9.3 C
Bistrița
vineri, martie 29, 2024

Doar jumătate dintre cei care ajung în spital își spun părerea despre cum sunt tratați

Potrivit managerului Spitalului Județean de Urgență Bistrița, Gabriel Lazany, doar puțin peste jumătate dintre cei care ajung în unitatea medicală completează chestionarele care evaluează experiența bolnavilor.

Managerul Spitalului Județan de Urgență Bistrița, Gabriel Lazany, a făcut apel la bistrițeni pentru a ajuta la creșterea calității actului medical din unitatea pe care o conduce. Cum pot face asta bistrițenii?

Ei bine, pot sesiza în scris atunci când vreun angajat al spitalului nu se comportă corespunzător și pot completa chestionarele care le evaluează experiența din unitatea medicală.

„Ca să avem un sistem de sănătate public performant trebuie să punem toți umărul. Eu pun umărul, președintele Consiliului Județean e super implicat, dar trebuie să pună umărul și pacienții. Când ei o să înțeleagă acest lucru, o să avem șansa unui sistem de sănătate performant și de calitate. Noi suntem foarte atenți la tot ce se comentează în mediul online. Am început să punem la punct un serviciu de management al calității în spital. Luna trecută am lansat o serie de chestionare cu anumite întrebări care ne interesează direct. Suntem interesați de punctul de vedere al pacienților”, a declarat Gabriel Lazany, ieri, la Bistrițeanul Live.

Acesta a mai spus că din păcate doar 52% dintre cei care sunt internați în spital acceptă să completeze acest chestionar. Astfel, din cei 2.753 de pacienți internați, au răspuns la chestionar doar puțin peste 1.400.

Chestionarele sunt anonime și evaluează comportamentul asistentelor, al infirmierelor, al medicilor. De asemenea, pacienții sunt întrebați dacă li s-a cerut mită sau dacă au fost nevoiți să aducă ceva de acasă și dacă sunt mulțumiți de mâncare.

„Vrem să vedem dacă e ceva generalizat sau sunt cazuri izolate. Am constatat, și mă bucură, că a început să se schimbe comportamentul asistentelor medicale. Mai avem probleme cu partea de auxiliar, cu infirmierele, lumea e nemulțumită de comportamentul lor, de gălăgia pe care o fac. O să încercăm să schimăm programul să nu mai înceapă curațenia dimineața  așa devreme”, a completat managerul spitalului.

Potrivit acestuia, cea mai mare nemulțumire a pacienților este legată de așteptarea de la Unitatea de Primiri Urgențe. Mai multe despre acest subiect puteți citi aici:

Orele interminabile de așteptare de la urgențe s-ar putea reduce considerabil cu ajutorul medicilor de familie

 

ARTICOLE SIMILARE

Ultimele Știri

Sponsorizate

MATEROM caută reprezentant vânzări Bistrița

Materom angajează Reprezentant vânzări Bistrița-Năsăud. Postul este disponibil în Bistrița. Se oferă venituri financiare motivante + bonus in functie de performanțe, mașină de serviciu, laptop, telefon, contract perioadă nedeterminată. 

5 motive pentru a îți lua un colțar de bucătărie

Colțarele sunt o categorie de piese de mobilier extrem de practice și de confortabile, în același timp. În cazul în care te-ai gândit să cumperi un colțar pentru bucătărie, dar nu ești încă hotărât dacă este sau nu o idee bună, te ajutăm să îți clarifici această întrebare în materialul de față.

NOI locuri de muncă, la Masterfoam și Stewo Plast Năsăud: Se caută șef de schimb, reglor

MasterFoam Grup Bistrița are nevoie de șef de schimb, operatori producție, tehnicieni și magazioneri. Stewo Plast Năsăud are nevoie de un reglor cu experiență, iar Clinica Sanovil angajează asistent medical generalist, infirmieră și fiziokinetoterapeut. Noi locuri de muncă sunt disponibile la Sercaver SRL, Rombat sau Electroplast.