Joi 23-Februarie-2012 | Home | Stirile de Azi | Redactia |
Bistriteanul.ro - Afla Primul

  256 vizitatori online


REDACTIA:
Tel: 0731-338215
Fax: 0363-814306
Email: redactia@bistriteanul.ro
Redactor Sef - Raluca Nechiti
PUBLICITATE
publicitate@bistriteanul.ro
Mobil: 0733-052215
JURIDIC
Redactia beneficiaza de serviciile Cabinetului de avocatura ARIS CUPSA, Bistrita, Baba Novac, nr 9, tel 0742-766078, fax 0263-210015



Unguru Bulan vrea sa ne cumpere tacerea

de Claudia ANDRON | EDITORIAL
27/01/2012 10:41:44
Convins ca in lumea asta orice se cumpara, Lucian Ungur vrea sa cumpere tacerea Bistriteanul.ro cu bani. Omul a gresit redactia si la o singura incercare de a contacta din nou redactia Bistriteanul.ro cu astfel de propuneri promit public ca sesizez "organele". Tine-ti banii si plateste-ti datoriile!

In ultimele saptamani, Lucian Ungur a incercat prin zvonuri sa imprastie ideea ca noi am fi singurii care scriem rau de el pentru ca nu ne-a dat publicitate, iar scopul ascuns al articolelor noastre ar fi incheierea unui contract de publicitate.

Pentru ca nimeni nu l-a contactat din partea redactiei pentru a-i propune asa ceva, iar eu l-am avertizat public sa nu mai vina la birou, Ungur a decis ca trebuie cumva sa rezolve problema. A incercat prin frati, vecini, prieteni sa contacteze pe cineva din redactie.

Ieri, prin aceeasi metoda, a insistat sa fie contactat de unul dintre reporterii Bistriteanul.ro, caruia telefonic i-a propus o intalnire, convins ca telefoanele sunt ascultate, iar pledoaria si propunerea lui trebuie spusa fata in fata. S-a intalnit cu reporterul nostru si dupa ce i-a expus cat de nedrept este tratat in ziarul nostru si cat de lipsit de deontologie actionam, i-a propus sa intermedieze o intalnire cu mine, anuntand ca este dispus sa dea 50 de mililoane (lei vechi) numai sa incetam articolele care-l dezavantajeaza. Ceea ce n-a stiut el si afla acum este ca toata conversatia cu reporterul nostru a fost inregistrata, toti stiind caracterul sau si ce propuneri este obisnuit sa faca.

Acesta este omul care vrea sa ajunga primar la Bistrita si, culmea, este si sustinut frenetic de o parte a presei. Oare de ce?! Este omul care inchina pahare de sampanie cu oficialitatile, nu stiu in ce calitate, poate au relatii de prietenie pe care inca nu le cunosc. Este omul care a incercat sa cumpere prin metode similare autorizatii de constructii de la Primaria Bistrita dupa ce a construit fara acte. Este omul care vrea sa ajunga primar pentru a rade serviciul Urbanism tocmai pentru ca nu a acceptat spagile lui si nu i-a dat autorizatii de constructii cand si cum a vrut el. Este omul care vrea sa-l schimbe pe primarul Ovidiu Cretu pentru ca acesta i-a promis ca nu va primi nicio autorizatie de constructie daca nu urmeaza etapele legale. Este cel care parcheaza ostentativ in fata Winmarkt acolo unde parcarea este interzisa. Este omul care-si da cu parerea despre Bistrita la televizor. Este omul care se declara prietenul bistritenilor pe autobuze desi n-am intrat inca in campanie electorala. Este omul care a luat din ajutoarele sinistratilor din Viseu pentru a-si face campanie de imagine la Bistrita. Asta e omul care, cu maxim de tupeu, vrea sa ajunga primar al Bistritei!

Domnule Adrian Lucian Ungur, cand ti-am spus ca nu vei ajunge primar la Bistrita, crede-ma, am facut-o chiar prieteneste. Nu sunt genul de om care te minte frumos si e cu mana in buzunarele tale. Cand se va termina campania electorala vei fi fara multi bani in cont si nu vei fi nici primar! Repet, nu am nimic personal cu tine, nu tin partea vreunui alt candidat, sunt doar printre putinii care-ti spun in fata ceea ce cred despre tine! Si tu te superi si faci miscari din ce in ce mai proaste si mai riscante!

Cat despre faptul ca am dori contracte de publicitate, Bistriteanul.ro este un produs bun care se vinde singur si nu e nevoie de banii matale ca sa platim salarii.

Tine minte de la mine: Nu totul se cumpara cu bani desi viata te-a invatat altceva! In lumea asta vei mai intalni ziaristi, politisti, procurori, judecatori, functionari, primari care nu sunt de vanzare! Surprinzator, mai sunt astfel de oameni care nu au nevoie de banii tai! Mananca de cat castiga, se imbraca de cat isi permit, dar dorm linistiti seara!

Promit public ca la orice incercare de a mai contacta pe cineva din redactie, pe apropiatii acestora, parteneri de afaceri, etc., ma adresez celor care se ocupa sa pedepseasca legal astfel de actiuni de denigrare si "cumparare"!

 

6407 vizualizari


constructii
  (03/02/2012 20:04:27)
[ abcd ]
Nici pe blocul; care il ridica acuma nu are autorizatii sii toate in regula...dar cu banii domnul BULAN :)) rezolva orice..felicitari pt. acest articol
@ nenea
  (03/02/2012 06:10:02)
[ QCK ]
astea nu sunt asa deranjante, fiind fixe (imbeded). Sunt site-uri romanesti unde-ti zboara pe ecran tot felul de reclame, peste articol, si ti-e imposibil sa citesti ceva.
adblock plus
  (03/02/2012 00:11:16)
[ nenea ]
adblock plus...cea mai simple metoda de a citit linistit bistriteanul.ro...nu te mai deranjeaza zecile de reclame care apar pe site.
...
  (02/02/2012 09:30:42)
[ QCK ]
Si cu scuzele de rigoare pentru monolog, ar mai fi ceva de spus: daca exista aceste inregistrari care il incrimineaza pe Ungur direct, ele ar trebui sa ajunga la cei in competenta sa rezolve problema, nu "daca si cu parca". Iar daca nu ajung... rezulta ca nu exista si articolul asta se vrea doar o satira usor digerabila de seara, sau dimineata la micul dejun...
...
  (02/02/2012 09:26:20)
[ QCK ]
Era probabil singura sansa a celor de la Bistriteanul.ro de a se lepada de haina grea a jurnalistilor de ocazie care fac fum doar cand li se pare oportun, sau reprezinta un avantaj, dar care nu-si mai cunosc meseria cand chiar trebuie sa faca ceva. Inca o data o spun: daca se dorea descospirarea unui om ca Ungur, asta era o oportunitate. Altfel spus, n-ati facut nimic altceva decat sa-l protejati, devenind complici, cu banii luati sau neluati. A fost pe gratis... de data asta.
Corect ar fi...
  (02/02/2012 09:22:20)
[ QCK ]
Avertismentul public facut aici e apa de ploaie, Claudia. Daca corectitudinea si spiritul cheguevarist ar fi asa puternic precum spui ca este, inregistrarile respective erau deja date "organelor". Daca vrem sa scapam de lepre... trebuie actionat ca atare, altfel riscam sa cadem noi in ridicol. Articolul asta poate avea si al doi-lea tais: poate n-au fost deajuns 5000 de lei. Daca erau 50.000 de euro... poate numai apararea articolul, ca doar suntem romani, nu!?
androgina
  (31/01/2012 09:01:00)
[ ion interzisu ]
Articolul, cu aspect si continut de compunere de cls. a IV/a, este o refulare a frustrarilor autoarei fata de lipsa de atentie a "organelor" invocate, in ceea ce o priveste. O bagam noi in seama si asta o face sa se creada, precum politicienii, si frumoasa si desteapta. Desigur , "cazul" nu priveste niciun interes material, domnisoara crezand ca are ce-i trebuie, si mai bine sarac? si cinstit? (oare ?), decat cu ochii la strugurii acri. Halal !
ne judecam cu ungur
  (30/01/2012 18:45:19)
[ bogdan care a luat ]
acest ungur ne-a tepuit de un apartament pe strada valeria predescu.mergeti la judecatorie si vedeti ca are o multime de procese pe rol. face bine la pensionari si la cine pune botu` si banii lui sunt furati de la oameni cinstiti iar pentru cine a zis ca s-a imbogatit din fonduri europene....... lva zic eu.L-a furat pe unul din Germania.(cica erau parteneri si el i-a furat toti banii zicandu-i ca investeste in Romania).cand il prind pe ungur la tv. in campanie DISTRUGETI_L
felicitari pt articol!
  (30/01/2012 15:06:29)
[ grigore ]
is de acord cu tine. pe ungur il doare undeva de nevoile urbei, el vrea sa devina primar pt a-si rezolva mai bine afacerile lui.
Pt.Christiana
  (30/01/2012 09:17:28)
[ Maria ]
Chiar saptamina trecuta am vazut masina parcata dincolo de gard. Asa ca nu-i mai lua apararea.
Pt Christiana
  (30/01/2012 07:38:45)
[ Mihai ]
Cum aperi un personaj ca Ungur?Stiti de ce nu merge tara asta?pentru ca exista prosti ca si Christiana sa sustina persoane ca si Ungur.Toti golani si tradatori de tara vor sa ajunga sus la ciolan. Ungur ii mandria Bistritei si eu nu stiu?Doamne ajuta aceasta tara plina de prosti
mai sapati
  (29/01/2012 22:58:27)
[ iures ]
Daca chiar va intereseaza cine ii Ungur i-a vedeti cine sunt prietenii lui si dupa ce gratii sunt ascunsi. Zic numai doua nume Fuji,Ratzoiu!!!...Vedeti si de unde a avut bani de blocuri
informeaza-te
  (29/01/2012 21:52:27)
[ Christiana ]
si draga mea informeaza-te mai bine in legatura cu paractul in fata la Winmarkt , in fata magazinului este amplasat gardulet si ceva cilindri care nu permit parcarea asa ca inainte de a te lansa in afirmatii eu zic sa te informezi mai bine .
continuare
  (29/01/2012 21:50:24)
[ Christiana ]
Stiti sa criticati , probabil daca iti oferea o suma mai consistenta acceptai oferta nu ? sau Dl Cretu te plateste mai bine ?!
Serios?
  (29/01/2012 21:48:51)
[ Christiana ]
Buna seara , tocmai citeam acest editorial , sunt dezgustata de tine Claudia Andron. Este Bistriteanul sau Cancan? ca nu inteleg ? care este problema ta pana la urma cu Ungur? nu inteleg.Sa fim serios nu cred ca exista nici o dovada si mai taceti nu mai crticati pe nimeni . Cretu ce a facut pentru Bistrita? Sensuri? si pavaj? Bistritenii doar de sensuri aveau nevoie ? hai lasa .Minciuni nu a facut nimic pentru locuitori in mod deosebit nu stie nici un concert organiza asa ca lasati-ma ..
adevarat
  (29/01/2012 17:35:05)
[ gogu ]
cretu= nota 10; ungur= nota 2
Re; Deea
  (29/01/2012 09:24:32)
[ Iulian ]
Deea esti cu pluta rau de tot!!! Ori nu sti sa citesti ori esti prost(a) intentionata. Textul e EXACT la fel ca ieri si alataieri cand a fost postat. Nu vrei tu sa mergi in clasa I sa inveti si citesti si apoa apoi sa scri?! Ca minte pe acolo ti..
Buna Seara
  (28/01/2012 20:20:01)
[ deea ]
Dc aseara era scris cu totul altceva ... si acuma ati schimbat anuntul ... vi sa parut ca nu ati procedat corect.... dc nu lasa-ti stirea asa cum e ... dc in fiecare zi ar trebui schimbata dupa cum se ude ,,, RUSINE ... MA GANDEAM CA E UN ZIAR CINSTIT ... DAR E LA FEL CA SI OMUL CARE CONDUCE ORASUL
Gluma sau prostie cea ce ai afirmat cavalere
  (28/01/2012 19:25:15)
[ tutea ]
Dragul meu "cavaler" deageaba citez din Tutea pentru ca in afara citatului esti "varza". Eu propun sa-l declaram pe Cretu cel mai inteligent din galaxie de la creerea universului pana in prezent si nu din anii '70 incoace . Banuiesc ca esti un cavaler din muzeul medieval avand in vedere ca domnia ta a cunoscut toti primarii din '70 pana in prezent .Cat despre semianalfabeti arunca o privire in Psd-ul vostru si uite ce deputati(chelneri) aveti care ca inteligenta sunt ca tine varza.Cretu=comunist
Gluma sau prostie?
  (28/01/2012 16:47:35)
[ cavaler ]
Intervin nu atat pentru articol,care dovedeste consecventa necesara , cat pentru comentarii.Doamne unde am ajuns.Bine a spus Petre Tutea-"democratia face posibil ca idiotul sa-i spuna geniului:nu-i asa ca suntem egali?"Oameni de valoare stau resemnati si tot felul de insi...isi dau cu parerea dovedind cel putin rea credinta daca nu nepricepere. A face coparatie intre primarul Cretu ori chiar cu oricare alt primar din '70 incoace, cu acest semianalfabet este ori gluma ori prostie.
lauda-ma gura
  (28/01/2012 11:29:32)
[ Maghiar ]
Articolul degaja , in subtext, o jele de te-apuca plansu. Cum bine au sesizat "vizitatorii", ori pretul oferit ii mic, ori la concurenta a dat mai mult si pe noi nu ne imbie ca cat trebuie. Este un fel de strugurii sunt acri , v-ati prins, nu ? (IP dv. este restrictionat la postat comentarii bla, bla, bla, revin sa citesc situl cand se deblocheaza)
Jos coruptii!
  (28/01/2012 10:25:09)
[ vasile ]
Felicitari pentru articol. Intradevar exista in aceasta tara oameni care sunt convinsi ca pot cumpara orice sau ori pe cine.Personal am cunoscut un asemenea om(nu era persoana publica), care, vis a vis de faptul ca unica sa fica luase bac-ul si urma sa intre la facultate la stat,mi-a marturisit ca nu exista in tara asta comisie de examinare pe care sa nu o poata cumpara.Era convingerea sa.Din pacate unele astfel de persoane,si credeti-ma,nu putine si din toate domeniile, chiar reusesc.Bravo!
Cateva precizari pentru comentatori
  (28/01/2012 08:31:23)
[ Bistriteanul.ro ]
Dovezile pe care le cereti exista, asa cum rezulta si din textul de mai sus. Redactia are inregistrarea conversatiei si intentioneaza sa o predea politiei. Aici noi suntem cei viciati, nu dl. Ungur. Pe de alta parte, Bistriteanul.ro are intr-adevar peste 7000 de cititori unici zilnic. Statisticile sunt atat de pe trafic.ro ci si monitorizate de cei de la google analytics.
daca tot nu stiti
  (28/01/2012 08:22:41)
[ ionela ]
mi bine cititi si apoi comentati... staisticile spun asta http://www.trafic.ro/statistici/bistriteanul.ro/vizitatori
dragi pupincuristi a lui ungur!!!
  (28/01/2012 07:58:39)
[ mohicanu ]
inca o dovada ca ,,ungure,,vrea sa acaoareze asa zisi jurnalisti,,pupincuristi sta faptul ca la ultimul ,,bal,,al ziaristilor care a avut loc in urma cu 2 saptamani,acestora le-a fost platita consumatia de 50 de lei,au fost doar cativa onesti care au refuzat,ameninta-ti fiind ca vor fi dati afara dupa ce ,,ungurel,,va interveni la sefi lor.Hai bulan,bulan,da banii la saraci daca ai prea multi,lasa primaria Bistritei sa o conduca cei onesti nu cei ce dau tepe!!! halal comportament!!!
...
  (28/01/2012 03:15:18)
[ clar vrajeala ]
:))) ce tare ... normal ca tineti cu cretu si hopaa ati mai gasit ceva de spus de el ... lasati vrajeala si uitati in jur ce a facut cretu in afara de sensuri si boruduri ... da a facut casa masini si multe altele pt el si faimilia lui
dilema
  (28/01/2012 00:07:12)
[ "victoras&a ]
din acest articol, deduc doua chestiuni dinametral opuse: 1. ori suma este prea mica pentru a plati "onestitatea" acestei publicatii; 2. ori "onestitatea" chiar exista, caz in care ma intreb: de ce amenintari ca la urmatoarea "imprudenta" de a mai cumpara laude va fi denuntat. daca respectam legea si urmarim aplicarea ei, nu vad de ce trebuie sa mai asteptam inca o tentativa de "cumparare" spatiu publicitar pentru a o aplica pentru a lua masurile care ne sunt la indemana si a actiona...
Ma faceti sa rad
  (27/01/2012 23:24:38)
[ mor de ras ]
Citeam in comentariu ca ziarul are 7.000 de vizitatori ZILNIC. Asta e cea mai mare vrajeala posibila. CUm sa fie atatia cititori, daca acest editorial, citit de 80% din vizitatori are maxim 3.000 cand postez comentariul acesta. Sa nu mai calculam ca oamenii intra de doua ori sa mai citeasca si opinia celorlalti. Asa ca mai lasati-ma cu 7.000 de unici pe zi. Aia sa i-o ziceti cand faceti publicitate, nu cifre inventate aiurea. P.S Pe trafic.ro se poate fura lejer cate 2-3.000 de unici.
?!
  (27/01/2012 22:46:50)
[ Ghiocela ]
Chiar am crezut prima data ca e vorba de Unguru Bulan ! Nu mai bagati lumea in ceata cu titluri de genul..
Everything have a price
  (27/01/2012 22:31:13)
[ macete ]
"(...)Nu totul se cumpara cu bani desi viata te-a invatat altceva! In lumea asta vei mai intalni ziaristi, politisti, procurori, judecatori, functionari, primari care nu sunt de vanzare!(...)". Deocamdata :O).
prea multa atentie
  (27/01/2012 22:15:11)
[ Victor Constantin ]
Lucian Ungur primeste din partea noastra o nemeritata atentie. Claudia Andron prin articolul acesta incearca sa-l tempereze:), dar nu prea reuseste. In unele cazuri se intampla ca reclama negativa sa fie un mare atu.
dovezi
  (27/01/2012 22:05:48)
[ tot io ]
aduceti dovezi si ma inclin in fata voastra daca nu ... va spun ca fetita care protesteaza e fata mea si a platito bistriteanu cu bani sa fie acol.
pentru maria
  (27/01/2012 21:36:15)
[ badea ]
dupa cum te taie capul inregistrarea nu poate fi efectuata decat cu acordul persoanei in cauza . Deci daca e circ circ sa fie -il sfatuiesc pe domnu Ungur sa dea publicatia ,nu are decat de castigat,inclusiv bani pentru finantarea campaniei
pentru Maria
  (27/01/2012 21:30:47)
[ badea ]
Faptul ca nu au dat inregistrarea nu tine nici de constiinta nici de profesionalism.in schimb pot fi banuiti de inteligenta :1.in cazul unui proces Unguru Bulan castiga -asta doar daca redactia nu are DOVEZI fata de acuzele directe din material si ghici-nu au,sau,incearca sa nu implice alte persoane din cadrul primariei ,ca dovada de etica profesionala 2.in cazul in care totusi inregistrarea ar exista -eu ma indoiesc-ar agrava lucrurile fiindca dupa noul cod civil nu iregistrezi pe nimeni dupa
pentru Maria
  (27/01/2012 21:05:39)
[ ion ]
Maria,vezi ca ai gresit suma ha,ha,ha-sunt curios ai facut-o voit??????daca da ,e tare,oricum pentru astia si 500 e mult . maria draga totai fost ironica ai fi putut sa inlocuiesti FORMATOARE cu FORNAITOARE DE OPINII
cusatura
  (27/01/2012 20:56:07)
[ Maria ]
....la adresa "controversatului"om de afaceri bistritean:ca a incercatsa cumpere autorizatii de la serviciul urbanism.Aveti dovezi?De ce nu veniti cu o ancheta in toata regula pe aceasta tema, cu dovezi credibile,poate atunci o sa puna si oamenii normali botul ca Ungur a vrut sa va cumpere tacerea.Pana acum nu ati dovedit ca tacerea ar fi atat de pretioasa incat sa merite 500 de lei.
cusatura
  (27/01/2012 20:46:16)
[ Maria ]
Povestea este cusuta cu ata alba .E cam deplasat sa te gandesti ca Lucian Ungur i-a oferit atatia bani Claudiei Andron ca sa nu-si mai spuna parerea despre el, oricat de extravagant ar fi personajul si oricat de mare formatoare de opinie s-ar da Claudia.Pe de alta parte. e ciudat ca nu ati postat inregistrarea?Ar fi un booom pentru traficul Bistriteanul,nu?Sa fie vorba de constiinta ?In cazul asta unde e profesionalismul???Si nu in ultimul rand ,ati facut niste acuze grave la adresa
continuare la tacerea
  (27/01/2012 20:33:11)
[ Andronicus ]
»» Prin urnare nu cred ca toti cititori dvs sunt atat de naivi incat sa creada in parerea impartiala a publicatiei asa cum nu cred ca Bistriteanul are vreo ancheta sdrobitoare despre acest personaj , indiferent daca e "Unguru Bulan" sau domnul Ungur . In privinta candidaturii la primarie am aceasi parere_- va pierde.
mi-e greata de toti martzafoii
  (27/01/2012 20:23:23)
[ alin ]
Toti AGARICII vor sa ajunga la punga cu galbeni.( la primarie) La munca niciunul nu se inghesuie , numai la furat si la smecherii. Jegosilor ! Daca sunteti oameni de afaceri faceti afaceri , daca sunteti medici faceti medicina nu politica. Toti NEPRICEPUTII si OLIGOFRENII ajung n politica. De unde a aparut si ratatu asta ? cine-i? Vrea sa fie primar ? ha ha ha ! Numai tembelii il voteaza.
tacerea
  (27/01/2012 20:17:38)
[ Andronicus ]
La ce va referiti cand spuneti "tacere"? Va referiti la campania anti Cretu purtata cu atata inversunare cu ceva timp in urma care apoi la un anumit "moment" a devenit "tacere"?(De vazut articolele din istoricul seitului asta daca nu vor disparea cum dispar unele comentarii). Nu spun ca nu au mai aparut articole negative la adresa primarului dar nu atat de dese si nici atat de virulente mare parte din art. Negative fiind imlocuite de materiale"interesante"despre arhitectura medievala a urbei» »
Excelent
  (27/01/2012 19:56:04)
[ Costea Cristinel ]
Un articol bine punctat si foarte interesant. Nu mi-l inchipuiam pe Lucian Ungur sa se compromita in acest mod. O miscare neinspirata probabil...
DACA
  (27/01/2012 19:32:06)
[ carcotel cel Batirn ]
DACA D-l Ungur a adus banii...cu stampila politiei pe care scria ..."MITA" ...si fiind poate prea putini...nu a ispitit...puterea PRESEI ? DACA, D-l Ungur a facut o "glumita" sa vada cum reactionati la " mazeta" ? Chiar credeti ca actualul primar este ...onest ?...cand a fost scolarizat 4 ani in parlament pentru gospodarirea banilor publici ?
adevarat, cititorii fac diferenta
  (27/01/2012 19:00:53)
[ bian ]
ai dreptate biana, voi aveti 7000 de vizitatori,altii nu. dar ce nu intelegi tu cand e vb de calitatea unui produs ?CanCan vinde cu nu stiu cate sute de mii de exempl. mai mult decat Dilema sau Dacia vinde 7000 de exempare pe cand lamborghini nu vinde decat 2 masini.deci exista produse calitative si produse de masa iar bistrita nu face exceptie sunt mase si sunt elite
Acest om a facut rau la multa lume!
  (27/01/2012 18:52:47)
[ claudiu ]
Ma bucur ca ati scris in sfarsit de el. Deja se crede primar si are niste aere de nu ii poti ajunge cu prajina la nas. In realitate insa are un caracter indoielnic. A facut mult rau, a promis multe lucruri dar nu s-a tinut de cuvant. Le-a promis in emisiuni tv unor oameni ca ii ajute ca mai apoi sa ii jigneasca pentru ca au indraznit sa il sune.
Bai, toti pupa(...)de tigan
  (27/01/2012 18:45:11)
[ ugudugu ]
Bai,toti pupa(...)de ungur !!! Sa va fie clar odata pentru totdeauna ; analfabetul asta s-a imbogatit pe banii europeni pe care i-a primit pe fundatia lui "fundatia mirela si lucian ungur"!! Va e clar sau nu va e clar ? De acolo cumpara si spatii de emisie la realitatea ,isi pune postere pe autobuze si el e mare cinstit Voi sinteti intregi la capatina ? Bai, daca nu aveti destule informatii, botu mic! !!! Ce mercedesuri,ce vile,ce conturi in banci CINSTITE? Viitor primar ???himm
Da, dar cititorii fac diferenta
  (27/01/2012 18:32:09)
[ Biana ]
E drept ca Bistriteanul scrie multe alte lucruri pe care mai APOI le poti citi si la altii - asta e prima diferenta. Daca iei nu posteaza exclusiv in fata stiri, asta nu inseamna ca stirea lor nu este numai a lor. Cum hotia ii mare si in presa, imediat sa gasesc copiutele sa preia stirea idiferent de excusivitate sau nu. A doua diferente e ca ei au peste 7.000 de cititori ZILNIC (nu o spun eu ci statisticile - de pe trafic) in timp ce ceilati abia ajung la 1.000. Deci asta ii diferenta :)
sa nu exageram
  (27/01/2012 18:26:14)
[ sa nu exageram ]
Ce se scrie in Bistriteanul, se scrie de fapt in toate ziarele, calitativ vorbind nu are exclusivitati si nici subiecte tari. Este ziar de informare si atat, nicidecum de formare publica cum crede autorul editorialului. Referitor la Ungur - v-ati trezit tarziu cu acest subiect; trebuia scris cu vreo 2-3 ani in urma cand a inceput sa fie mediatizat respectivul. Cu respecte.
Pentru sustinatorii lui Ungur
  (27/01/2012 18:09:37)
[ Ionel Mihai ]
Va doresc sa locuiti si voi in unul din blocurile lui de kk si sa platiti o viata pentru ca la un moment dat marele om de afaceri v-a luat de prosti si ati crezut in el. Uitati-va pe portalul instatelor de judecata sa vadeti cat de curat ca lacrima este acest individ. Are datorii cu nemiluita. A blocat accesul unui amanr spre atelierul lui pentru ca nu avrut sa il vanda! Are dreptate doamna! El crede ca totul e de vanzare, dar nu e! Eu va pot MULTEEE detalii despre acest "om de afaceri".
mda
  (27/01/2012 17:35:25)
[ Spartacus ]
Ungurunt intr-adevar e un smenar! Asta e simplu de inteles! A promis o gramada delucruri, nu isi plateste dariile, minte, dar colegii dvs viluta, chiuzan, berari, ala mic, (...), etc, pupa mana cu bani
minciuni..
  (27/01/2012 17:32:01)
[ pp. ]
doar vb goale....invidiosilor,este un om bun si foarte corect nu cred ca a facut asa ceva...
;)
  (27/01/2012 17:15:35)
[ cristi ]
fiecare isi face treaba cum stie :) unu minte sa ii fie lui bine altu fura sa ii fie lui bine ;) niciodata nu vom afla adevarul
Sa vezi si sa nu crezi!
  (27/01/2012 16:44:00)
[ S . D. ]
Pana acum n-am auzit nimic rau de Lucian Ungur.Din contra,stiu ca este foarte altruist,cinstit si corect.Articolul s-s scris la comanda iar comentariile cam tot asa.Bine lucrat...
hmmm
  (27/01/2012 16:31:13)
[ nuconteazacinesunt ]
sincer,mie mi-e teama sa mai las comenturi,ultima data cand am facut-o,mi s-a blocat ip-ul...sa nu va inchipuiti ca am injurat,am facut referire doar la un decolteu generos al cuiva....decent (sau nu?),in fine,am o singura intrebare:exista libertate de exprimare pt toti oamenii?...va las pe voi sa raspundeti
adevaru
  (27/01/2012 16:13:30)
[ ionuc ]
eu cred ca adevaru e undeva la mijloc. pentru cine cunoaste isi da seama ca bistriteanu a scris multe articole in care-l mediatiza pe ungur si si-a schimbat pozitia dintro data si radical...pentru otevisti=targetu bistriteanul e bun articolul claudiei dar cineva care gandeste nu cred ca pune botu la ce scrie ea
rasu plansu
  (27/01/2012 16:05:04)
[ iulia ]
omeni buni daca si pe acest D-l Ungur il voteza bistriteni atunci e vai de acest oras omu nu are prea multa scoala si cata o are a invatat numai sa fure.cunosc omu
claudia, draguta... esti cam ingamfata...
  (27/01/2012 14:39:41)
[ claudel ]
Stimata, doamna redactor sef, lasa vrajeala de 2 bani si ocupate si scrie frumos la acest ziar mult prea iubit. Nu mai fi asa de increzuta si orgolioasa, lasa-ti rufele murdare in redactia ta. Si de " produsul" Bistriteanul nu mai fi asa sigura,un simplu site si un "brand" imprumutat si inchipuit dupa numele orasului, ar putea oricand sa dispara in umbra altui on-line. Avantajul de care profitati acum este lipsa de concurenta,ma refer la adevarata concurenta, nu can-can de bn. cu drag. tuti.
smeker de bistrita
  (27/01/2012 14:37:49)
[ cif ]
Cine-i si amortzitu asta de se crede capo di tutti cappi ? daca e jupan pe banii lui sa faca afaceri corecte precum tziriac nu gainarii ieftine si tzepe. Daca e asa necioplit cum zic unii sa mearga la vite in lunca ilvei.
praf in ochi
  (27/01/2012 13:05:44)
[ praf in ochi ]
Doamna Andron va luati de Ungur, care bietul e nevinovat in comparatie cu PDL-istii de la Putere. Ungur face ce vrea cu banii lui, pana la urma, la fel cum d-voastra ii investiti in acest site. Nu am vazut un editorial despre Oltean, de exemplu si despre smenurile lui de milioane de euro. In schimb, pe Ungur il luati in suturi si el nu a tocat niciun leu din bani publici. De ce oare va purtati cu manusi cu politicienii adevarati si pe astia amarati ii faceti praf?
Pai?
  (27/01/2012 12:48:51)
[ Eu ]
Dar nici un sustinator nu vrea sa isi apere viitorul primar??? Sau nu prea sunt sustinatori pro ungur. Dar el candideaza... Stiti ce cred? Ca are impresia ca toti suntem niste OTV-isti prosti. Ei uite ca nu-i asa.
K.O.
  (27/01/2012 12:48:30)
[ Bistritean ]
Nota zece cu felicitari pentru articol D-na Claudia !!!
Ungur
  (27/01/2012 12:47:55)
[ vrea consilier ]
Treziti-va dragi ziaristi. Ungur candideaza la Primarie, dar iese 100% consilier local. El vrea de fapt ca sa aiba si el ocupatie, sa fie reprezentant al comunitatii.
???
  (27/01/2012 12:40:24)
[ alex ]
oare ar trebui sa ne fie mila de acest domn Ungur pentru ca a incecat sa cumpere un om din presa sau ar trebui sa fie acest gest un exemplu pt noi ??? pt ca fiecare dintre noi stie cate o manareala numai nu spunem nimic . Bravo Claudia tine-o tot asa ca suntem satui de cocalari si baieti destepti
asa da
  (27/01/2012 12:32:33)
[ cris ]
felicitari pt articol! ar merita si alti pomenitzi!
test
  (27/01/2012 12:12:28)
[ educator ]
Sunteti prea rai cu saracu'Ungur! Eu sunt dispus sa-l votaz ca primar, cu urmatoarele conditii: 1.sa scrie "de mana" 3 pagini cu programul sau elecoral;2.sa citeasca, la prima vedere, 2-3 pagini cu un text din Slavici; 3. sa ne spuna cand si unde a data examenul de bacalaureat si ce note a obtinut .Totul la TV, la ora de maxima audienta.Succesuri!(bravo Claudia)
Mici detalii
  (27/01/2012 11:59:59)
[ Sorinel Turcu ]
Mi-a placut foarte mult cum s-a pus problema.Insa,tin sa aduc mici precizari:in primul rand domnul in cauza a dat multa spaga anumitor persoane din Urbanism,are dansul oamenii lui acolo.Asta stiu din sursa sigura,iar la momentul potrivit vor veni si dovezile.La fel cum vor veni si dovezile privind si alta latura a "bunului samaritean".Despre vizitele lungi la Cluj si la hoteluri prin oras cu doua brunete si vreo trei blonde(pe rand)si despre orgiile sexuale ce le practica.Toate la timpul lor...
bravo d-na Andron
  (27/01/2012 11:52:21)
[ adina ]
Va felicit, mare caracter, si tineti-o tot asa.
BRAVO
  (27/01/2012 11:33:33)
[ elyyy ]
Bravo!!! Asta da articol! Imi place! Mult succes in continuare si tineti-o tot asa!
si daca......
  (27/01/2012 11:26:52)
[ edy ]
si daca conversatia este inregistrata de ce nu este publicata?Adica nu-s deloc fanul lui Ungur dar asa sa auda si pupincuristii lui cata prostie sta dupa hainele si mercedesurile lui care iti taie calea in oras,care sunt parcate pe treceri de pietoni. Fereasca cel de sus ca asta sa ajunga primar.
bV
  (27/01/2012 11:22:34)
[ qwerty ]
Bravo! ati dat exemplu de tarie de caracter!!! asta si in cazul in care nu sunteti pe statul de plata al altora din spectrul politic! iar el a dat dovada de o prostie rar intalnita
Vai de capul tau
  (27/01/2012 11:13:22)
[ Aliii ]
Un personaj mai penibil nu am mai intalnit niciodata. Cat de prost trebuie sa fii, sa ai impresia ca poti ajunge primar. Ori ne crede atat de idioti (pe marea majoritate), incat o sa-l votam. Ie ie
wow
  (27/01/2012 11:06:34)
[ Batiatus ]
Super tare! MAi bine ati fi luat banii si continuatio sa scrieti corect iar banii ii donati! Oricum jos palaria, dar eu cred ca nu singur s-a invatat omul cu asa ceva! Latraii din presa care nu se respecta deontologic l-au invatat! Am vazut si io vre-o doi - trei umbland dupa Ungur ca niste catei!
Hm!
  (27/01/2012 11:04:20)
[ dan ]
Stimata ziarista, din doua puncte de vedere, atat d-l Cretu cat si d-l Ungur sunt la fel, adica lacomi si mincinosi. Dar nici d-voastra nu puteti spune despre Bistriteanul ca este "sfant".
ciorbe
  (27/01/2012 10:54:31)
[ tav ]
ziaristi din bistrita se vand pe ciorbe si cate un mic. saracu ungur asta ii pitic si are ceva complexe de asta tota ziua nu de da pace si se tot chinui sa auda lumea de el. Cum zicea Plesu, de acestea persoana in mod normal nu ar fi trebuit sa stim nimic.

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
STIRILE DE AZI
09:18 - Mai mult de jumatate dintre cererile pentru inapoierea taxei pe poluare, respinse




aparate foto digitale

Reproducerea totala sau partiala a materialelor este permisa numai cu acordul expres al SC AGENTIA 215 SRL.
© Copyright 2008 - 2012 Bistriteanul.ro
Certificat Web Certificat Web Director web Subscribe in a reader
Close