11.1 C
Bistrița
marți, aprilie 23, 2024

Două prietene impresionează creând evenimente de poveste. Au atâta imaginație că nu se repetă vreodată…

Gina Condrea și Alina Bungărdean, împreună Events and the City.

O afacere mică, din care nu se îmbogățesc, dar care le face să vibreze atunci când au în față o nouă provocare. Un eveniment, o poveste nouă. Un întreg scenariu la care scriu împreună săptămâni în șir.

Cum a început totul? Nu-și amintesc foarte clar cum s-au trezit în mijlocul afacerii lor, cert e că totul a început cu o prietenie frumoasă, în care, deși sunt firi diferite, se completează perfect de vreo 10 ani.

Când s-a căsătorit, Gina și-a personalizat în stilul propriu evenimentul vieții ei. A știut clar ce vrea și a urmărit totul, până în cel mai mic detaliu. Apoi i-au cerut rudele și prietenii apropiați să se implice în organizarea evenimentelor importante din viața lor, nunți, botezuri etc. Iar când a fost vorba de nunta Alinei au făcut împreună o echipă formidabilă și au organizat de la A la Z totul. A ieșit un eveniment de poveste și apoi au urmat alte câteva zeci în aceeași formulă.

Și-au făcut intrarea pe piața organizărilor de evenimente din Bistrița în urmă cu patru ani, la un târg de nunți de care aflaseră cu câteva zile înainte. Au lucrat zi și noapte cu ce aveau la îndemână, au printat pe imprimanta de acasă și au impresionat atunci pe toată lumea cu un concept nou și modern – ceva ce Bistrița nu mai văzuse.

Au lăsat deoparte florile pe care mizează toată lumea și au impresionat cu scenariul unui eveniment în fotografie alb negru, în care până și inelul șervețelului era personalizat. Au câștigat primele trei contracte, o adevărată victorie pentru o firmă abia deschisă, la prima prezență într-un astfel de târg, cu un concept total nou și greu de acceptat pentru majoritatea care era în căutarea unei rețete clasice în care doar culoarea florilor și a huselor de pe scaune conta.

De atunci au mai încheiat alte câteva zeci de contracte și, fără să-și propună în mod expres asta, nu s-au repetat niciodată. Fiecare eveniment are povestea lui, detaliile care îl fac unic și încă n-au dezamăgit niciun client, dar i-au impresionat pe toți. Nu gândesc în tipare, au o abordare diferită și un stil propriu, ce fac ele e altceva.

Nu știu cum se face, dar 90 la sută dintre clienții noștri stau în afara țării. Mulți sunt bistrițeni care aud de ceea ce facem noi și apoi ne caută pentru nunta, botezul sau aniversarea pe care le vor face în țară, alături de familie și prieteni. Ei ne aleg pe noi, ne caută și de multe ori nici nu ne întâlnim înainte” – spune Gina Condrea.

Fetele au niște reguli de la care nu se abat și poate că și în asta constă succesul lor. După primul contact, clienții completează o fișă în care răspund unui chestionar privind gusturile lor, ce-și doresc, dau detalii despre o anumită temă pe care o preferă.

Urmează zile în șir de discuții între Gina și Alina în care evenimentul clientului este gândit până în cel mai mic detaliu, de la micile decorațiuni de pe mese și până la cadrul în care invitații își vor face fotografii sau cu ce amintiri cu adevărat memorabile pleacă acasă. Important, clienții nu știu nimic din tot ceea ce s-a pregătit, au doar siguranța că se va respecta tema discutată și satisfacția de a constata că totul este peste orice așteptări în momentul în care intră în sală și bucuria că au ales pe cine trebuie pentru aceste servicii, care pot să facă diferența.

Chiar și numele „Events and the city” spune multe despre stilul lor. E vorba de evenimente cu stil, cu accente rafinate, moderne, gândite pentru cei care vor să iasă din stereotipii. „Micul Prinț”, „Marele Gastby”, „Povești cu zâne…”, „Un 2, o fetiță și un flamingo roz”, „Picnic and the city” sunt doar câteva din ultimele teme abordate.

Le-am întrebat pe Gina și Alina care a fost cel mai reușit proiect al lor. „Întotdeanuna e ultimul. Ne spunem de fiecare dată că mai mult de atât nu se poate. Și vine următorul eveniment și noi spunem la fel…” – au răspuns râzând.

Atunci când vine vorba de bugetul unui eveniment, spun că își doresc clienți care să le spună din start bugetul în care trebuie să se încadreze pentru că doar așa pot calibra rapid tot proiectul, în funcție de banii pe care fiecare este dispus să-i aloce. Nu-și gândesc proiectele în funcție de trenduri, ci în funcție de buget, profilul și personalitatea personajelor principale.

Noi nu suntem o florărie care pune pe masă ornamente festive de flori. Apar și florile în decorațiunile noastre, dar sunt detalii, nu piese centrale. Povestea și personajele noastre sunt elementele centrale, iar clienții noștri au înțeles asta și pentru asta ne și caută”, completează Alina.

Pe pagina de Facebook – Events and the city puteți găsi sute de fotografii de la evenimentele lor și datele de contact, astfel că, de acum înainte, va fi simplu să găsiți persoanele care au creativitate suficientă încât să facă o petrecere stylish, cu decoruri și detalii atent alese, oriunde, oricând…

ARTICOLE SIMILARE

Ultimele Știri

Sponsorizate

Alege siguranța, fiabilitatea și menținerea valorii pentru automobilul tău. Ofertă specială Revizii Mercedes-Benz:

Alege siguranța, fiabilitatea și menținerea valorii pentru automobilul tău. Ofertă specială Revizii Mercedes-Benz:

Aquabis angajează electrician și consilier juridic, Clinica Sanovil caută fiziokinetoterapeut și asistent medical generalist

Aquabis caută electrician și consilier juridic, iar la Clinica Sanovil este nevoie de fiziokinetoterapeut, asistent medical generalist și specialist marketing. Crama JELNA angajează bucătar, ajutor bucătar și personal curățenie. Noi locuri de muncă sunt disponibile la RCB Electro, Leoni Bistrița și STEWO Năsăud. 

Se fac angajări la Crama JELNA, Clinica Sanovil și RCB Electro

Crama JELNA are nevoie de bucătar, ajutor bucătar și personal curățenie. Clinica Sanovil caută fiziokinetoterapeut, economist, asistent medical generalist. Noi locuri de muncă sunt disponibile la ROMBAT, RCB Electro, STEWO Năsăud și Aquabis.