Director marketing

Iulia Stupinean

A debutat în presă în martie 2006 la cotidianul Mesagerul, iar de atunci nu s-a mai putut desprinde de această meserie. A trecut prin toate genurile jurnalistice fiind redactor/crainic și apoi director de programe la Radio Bistrița (2007- 2008), crainic și realizator de emisiuni la Focus TV Bistrița (2008), redactor-șef la săptămânalul Gazeta Bistriței (2009), editor – prezentator la Realitatea TV Bistrița (2010), redactor la săptămânalele Gazeta de Bistrița și Atac de Bistrița (2011-2012). Timp de doi ani s-a retras de pe partea jurnalistică fiind consultant de marketing în mass-media la SC MEDIA COMUNICATION SRL. Revine în presa audio în 2014 fiind reporter, redactor-șef și apoi director al postului Radio Someș până în noiembrie 2017 când decide să devină antreprenor, punând bazele societății SOCIAL MEDIA CARE SRL, prin intermediul căreia desfășoară astăzi servicii de marketing în mass-media. 

A absolvit Universitatea de Nord Baia-Mare, fiind licențiată în Litere Română – Engleză. În prezent urmează cursurile masterale ale Universității Ecologice București – Științele Comunicării. 

Este convinsă că “secretul succesului constă în a vrea să câștigi și a ști să pierzi”