunt baietii destepti, sunt baietii care trag acum sforile sa se vanda stadionul primariei. E in joc afacerea lor si vor s-o prelungeasca minim 10 ani pe spatele bistritenilor. Si e o afacere mare. Daca bugetul Gloriei e in jur de 4 milioane de euro anual si se doreste o asigurare pe 10 ani, afacerea ar fi cam de 40 de milioane de euro.

Am o propunere pentru nastrusnicii care ar sustine acest act de tupeu maxim. Daca vreti sa cumparati stadionul, sustineti varianta sa se faca societate pe actiuni si cumparati din banii vostri toate actiunile. Vreau sa vad atunci adevaratii suporteri, inclusiv din jurul clubului. Dar nu va permiteti sa sustineti din banii bistritenilor o afacere dubioasa si falimentara, din care castiga cativa si un lot de stranieri, iar copiii bistritenilor nu au acces pe teren.

Ne dorim o echipa in A, dar nu avem bani si staff-ul clubului nu este capabil de un management performant. Atunci sa-i lasam pe cei care au bani si cap sa sustina o echipa in A. Fotbalul nu mai este demult un sport, e o afacere.

Iar in afaceri castiga oamenii de afaceri, care stiu sa faca investitii, stiu sa faca planuri de afaceri si profit. De ce niciun om de afaceri, precum Paskany, nu a luat Gloria Bistrita?! Pentru ca nu s-a vrut. Nu cred ca au vrut cei de la Bistrita. Un om de afaceri ar plati cat costa echipa si in secunda doi ar inlatura toate capusele. El are nevoie de oameni care sa faca bani, nu de soareci care sa gaureasca sacul si care sa traiasca din malaiul care pica din gaurile din sac.

Nu as mai adauga decat ca pentru campusul de la Liviu Rebreanu s-au alocat anul trecut de la bugetul local 16,3 miliarde lei, iar Gloriei i s-au dat 19,5 miliarde lei vechi. Cred ca cei care au studiat la Liviu Rebreanu au sprijinit mai mult dezvoltarea Bistritei decat Gloria Bistrita.

6908 vizualizari


bine
  (05/02/2011 16:06:23)
[ ady ]
cum se numeste joccul bingo metropolis pe cand echipa se numeste gloria bistrita .Pe langa asta transmisiunile sportive fac reclama firmelor din bistrita .De cate ori ai auzit de bistrita la bingo.
reclama2
  (05/02/2011 11:00:01)
[ roman ]
Hai sa vedem cata lume stie ca bingo metropolis e din bistrita...Aia de la metropolis nici nu vreau sa se afle ca sunt din bistrita, pt ca probabil le-ar scadea cota. Bai fratilor deja ati uitat ca suntem in Romania, poi cum sa nu bage aia de la copii si juniori copiii celor mai instariti daca Gloria nu are bani sa le plateasca un salariu decent...Voi va dati cu parerea dar nu va puneti in situatia lor, nu uitati ca si voi ati furat si veti fura de cate ori aveti ocazia, hotii striga hotii.Tipic
Reclama
  (05/02/2011 01:04:37)
[ gicu ]
Mai Ady cea mai tare reclama a orasului o face Bingo-Metropolis,toata tara si ultima BABA stie de Bingo nu de Gloria. Ca terenuri a-ti uitat cel de la AUTOGARA nu-i tot al gloriei?s-au la vandut deja.
invitatie pentru suporteri
  (04/02/2011 11:12:24)
[ contribuabil ]
Invit sustinatori echipei indragite sa doneze salariul lor pe o luna poate doua sau mai multe si sa lase bani adunati din taxe sa fie cheltuiti pentru titi bistriteni
am uitat
  (03/02/2011 16:59:41)
[ ady ]
eu cred ca vrei sa iti faci reclama si ai gasit cel mai usor mod : FOTBALUL
blablabla
  (03/02/2011 16:51:30)
[ ady ]
daca esti atat de tare zimi si mie care is performantele mari ale orasului si sunt cunoscute ma mult decat Gloria si cine poate face mai multa reclama orasului.
gloata gloriei
  (03/02/2011 14:41:36)
[ Johnny ]
Bravo Claudia ai pus punctul pe i!Multe gunoaie roiesc in jurul clubului!Multi asazisi afaceristi se indoapa pe seama clubului!Ce a produs acest club inafara de cheltuieli?Celelalte sporturi sunt anihilate de pretentiile acestui club!Idiotii care nu vad ce se intampla sunt cu creiere spalate de ploaie!
hotii....
  (02/02/2011 11:17:41)
[ d_bn ]
legat de centrul de copii si juniorii vreau sa se stie k toti antrenori de acolo sunt nijte alcolisti kre nu sunt un exemplu pt copii..de la bistrita e foarte greu ca un copil sa mai ajunga vreodata la talia lui viorel moldovan sau lucian sanmartean...s-a cam terminat cu asta...la juniori joaca cine are bani...si cine vine cu mielul la paste si porcul la craciun....asa se face selectia si se joaca...nu se cauta performanta...se cauta bani...ce sa mai spunem k acesti copii nu sunt deloc motivati.
afaceri
  (26/01/2011 09:30:22)
[ mircea ]
Pentru ca subiectul e interesant am sa introduc in discutie un amanunt important zic eu.jucatorii importanti la toate echipele, nu numai la GLORIA sint in general in coproprietate club-persoane fizice din jurul clubului.La vinzarea lor cea mai mare parte a banilor intra in conturi personale si maruntisul la club,astfel pentru cheltuieli "PADURENII" cer bani autoritatilor locale.
Mare dreptate cu juniorii
  (24/01/2011 20:23:31)
[ Alex ]
Nu primim absolut nimic,salar,masa,conditii de antrenament mediocre,dar se vrea marea performanta chiar daca conditii nu sunt deloc.Valer Somesan directorul centrului de copii si juniori face numai smecherii,ai dat banu cui trebuie joci,daca nu stai pe tusa si joaca cei care imping banu,asta e Gloria Bistrita toti vor numai sa profite,niste hoti!Sunt foarte multi copii talentati in Bistrita dar nu au loc de jucatori gen Mandea care se stie ce relatii are tatal sau cu Padureanu.
am uitat ceva..
  (22/01/2011 13:34:15)
[ florin ]
si da.. din nou bravo Claudia
e de ras
  (22/01/2011 13:31:45)
[ florin ]
Mai nene cat tupeu..sa vanda ceva vile si masini daca vor bani..asa se intampla mereu in romania..cand sant probleme lovim bugetul cat de greu putem pt ca oameni care ne reprezinta bugetul nici nu stiu pe ce lume traiesc sau cum sa-l administreze, deaia vedem dezastrele din societatea noastra. Gloria B. = o mana de oameni care sant bazati pe facut bani, nu promoveaza absolut nimic si nu au o imagine de invidiat, niste pleve ale societati noastre care ar trebui sa fie exemple pt copii nostri .
AIUREA
  (20/01/2011 21:46:12)
[ ioja ]
"uitand parca ca Balint"....oare asa se scrie???:-?
pt IO
  (20/01/2011 13:31:41)
[ nicolae ]
esti tare,cand vad cate stii tu aproape ca uit cat de agramat esti...si nestiutor,am inteles insa punctul tau de vedere,ai o treaba personala cu Claudia Andron ca altfel nu puteai fi atat de dus cu pluta incat sa vorbesti despre turim si profituri aduse de gloria.Probabil ai abandonat scoala prin clasa a-v-a,la exprimarea si gramatica ta....
hiene
  (20/01/2011 12:30:41)
[ jean ]
pomanarii la care te referi sint directorul economic si consilierul juridic, nu?
D-lui Ioooo
  (20/01/2011 10:40:41)
[ ghita ]
Am impresia ca beneficiezi de multe foloase(cred ca necuvenite) de pe urma Gloriei.Daca ai pretentie ca,profesori sa fie devotati ,inspectori fiscali sa fie corecti,politisti de asemenea,atunci de ce nu ai aceleasi pretentii si de la acest club finantat din banii urbei? Esti arogant si nesimtit pentru cabeneficiezi de unele avantaje in mod nejustificat,cu facultatea la Spiru Haret.
UNELE ADEVARURI DOR
  (19/01/2011 15:10:26)
[ axi ]
FELICITARI PENTRU ARTICOL ! FOARTE BINE PUNCTAT ! CLAUDIA , UNELE ADEVARURI DOR . NU TE LASA INTIMIDATA DE TOTI INCULTII .
am impresia ca esti luata de valul tineretii,pe care nu il ai
  (19/01/2011 14:37:28)
[ io ]
ce scormon ai scos si tu?ba da desteapta te-a facut mata!nu ai alte lucruri mai bune de facut?sti ce este un club de fotbal?sti cheltuielile,turismul ma interesanto,care il poate aduce?esti aproape o corigenta pe care te stiu din scoala,te dai mare,ca tu sti...?ce d-zeu sti tu,care nici n-ai citit Adam si Eva!!!!iti doresc recunostinta si premii gramy de folclorista!!!!oricum esti scrisa in viata domnului,daca el mai citeste!!!dar m-ar mira,bucarete de faptul ca esti si cauta altfel lansarea ta
da
  (19/01/2011 10:27:14)
[ guta ]
adevaru i urmatoru: gloria i echipa tare.an de an se chinuie sa nu retrogradeze trbuie ajutata.si depre lordu ei,un tradator ,vai mama lui,care saracu i mort si o uitat lumea sa l ingrope.
Gloria
  (18/01/2011 13:25:36)
[ un bistritean ]
dar de ce se tot inghesuie unele institutii care au banii din taxe si impozite sa sponsorizeze Gloria cu terenuri, cladiri, etc. primesc inapoi in nume personal ceva cei care faciliteaza sponsorizarile? Buna intrebare.
dreptate
  (18/01/2011 11:22:58)
[ bistrita ]
Draga mea, am impresia ca esti putin cam constipata. Propun sa mai distrugem un simbol al judetului nostru. Impresia mea este ca gandesti superficial. hai sa distrugem tot. Dute te rog in judetele limitrofe si vezi ce sa intamplat cu bazele sportive si fa o comparatie cu se este la Bistrita. Eu sunt mandru ca sunt bistritean si ca avem echipa de fotbal. HAI GLORIA
GLORIA NU CANTA
  (17/01/2011 21:26:07)
[ CETATEANUL SUPARAT ]
IATA SMECHERIA : TOATE IMOBILELE ( TERENURI , STADIONUL ETC... ) AU FOST PRIMITE (DE LA PRIMARIE) GRATUIT. ACUM GLORIA VREA SA INTOARCA DARUL DAR PE BANI ESTE VORBA DE MILIOANE DE EURO , CUI SA VANDA ? - PRIMARIEI B-TA ! , CINE SA PLATEASCA FACTURILE LUNARE ? - PRIMARIA !, CINE SA SCHIMBE GAZONUL ? -PRIMARIA ! , CE A FOST DE VANDUT S-A VANDUT PE BANI CARE S-AU EVAPORAT ! , TOATA AFACEREA SA CADA PE CONTRIBUABIL ! NEA JEAN SARACUL ARE AVEREA STRANSA IN 20 DE ANI LA PESTE 35 MILIOANE DE EURO!
Vomitiv
  (17/01/2011 11:25:58)
[ sportiv ]
Mie , fotbalul imi face greata. Nu mai e de mult un sport. E doar o afacere. Asa ca de ce sa fie sustinut din bani publici? Sa produca spectacol si sa incasese bani din bilete. Asa ar fi cinstit. Ca tot e un circ. De alte sporturi nu se mai stie nimic. Rusine!
bazaconii
  (17/01/2011 10:24:01)
[ filip ]
Cum sa spui ca stadionul valoreaza 40 milioane euro? Oare sunt oameni care cred tampeniile astea? Arena ultramoderna din Cluj va costa 32 de milioane. Bugetul pe un an 4 milioane adica 170 miliarde, din care 20 municipalitatea. Ti se pare mult? De ex. echipa din Mures este sprijinita in totalitate de Primarie si CL, si cred ca au bugetul mai mare decat al Gloriei. N-am nimic cu tine ca ai scris acest articol, e parerea ta, dar sunt multi necunoscatori care-l citesc si s-ar putea sa creada. Trist
GLORIA STAFIDITA
  (17/01/2011 09:43:14)
[ DEMOCRATUL ]
7. DACA STADIONUL ESTE PROPRIETATEA CL-BISTRITA CUM A FOST PUS SECHESTRU ? 8. DIN CE BANI GLORIA CUMPARA JUCATORI STRAINI DACA NU PLATESTE IMPOZITELE LA STAT? 9.CE VIITOR ARE GLORIA (CAND NU O SA MAI FIE "TATA " JEAN ) IN PRIMA LIGA ? 10.DACA TOT NU FACE PERFORMANTA DE CE CL SI CPJ NU SUSTINE FINANCIAR ALTE CLUBURI DE SPORT UNDE TINERII BISTRITENI POT SA SE AFIRME ?
GLORIA STAFIDITA...
  (17/01/2011 09:22:44)
[ DEMOCRATUL ]
INTREBARI : 1. CARE ESTE AVEREA PERSONALA A LUI "TATA JEAN " (ZVON : PESTE 25 MILIOANE DE EURO ) SI A MEMBRILOR DIN GASCA ? 2. CARE SUNT REZULTATELE GLORIEI IN ULTIMII 5 ANI , SI CATI BISTRITENI MERG LA MECI ? 3. CUM SE JUSTIFICA VANZARILE DE PROPRIETATI OBTINUTE GRATIS DIN ULTIMII 20 DE ANI ? 4. CATI TINERI FOTBALISTI SUNT PROMOVATI ANUAL DE GLORIA ? 5. DE CE NU SE PRIVATIZEAZA GLORIA , DACA FACE PERFORMANTA ? 6.CINE ESTE PROPRIETARUL PELUZEI , CARE A FOST SCOASA LA MEZAT ?
Gloria
  (17/01/2011 09:07:31)
[ ionescu ]
Bravoooooooo "Cainele visator"! toata lumea critica catelusi.. dar uitati de Dulau!!!!!!!!!
informeaza pana la capat
  (17/01/2011 08:39:51)
[ lari ]
daca tot ai deschis subiectul, ar trebui sa mergi pana la capat cu cercetarile si vei afla ca angajatii de la gloria isi primesc salariile la 2 sau 3 luni si atunci nici macar intregi si ma refer la salarii de 600 de lei nu la mii de euro, te rog sa te documentezi cu privire la toate aspectele ce tin de Gloria, pentru ca nu toti de acolo sunt pomanagii. nu zic cu siguranta sunt am si eu un gust amar cand aud de Gloria dar este un subiect foarte amplu.
Ceva e putred in Danemarca.
  (17/01/2011 08:23:23)
[ Cainele visator ]
Tata Jean e un inger inconjurat, total intamplator, de draci impielitati. Se pare ca doamna Claudia ii da crezare lui Hemingway, care spunea sa nu judecam oamenii dupa prieteni, ca dovada Iuda, care a avut prieteni ireprosabili. Eu sunt mai suspicios de felul meu. Ai prietenii pe care ti-i cultivi. Cum a ajuns Lordul inconjurat de hiene? Aici e punctul in care autoarea, din considerente subiective, triseaza.
pomanagii
  (17/01/2011 08:17:11)
[ grigore ]
IO PROPUN ALCEVA SA LASAM SPORTUL NAIBII SI SA NE APUCAM DE FOLCLOR ,CRED CA ESTE MAI INTERESAT PENTRU UNII ,CA ORCUM DACA SE MAI MERGE PE ACEASTA LINIE SPORTUL VA MURII SIGUR SI AICI NU ESTE VORBA NUMAI DE FOTBAL CARE INTRADEVAR A MANCAT MULTI BANI
1-0
  (17/01/2011 02:35:25)
[ lazar ]
Nu le mai ies blaturile?Nu vor in B?Vor bani? toti vrem bani dar nu ne da nimeni nimik ptr ca ne cheama cutarica.Sa lase mandria la o parte si mearga in B.Sau sa-i angajeze pe botis vs oltean la consultanta asa ne fac un bine atat unii cat si ceilalti.si tot nu inteleg de ce sa le mai dea primaria bani?eventual daca vrea primarul alt spectacol privat (gen orchestra de la viena) sa joace gloria ptr el la primarie in fata sau pe 9 sosea de centura,sau demonstratii in wonderland..cine stie?...
felicitari!!
  (16/01/2011 23:59:28)
[ utzu ]
Bine punctat...bun articol! Responsabilitatea de care dai dovada..ne lipseste tot mai mult!!
sa fim realisti
  (16/01/2011 22:54:06)
[ marcel ]
Suntem cunoscuti cu Gloria Bistrita, adica, suntem remarcati ca "blatisti", bun renume pe banii nostri. Sa le fie rusine lor si celor care ii sustin.
Sa fim realisti
  (16/01/2011 22:29:34)
[ michelle ]
In afara suntem cunoscuti datorita lui Hagi, Nastase si Comaneci...asa si cu Bistrita...tata Jean si Gloria Bistrita. Din exterior suntem vazuti bine...numai lapte si miere. Bistrita e un oras in letargie...nu investitii, nu industrie, turism la pamant...zero barat
bbbbbbbbbbbaaaaaaaaaaaaaa
  (16/01/2011 22:23:28)
[ nebunu ]
au si la sarata de la vandut la teraplast si la plus si peste tot
frumos articol si bine punctat
  (16/01/2011 22:20:04)
[ yo zy de remy ]
ai atins puncte importante in acest articol, dar sa-mi fie scuzat limbajul...gloria va ramane o vaca de muls pentru capuse
bravo claudia...
  (16/01/2011 20:57:00)
[ dragos ]
Bravo Claudia. Foarte corect articolul si asa cum scriam comentariul de la celalat articol acest club ar trebui sa fie privat fara a suge zecile de miliarde de la bugetul local.Ca sa mai avem un Balint trebuie sa investim in sportul de masa.
cersetorii
  (16/01/2011 20:32:51)
[ fraier impozitat ]
Toti cei de la Gloria huzuresc pe banii nostrii, orasul duce lipsa de gradinite, piste de biciclete, drumuri, canalizari etc. Au bani din sposorizari, au bani din bilete, au bani din drepturi de televizare, bani din publicitate (legatura DARIMEX-Padureanu), au bani din vanzari de jucatori si meciuri etc. Cine vrea FC Gloria sa faca sponsorizari si sa plateasca bilet, cine nu sa plateasca numai impozit. Noi ne platim impozitele ei nu! Si tot noi sa le platim si datoriile?
cersetorii
  (16/01/2011 20:26:43)
[ fraier impozitat ]
In fiecare an primesc spatii in centru pentru case de bilete, cate case de bilete stiti voi in Bistrita? In fiecare an primesc terenuri, ba pe centrua, anul trecut au primit la Unirea, unde au ajuns acestea? Cei de la Gloria umbla pe la toate firmele din judet cu cersitul: bani, motorina, piese si reparatii autocare etc. Cabana de pe dealul Jelnei e acum a lui Horoba, cum?
cretinule
  (16/01/2011 20:20:04)
[ nebunu ]
vreau sa te intalnesc neaparat cum dau de tine?
smecherii
  (16/01/2011 19:25:45)
[ marina ]
Bun articol, din cate cunosc datele sunt reale dar nu inteleg de ce d-lui Jean Padureanu i se atribuie titlu nobiliar. Cine il cunoaste de la inceputurile lui in Bistrita va poate spune cu certitudine ca nu este deloc asa.
APUSUL GLORIEI
  (16/01/2011 19:17:09)
[ George ]
Nea Jean se retrage si Gloria ajunge ca FC Baia Mare in C in 2-3 ani . Asta este , orasul e prea pipernicit economic ca sa tina echipa cu buget de aproape 2 milioane de euro / an . In afara de Leoni si Metropolis nu mai merge nimic in judetul asta .
...
  (16/01/2011 19:12:54)
[ Adi ]
Cred ca orasul ar fi avut cu adevarat de castigat daca pe langa echipa de fotbal ar fi crescut alti jucatori de perspectiva.Ce juniori au plecat de la Bistrita in ultimii ani?Cel mai bun produs bistritean e ... Moraes.Altfel,ca sa avem o echipa in A ca sa vedem cum la meciuri galeria oaspetilor e mai numeroasa decat bistritenii,nu stiu care e sensul.Decat ca,intr-un fel sau altul,se sifoneaza bani pe aceasta cale.Desi gasesc articolul dur prin limbaj,sunt de acord cu el.
continuare
  (16/01/2011 18:51:16)
[ nicolae ]
...dispare performanta altor sporturi.Ca sa nu mai vorbim de ciudatenia celor de la fisc,oare de ce tac? Pe noi cei care avem datorii ne executa silit ne popresc conturile,la ei de ce nu se procedeaza la fel?Raspunsul este simplu,daca Bistriteanul.ro va publica lista completa cu cei din consiliul de administratie,lumea va intelege ca ORICE doreste gloria,primeste.Este din acest punct de vedere exact imaginea care ne reprezinta.
trist
  (16/01/2011 18:44:05)
[ nicolae ]
Pacat ca acceptam sa punem in plan secund adevaratele valori ale judetului,avem cu ce sa ne mandrim,avem elevi eminenti,artisti,oameni de cultura,profesionisti in multe domenii...pacat ca noi alegem sa ne mandrim cu o echipa de fotbal care este intruchiparea coruptiei si a blaturilor,o echipa care joaca doar pentru smecherii implicati in manipularea campionatului si nu pentru noi,pentru Bistriteni.Ne iau banii si ne sfideaza,au monopolizat bugetul pentru sport si din cauza lor dispare....
DESPRE BISTRITA
  (16/01/2011 18:39:00)
[ INTELIGENTUL ]
IN MARE PARTE AI DREPTATE SI DREPTATE TOTALA IN CE PRIVESTE PROMAVAREA TINERILOR FOTBALISTI DIN BISTRITA DAR SA NU UITAM CA GLORIA BISTRITA E CEA MAI TARE FORMA DE PROMOVARE A ORASULUI IN TOATA TARA. DACA N-AR FI ECHIPA ASTA DE FOTBAL AM FI UN ORAS IN MOARTE CLINICA NU AR STI NIMENI DE NOI. IN CE PRIVESTE INFIINTAREA UNEI SOCIETATI PE ACTIUNI E UN LUCRU BUN SAU CEL MAI BUN LUCRU PT VIITORUL ECHIPEI GLORIA . CU RESPECTPT TOTI !
Nicolae
  (16/01/2011 18:29:31)
[ ioja ]
ai dreptate..as fi de acord sa fie ca si in Italia..dar din pacate aste este Romania noastra scumpa si draga..asa sunt si sarmanii medici de la noi din spitalu mare,daca nu le dai nu te baga in seama,asa i peste tot adik...gaozeri toti
pt ioja
  (16/01/2011 18:26:03)
[ nicolae ]
Ai dreptate...cu o precizare,tota tara stie de gloria BISNITA nu de gloria Bistrita.Toata tara stie de blaturile lui jean padureanu.In tarile civilizate asemenea aranjamente sunt ilegale si cei care le fac merg la puscarie,la noi sunt respectati si sunt considerate personalitati publice.Ganditi-va cum manipuleaza campionatul si cotele la pariuri,acolo se fac banii.
Pomanarii?
  (16/01/2011 18:20:42)
[ Safriuc ]
Pomanarii este echivalent cu pomanagii? Poate da. Terenul de zgura a fost trecut gratuit din proprietatea Primariei, la Gloria, urmand ca aceasta sa investeasca in reamenajarea. Acest lucru sa intamplat, investitia facuta de Gloria in refacerea ternului a fost, sunt sigur, pe deplin amotrizata prin vanzare ternului.
pt Claudia Andron
  (16/01/2011 18:19:35)
[ ioja ]
personal n am nimic cu tine..chiar te admir cand scri despre politicienii nostri sarmani..dar aici??din pacate peste tot in tara pe unde mergi si le spui oamenilor de unde esti doar de Gloria stiu..ca altceva nimik..nici chiar de Andrei Muresanu nu stiu...
cine`s vinovatii???
  (16/01/2011 18:02:42)
[ vasile ]
Oare cei de la Gloria sunt cei vinovati sau cei de la primarie sau CJ ca le dau bani? Oare cei de la Gloria sunt vinovati sau cei de la fisc/procuratura care nu se sesizeaza la aranjamentele si hotiile facute? Ca de obicei voi ziaristii incercati sa produceti doar scandaluri si niciodata sa aratati vreo solutie sau adevaratul vinovat!!!
ce promovam?
  (16/01/2011 17:35:08)
[ un bistritean ]
Super articol, ar trebui scoase in presa toate nemerniciile care au secatuit buzunarele locuitorilor urbei. Trist este ca nu se sesizeaza cine trebuie in urma articolelor. Ca prea au disparut fabricile care au adus un plus de bani in buzunarele locuitorilor urbei si au fost vandute cladiri si terenuri care apartineau tuturor locuitorilor orasului de catre unii ca si cum ar fi fost ale lor.
adevar
  (16/01/2011 17:34:38)
[ koko_cornel ]
Excelent articol!!!!!! Mare dreptate ai, dar as mai adauga ceva:pacat ca, din MODESTIA LORDULUI, putini au inteles CEVA!!! ps.CLAUDIA, te rog, crede-ma, nu le am deloc cu FOTBALUL, dar pentru IMAGINEA BUNA, facuta BISTRITEI ,atunci cind cel de SUS i-l va CHEMA la EL pe JEAN PADUREANU, ar merita ca STADIONUL si o STRADA din BISTRITA sa poarte NUMELE LUI. Esti de aceasi PARERE????? Cit despre PROFITORI,au fost si vor mai fi.... Nu uita JUDECATA n-ui AICI......
adevarat
  (16/01/2011 17:16:43)
[ nicolae ]
Claudia parca citesti ganduri,felicitari pentru articol.Sunt de aceasi parere cu tine,totusi o sugestie...pentru ca lumea sa priceapa de ce se intampla ce se intampla cred ca este indicat sa publici lista completa cu cei din consiliul de administratie al gloriei,astfel vor intelege de ce primesc atat de usor bani de la Primarie si de la Judet.
Fotbal
  (16/01/2011 17:14:01)
[ Nicolae ]
Oameni buni,ati auzit ca ne taie din pensii,salarii,benzina se scumpeste,nu avem bani de mincare,nu avem bani in sanatate nu avem nimic pe care sa ne bazam ca vom iesi din criza..si le duceti grija celor de la Gloria. Noi nu ne descurcam,ei DA!
Alte sporturi???
  (16/01/2011 16:56:42)
[ Ana ]
Felicitari pt.articol!Prea multi bani se dirijeaza spre fotbal.Din pacate, se uita alte sporturi si se uita de numele si performantele altor mari sportivi. Deoarece nu sunt motivati financiar, nici nu au rezultate pe plan international. Acum se desfasoara C.M.de handbal masculin.De ce TVR nu transmite? La stirile din sport, prea mult timp se aloca fotbalului. Cum sunt incurajati tinerii sa practice un alt joc sportiv, daca nu este mediatizat suficient? Tin cu Gloria Bistrita,dar totusi......
ai uitat de horoba
  (16/01/2011 16:47:17)
[ ion ]
horoba si-a tras cea mai serioasa avere din banii gloriei.
Gloria
  (16/01/2011 16:30:07)
[ Aurel ]
Divortata,pensionara, 3 copiii.posed vile la Piatra Fintinele=sora Lordului Atunci saracu sta intr-un ap de pe vremea lui tatucu.
felicitari
  (16/01/2011 16:28:27)
[ dan ]
Felicitari pt. articol!
Adevaru....
  (16/01/2011 16:27:02)
[ Phoenix ]
Adevaru adevarat este ca cei de la Gloria fac parte din.....m___a locala. Daca esti in interiorul cercului, esti privilegiat, nimeni nu are treaba cu tine, toti te respecta. daca esti in afara cercului....esti doar o otreapa...o simpla vinitura.....
felicitari !
  (16/01/2011 16:21:40)
[ alexandru ]
Excelent articol Claudia ! Argumentat, documentat, de maximum bun simt dovedind si memorie si echilbru si responsabilitate sociala. Cred ca ai pus punctul pe "i" si articolul tau ar trebui pus in rama in sala CL Bistrita, in sala CJ BN in tribuna oficiala si in sala de sedinte a staff-ului Gloriei.
sport
  (16/01/2011 16:08:57)
[ Johnny ]
La ce ne foloseste acest club?!Ca primaria sa pompeze an de an sume frumusele ca niste straini de oras se se imbuibe?!Primaria nu e in stare sa asfalteze la scolile din municipiu terenurile pe care se face instruire si educatie inclusiv in sport si face cadouri unor exemplare care bat mingea si culeg o groaza de bani!Folositi ce avem cu cap!Dar daca nu este vedem fotbal!
Stadion
  (16/01/2011 16:05:19)
[ andrei ]
Nu stiu daca este destept Lordul ca nu-l cunosc personal.. dar.."hiclean" este..cred ca el este autorul moral la tot..dar trimite la inaintare`prosti`..ca tot se infrupta toti din preturile terenurilor..
de mai jos
  (16/01/2011 15:49:32)
[ cretinul ]
Ba vrei sa ne intalnim ? Hai sa vedem daca te tine. Reciteste ce am scris cascatule : exemplificam ca nu pot scrie corect cuvintele. Eu nu vreau sa scriu sofer cu s cu cu "?". Cine s-a luat de soferi ma ? Nu fa gura mare in fata monitorului ca nu stii cu cine vorbesti. Ia da-mi numarul tau de telefon sa vorbim sa vad daca mai ai gura mare
adrian
  (16/01/2011 15:46:07)
[ nebunu ]
BA NU TE LUA DE SOFERI CA TE NIMICESC DA nr. tau de tel sa ne intalnim
Revin
  (16/01/2011 15:23:01)
[ Adrian ]
M-ati inteles gresit. Nu neg faptul ca nu se intampla toate astea la Gloria. Sunt total deacord. O sa revin curand cu un articol semnat. P.S. un sfat : permiteti folosirea diacriticilor pe site, folositi un font care sa le recunoasca. Detest sa nu pot folosi limba romana c?c?l?u = cacalau ?ofer = sofer ?omer = somer bistri?ean = bistritean
@Vrajeala
  (16/01/2011 15:17:36)
[ Claudia ANDRON ]
Acest ziar nu primeste bani de la autoritatile locale, traieste din publicitatea pe care o vinde clientilor. Dar, daca aveti informatii ca am primi bani de la autoritatile locale, va rog sa scrieti un text, sa-l semnati si eu promit ca-l public. Pana atunci incetati cu comentariile jenante. Inteleg ca sunteti raniti in orgoliu, dar v-ar face mai bine un moment de tacere.
Liviu
  (16/01/2011 15:13:36)
[ marius ]
Pe Liviu s-au apucat intii de stricat terenuri pentru ca acolo a putut toca rapid niste bani firma constructoare .In loc sa construiasca pe terenurile virane au sapat pe asfalt si au bagat betoane sa scoata lozul.Cat despre vandut stadionul la primarie,noi nu o sa mai platim impozite la primarie daca se face afacerea.
@Ioja
  (16/01/2011 15:13:31)
[ Claudia ANDRON ]
Comentariul tau e absolut delicios...Mi-a inseninat ziua!
@Andrei
  (16/01/2011 15:11:55)
[ Claudia ANDRON ]
Vorbeam in acel articol despre accesul pe terenul de sport de la Liviu si nu de oportunitatea ridicarii campusului. In textul de astazi am prezentat cele doua sume pentru a evidentia cat este contributia locala la o investitie in invatamant si cat se da pe finantari nerambursabile Gloriei. Iar ca sa-ti rezolv toate nedumeririle, o sa-ti spun ca acest ziar serveste intereselor bistritenilor. Este ziarul lor, al nostru, al bistritenilor, asa cum ii spune si numele. Cu respect, Claudia ANDRON
Bueiii rusine
  (16/01/2011 15:04:41)
[ Vr?vr?jeal? ]
Cati bani primeste ziarul la care scrii dumneata de la autoritatile locale ? Mi-a cerut mie cineva parerea, acordul sa platim ziarului dumnitale bani, sa alocam fonduri sa va sprijinim. NUUU. Fii pertinenta si scrie un articol despre asta.
adevarat
  (16/01/2011 15:03:08)
[ ovidiu ]
Este perfect adevarat ce spui Claudia!As adauga ca in divizia B ar fi perfect pentru un oras marunt ca Bistrita fotbalistica.Ar deveni o pepiniera de fotbalisti care prin vanzarea lor ar sustine financiar clubul.Despre Campusul Liviu Rebreanu miroase de la o posta a aranjamente de licitatii,etc.Daca sti ca nu sunt bani ,cum te apuci tu sa strici niste terenuri de sport functionale cu o cladire de care nu este nevoie si pe care nu sti cand o finalizezi?!!
aiurea`
  (16/01/2011 14:59:12)
[ ioja ]
ce nu ceri si tu bani??pomanara esti tu...
fotbal
  (16/01/2011 14:52:49)
[ Florin ]
Un articol foarte bun si pertinent!
Vrajeala
  (16/01/2011 14:47:36)
[ Andrei ]
Oare nu tu faceai anul trecut atata gargara cu campusul de la Liviu? Ce usor e sa stai la caldurica intr-un birou si sa arunci cu noroi in stanga si dreapta.Ma tot intreb oare a cui interese serveste acest ziar?

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
STIRILE DE AZI
09:18 - Mai mult de jumatate dintre cererile pentru inapoierea taxei pe poluare, respinse




aparate foto digitale

Reproducerea totala sau partiala a materialelor este permisa numai cu acordul expres al SC AGENTIA 215 SRL.
© Copyright 2008 - 2012 Bistriteanul.ro
Certificat Web Certificat Web Director web Subscribe in a reader
Close