18.3 C
Bistrița
joi, iunie 20, 2024

Se fac angajări la Hotel Panoramic Colibița, Turma, Delice Pan și Remat

Hotel Panoramic Colibița caută manager hotel, iar Delice Pan are nevoie de un șef de producție priceput. REMAT angajează muncitori și șoferi. Electroplast angajează operatori producție și electronist. Alte locuri de muncă – disponibile în Bistrița:  

*********************

REMATINVEST SRL Cluj-Napoca angajează pentru punctul de lucru Bistrița

  • Muncitor calificat- sudor/taietor ci flacara oxi-gaz;
  • Muncitor necalificat sortator deseuri;
  • Conducator auto cat. C+E, atestat, pentru camioneta si camion cu remorca;
  • Operatori utilaje pentru macara cu graifer si wolla.

Beneficii:

  • Salariu atractiv, tichete masa, decontare transport (limitat),
  • Prime sărbători (Paste, Craciun), primă vacanță (concediu)

Mai multe detalii se pot obține la numărul de telefon 0733.070.138 (Mihai Gavre) sau la adresa de email [email protected].

*********************

********************* 

BETAK angajează Șef Birou Vânzări:

********************* 

PANORAMIC  COLIBIȚA  angajează M𝐚𝐧𝐚𝐠𝐞𝐫 𝐇𝐨𝐭𝐞𝐥

Cerințe:

  • Să ai studii superioare în domeniul Turismului, curs de formare managerială sau o experiența în câmpul muncii prin care ai putut deprinde abilități manageriale (planificare, organizare, conducere, monitorizare);
  • Să fii dispus(ă) să te deplasezi la Colibița;
  • Să fii o persoană întelegătoare și flexibilă urmărind mereu ca toate părțile implicate să fie mulțumite, având gândirea win-win;
  • Să fii o persoană pozitivă, comunicativă care să zâmbească fără să fie un efort pentru tine în a face asta;
  • Să fii harnic(ă), organizat(ă) și atent(ă). Este nevoie să știi să îți eficientizezi timpul tău cât și al colegilor;
  • Să fii dispus(ă) să muncești împreună cu colegii atunci când situația o cere;
  • Să ai o mentalitate deschisă, să îți placă să te dezvolți;
  • Să vorbești limba Engleza, cel puțin de nivel mediu;
  • Să ai permis categoria B;

Ce ar trebui să faci?

  • Te asiguri de planificarea, organizarea, coordonarea și controlul tuturor activităților din cadrul Complexului;
  • Organizezi tot personalul la locul de muncă ținand cont de încarcarea necesară cât și de situațiile contextuale;
  • Te asiguri in permanenta că personalul din subordine respectă standardele companiei și le urmează;
  • Urmărești sistemul de management creat cu scopul de a te asigura că toate departamentele funcționează sincron;
  • Te implici activ în găsirea soluțiilor în toate departamentele de care răspunzi;
  • Motivezi personalul și te implici în soluționarea situațiilor contextuale;
  • Preiei, negociezi și organizezi diferite evenimente în cadrul hotelului;
  • Împreună cu bucătarul șef și barmanii stabilești meniul pentru solicitările de mese festive sau grupurile organizate;
  • Aprobi necesarul de comenzi provenit din toate departamentele;
  • Verifici periodic și raspunzi pentru încadrarea în consumurile bugetate pentru activitățile din interiorul complexului;
  • Verifici corelarea dintre cantitățile comandate și cele utilizate în scopul depistării și eliminării eventualelor pierderi/nereguli;
  • Răspunzi de gestiunea hotelului, respectând principiul FIFO și eliminarea pierderilor;
  • Te asiguri că furnizorii produselor și serviciilor de care este nevoie în unitatea hotelieră corespund standardelor și negociază cu ei cele mai avantajoase situații preț-calitate;
  • Te asiguri că orice reclamație venita din partea clienților este soluționată rapid și eficient;
  • Îți pui creativitatea în slujba dezvoltării serviciilor pe care le oferă hotelul;
  • Promovezi imaginea hotelului prin organizarea și coordonarea unor activități de marketing și publicitate împreună cu colaboratorii noștri dedicați pe acest subiect, asigurându-te că serviciile hoteliere sunt bine promovate;
  • Menții și dezvolți relațiile deja existente cu agențiile de turism;
  • Monitorizezi modul în care se realizează fidelizarea clienților;
  • Esti interfața între Companie și Autorități;
  • Promovezi valorile Companiei atât prin propria atitudine și comportament cât și prin facilitatea diferitelor întâlniri cu echipa pe care o conduci;
  • Propui idei noi de îmbunătățire cu scopul de a optimiza procesele interne;

Ce oferim?

  • Un mediu de lucru deschis și o atmosferă plăcută;
  • Contract de muncă pe perioadă nedeterminată;
  • Bonus de Performanță;
  • Mașină de serviciu;
  • Seriozitate (salariul și anumite bonusuri le vei primi fără întârziere)
  • Posibilitatea de a promova în cadrul firmei pe măsură ce compania crește;
  • Cursuri pentru dezvoltarea personală și profesională;
  • Cadouri de Sărbători și nu numai;

Dacă îți surade ideea de a lucra cu noi și te potrivești, trimite-ne un e-mail cu CV-ul tău la adresa: [email protected] sau sună la numărul 0747 871 986. 

*********************

Brutăria DELICE PAN angajează Șef de Producție

Anul acesta, Brutăria Delice Pan urmează să se modernizeze, motiv pentru care vrem să aducem în echipa noastră oameni noi cu inițiativă pe postul de Șef de Producție.

Ce ar trebui să faci?

  • Să coordonezi activitatea de Producție din cadrul Brutăriei;
  • Să organizezi și conduci personalul direct productiv din producție;
  • Să menții și dezvolți contactul cu partenerii colaboratori;
  • Să lucrezi în echipă cu celelalte departamente pentru a lua cele mai eficiente decizii atât în beneficiul colegiilor cât și al firmei;
  • Să respecți regulile și standardele definite de companie;
  • Să fii suport pentru colegii din echipa atunci când situația o impune;
  • Să propui idei de imbunătățire în producție și în munca de zi cu zi;

Cum ar trebui să fii ca să fii și tu și noi multumiți de colaborare?

  • Să fii o persoana pozitivă, comunicativă și cu zâmbetul pe buze. Depinde și de tine ca să creezi/întreții o atmosferă placută în firmă;
  • Să fii harnic(ă), organizat(ă) și atent(ă). Este nevoie să știi să îți eficientizezi timpul tău, al colegilor de echipa precum și munca din producție;
  • Să ai experiență într-o pozitie similară prin intermediul careia ti-ai dezvoltat abilitatea de a coordona si conduce echipe;
  • Să îți dorești să înveți și să te dezvolti atât personal, cât și profesional;
  • Liceul sau facultatea nu sunt obligatorii, dar cei 7 ani de acasă da;

Ce oferim?

  • Un mediu de lucru deschis și o atmosfera plăcută;
  • Contract de muncă pe perioadă nedeterminată;
  • Salariul competitiv raportat la piața existentă;
  • Seriozitate (salariul și anumite bonusuri le vei primi fără întârziere)
  • Posibilitatea de a promova în cadrul firmei pe măsura ce compania crește;
  • Programe de dezvoltare profesională și personală;
  • Cadouri de Sărbători și nu numai;

Dacă ai citit acest anunț și te potrivești cu descrierea, trimite-ne un e-mail cu CV-ul tău la adresa: [email protected] sau sună la numărul 0747 871 986.

*********************

Clinica SANOVIL angajează Economist și Farmacist(ă)

Cerințe post Economist

  • Studii superioare-profil economic
  • Cunostinte operare PC, in special pachetul Office.
  • Abilitati de organizare si atentie la detalii.

Competențe Farmacist
– Studii superioare dе specialitate (Absolvent Facultatea dе Farmacie )
– Abilitati dе relationare si comunicare.
– Initiativa, Spirit antreprenorial
– Consecventa; Ambitie si putere dе munca
– Capacitate dе organizare si dе coordonare a unui colectiv
– Orientare catre relatia cu clientul; orientare catre pacient
– Cunostinte operare PC
– Atentie distributiva

Rеsponsаbilități:

  • Eliberează mеdicаmеntеle cu prescriptie mеdicală, grаtuite sаu compensаte;
  • Arе în subordinе asistеntii dе fаrmaciе si suprаvеgheaza eliberarea medicamentelor de catre asistentii de farmacie;
  • Informeaza pacientii despre modul de utilizare al medicamentelor si despre potentialele lor riscuri sau efecte adverse;
  • Identifica nevoile pacientilor si formuleaza recomandari;
  • Interactioneaza cu clientul si face recomandari individualizate, in functie de nevoile sale;
  • Face parte din comisia de inventariere periodica;

CV-urile trebuie trimise pe adresa de mail: [email protected]. CV-urile pot fi lăsate la receptia Clinicii Sanovil din Viișoara sau a Policlinicii Sanovil din centrul orașului.

*********************

Fan Courier angajează curieri în Bistrița: 

*********************

Michaela’s Brasserie angajează ospătară:

*********************

Societatea STEWO Plastic Prod Năsăud angajează Controlor Calitate 

  • Se lucreaza in 2 schimburi (06:30-15:00/15:00-23:30);
  •  Studii necesare: 12 clase cu diploma de bacalaureat, cunostinte medii de limba engleza si operare PC (Word/Excel)

Asigurăm viitorilor angajați următoarele beneficii: 

  • Transport asigurat
  • Tichete de masă în valoare de 30 de lei / zi lucrătoare;
  • Ajutor pentru plata facturilor de energie electrică a angajaților, de 125 KW, pe perioada Ianuarie-August 2023.

Detalii suplimentare la 0263.361.233 și 0363 733 262 (în intervalul orar 08:00-16:30) sau numărul de WhatsApp 0723 609 900.

Adresa de e-mail pe care pot fi trimise CV-urile este [email protected].

*********************

CRAMA  JELNA caută personal: recepționer SPA, personal curățenie, ospătar.

Mai multe informații la tel. 0740.98.60.56. 

*********************

ELECTROPLAST angajează Key Account Manager și Electronist

*********************

Suntem în căutarea de noi colegi care să facă parte din echipa AMICII BUILDING, pentru poziția de Inginer constructor – Execuție.

Ne dorim o persoană care are experiență într-o poziție similară, cu abilitați de organizare și comunicare, precum și adaptabilitate la diferite situații. Posturi disponibile: 2

Așa că:

  • dacă ai studii superioare profil construcții, program de studii C.C.I.A.,
  • dacă ai o experiență minima de doi ani pe un post similar
  • dacă deții cunoștințe de operare calculator
  • dacă ești disponibil pentru deplasări în șantierele companiei
  • dacă ai capacitate de adaptare la o echipă stabilă, tânără și faină
  • dacă ai experiență în folosirea programelor de devize: eDevize, IntelSoft
  • dacă ai carnet de conducere categoria B
  • dacă ești fan să aduci valoare în locul în care muncești
  • dacă ai avut realizări și reușite despre care vrei să știm, sau tânjești după unele faine, atunci ești candidatul pe care ne dorim să-l cunoaștem.

Ce oferim? Toate cele de mai jos:

  • Un mediu de lucru plăcut, curat și călduros, într-o companie în plină expansiune
  • Colegi cu experiență, dedicați
  • Oportunități de dezvoltare profesionala și personală prin traininguri cu specialiști
  • Pachet salarial atractiv și bonusuri in funcție de performanță
  • Seriozitate și recunoștință
  • Asigurare de sănătate privată
  • Bonusuri de Crăciun și Paște
  • Contract pe perioada nedeterminată
  • Program de lucru full time
  • Program de training și coaching individual

Descrierea jobului:

  • Organizarea și verificarea activității șantierului și asigurarea execuției, desfășurării și finalizării lucrărilor în concordanță cu proiectul, normele și condițiile de calitate, termenele stabilite, conform cerințelor contractuale
  • Realizarea și urmărirea graficelor de execuție
  • Întocmirea jurnalelor de șantier
  • Controlarea calității lucrărilor pentru asigurarea prevederilor din documentațiile tehnice
  • Coordonarea activității echipelor proprii, managementul echipei
  • Evaluarea și raportarea periodică până la finalizarea proiectului, verificarea lucrărilor executate
  • Urmărirea aplicării legislației, procedurilor și instrucțiunilor tehnice de lucru
  • Furnizarea de date actualizate privind stadiul lucrărilor la ședințele interne
  • Asigurarea comunicării cu clientul privind execuția lucrărilor.

Dacă te-am convins, trimite C.V-ul tău pe [email protected] sau sună la numărul de telefon 0747 348 630 pentru mai multe informații

AMICII  BUILDING  angajează Finisor Amenajări interioare/exterioare (placat faianță/gresie, fațade , tencuieli mecanizate).

Ne dorim o persoană care are calificare și experiență într-o poziție similară, care are capacitatea de a lucra în echipă și de a se integra rapid.

Așa că:

  • dacă ai calificare în domeniul amenajărilor interioare /exterioare
  • dacă ai experiența de minimum 1 ani pe o poziție similară
  • dacă deții cunoștințe de citire a unui plan de construcție
  • dacă ești o persoană responsabilă, creativă, organizată si flexibilă
  • dacă ai capacitatea de a te integra și de a lucra în echipă
  • dacă ești fan să aduci valoare în locul în care muncești,
  • dacă ai avut realizări și reușite despre care vrei să știm, sau tânjești după unele faine, atunci ești candidatul pe care ne dorim să-l cunoaștem.

Ce oferim? Toate cele de mai jos:

  • Contract de muncă pe perioadă nedeterminată
  • Pachet salarial motivant
  • Plata punctuală a salariului
  • Siguranța unui loc de muncă în condiții europene
  • Seriozitate si recunoștință
  • Program de lucru full time
  • Colegi cu experiență, dedicați
  • Un mediu de lucru plăcut.

Descrierea jobului:

  • Participarea la selectarea tipurilor de materiale necesare pentru o muncă de calitate
  • Respectarea graficelor de execuție a lucrărilor
    Reglarea și pregătirea uneltelor pentru muncă, conform procedurilor stabilite prin sistemul de management al calității
  • Găsirea de soluții pentru diverse probleme
  • Asigurarea realizării lucrărilor planificate respectând tehnologia propusă
  • Sesizarea și gestionarea eventualelor probleme care pot apărea pe parcursul execuție
  • Colaborarea cu echipa de lucru pentru a obține rezultate durabile.

Dacă te-am convins, trimite C.V-ul tău pe [email protected] sau sună la numărul de telefon 0740 158 884 pentru mai multe informații

Descrierea companiei:

Amicii Building este o societate specializată pe construcții civile, industriale și agricole cu o gamă variată de lucrări: de la structuri la finisaje.

Amicii Building se mândrește cu o mulțime de proiecte de succes finalizate iar altele în execuție din multiple arii: comerciale, rezidențiale, hoteliere, industriale.

Lucrăm doar cu echipe de profesioniști, cu muncitori calificați și cu o vastă experiență în construcții, dispunem de cele mai moderne utilaje, echipamente și accesorii necesare acestei activități, iar tehnologia modernă si materialele de construcții folosite ne permit să ne finalizăm proiectele la cele mai înalte standard. 

*********************

Cauți un job care să-ți pună calitățile în valoare? Aplică pentru un loc de muncă în LEONI  Bistrița!

*********************

The Bricks 1903 caută personal!

Sunt disponibile posturi de barman, ospătar, bucătar.

CV-urile se pot depune la Bricks. Mai multe detalii la tel.: 0752.600.515 

*********************

ELECTROPLAST angajează OPERATORI Cabluri electrice

Candidatul ideal:

  • Abilități dе comunicare, lucru în echipă și spirit dе inițiativă.
  • Disponibilitate dе a lucra în 3 schimburi.

Descrierea postului:

  • Asigură funcționarea – operarea mașinilor conform pregătirii tehnice.
  • Vеrifică și reglează utilajul la parametrii tehnici, conform instrucțiunilor de lucru.

Oferim:

  • Salariu începând de la 3.300 lei BRUT + 360 lei bonus de prezență 
  • Training și calificare la locul de muncă
  • Decontarea transportului pentru cei din afara orașului
  • Tichete de masă în valoare de 20 lei/zi
  • Spor de productivitate lunar de la 5% la 20%
  • Spor de fidelitate de la 5% la 25%
  • Spor de noapte 25%
  • Primă de Paști 
  • Premii de Crăciun și cadouri pentru copii
  • Zile de concediu acordate: de la 22 până la 30 zile /an in funcție de vechimea în muncă)

*********************

ROMBAT, singurul producător de baterii integrate 360º din România, își mărește echipa și angajează Manager Planificare Producție

Puzzle-ul este un joc de perspicacitate, ce presupune îmbinarea unor piese ce au fost în prealabil decupate, o întelegere a modului în care prioritizezi elementele astfel încât să formeze din nou un întreg.
Consideri o provocare jocul de puzzle? Ai cunoștințe tehnice și experiență în planificarea „jocului” în cadrul producției? Detaliile nu îți scapă niciodată?
 Jobul nostru poate fi potrivit pentru tine.

Responsabilitatile tale principale:
– Vei asigura planificarea continua a productiei, incarcarea echilibrata a capacitatilor de productie si utilizarea eficienta a fortei de munca
– Vei programa si urmari productia pentru sectoarele aflate in aria de responsabilitate, operand inregistrari in ERP SAP
– Vei monitoriza impreuna cu colegii tai realizarile din productie, vei planifica si urmari schimbarile de fabricatie , vei raspunde de incadrarea acestora in nivelul bugetat
– Vei asigura respectarea prin planificare a termenelor de livrare confirmate clientilor pentru incadrarea in indicatorii bugetati
– Vei intocmi planul de productie-vanzari si vei monitoriza rapoarte lunare de productie

OPERATORI PRODUCȚIE

Studii:  Minim 8 clase

Competențe:

  • Indemânare,
  • Atenție la detalii,
  • Spirit de echipă,
  • Apt pentru lucru în picioare în 3 schimburi.

Responsabilități:

  • Realizarea planului de producție prin respectarea instrucțiunilor de lucru și cerințelor de calitate impuse de către client.

Pachetul de beneficii oferit

  • salariu de bază : 3420 lei brut
  • tichete de masă în valoare de 25 lei/zi lucrată
  • Bonus de performanță lunar în valoare maximă de 350 lei
  • Curățarea Echipamentului de lucru de către companie și produse pentru realizarea dușului zilnic la dezechiparea din schimb
  • Concediu de odihna între 22 și 27 zile/an
  • Zile de concediu de odihnă suplimentar în functie de aria de lucru între 3-6 zile/an
  • PRIME acordate pentru zi de naștere, Crăciun, Paște, Ziua Rombat (Iunie), 8 Martie pentru femei, Performanță Anuală (platită în Aprilie anul viitor ), Vacanță (50% salar brut) proporțional cu timpul lucrat în companie și activ în companie la data respectivă
  • Ore suplimentare plătite 180%,
  • Bonus fidelitate (acordat după 1 an – 4%)
  • Analize medicale la angajare gratuite,
  • Abonament de sănătate în clinică privată
  • Transport la / de la companie

Detalii suplimentare la nr de telefon / whatsapp – 0744.493.917.

CV-urile pot fi trimise la adresa de e-mail [email protected]

Facebook – Baterii Rombat.

*********************

AQUABIS SA Bistrita angajează personal pentru următoarele posturi:

  1. Instalatori la Secția Distribuție Apă Bistrita (3 posturi) și Compartimentul Contorizare (2 posturi).

Condiții de participare:

  • Calificare instalator cu certificat de calificare.
  • Posesor permis de conducere categoria B (constituie avantaj)
  1. Mecanic în cadrul Compartimentului Întreținere Stații de pompare (1 post)

Condiții de participare :

  • Școala profesională profil tehnic

Cererile și dovada calificării pot fi depuse la sediul AQUABIS SA, str. Parcului nr. 1 Bistrița, sau la adresa de email [email protected].

*********************

Bistrițeanul.ro a pregătit angajatorilor o ofertă specială dedicată anunțurilor de acest tip. Cere oferta printr-un mail pe adresa [email protected] sau la telefon 0728.237.215.

ARTICOLE SIMILARE

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Ultimele Știri

Sponsorizate

Descoperă Eleganța și Performanța Škoda

Vizitează Showroom-ul & Service-ul Autorizat Škoda MATEROM AUTOMOTIVE, din Cartier Viișoara, Str. Libertății, Nr. 264, Bistrița, unde poți testa și achiziționa cele mai noi modele Škoda și ai toate Serviciile Auto de care ai nevoie, într-un singur loc.

EURO2024 se vede pe terasa ARENA by Casa EMA! Promoții și premii speciale până în 14 iulie!

Campionatul European de Fotbal EURO2024 se vede mai mult decât perfect – pe cel mai mare ecran proiectat ever: ecranul de pe Terasa de Vară ARENA by Casa EMA!

SmartyKids Bistrița, Italtextil Sărata, Aquabis, RCB Electro sau Stewo Năsăud caută personal! Toate posturile disponibile, aici:

SmartyKids Bistrița caută persoană zâmbitoare, energică și pozitivă care doreşte să se dezvolte în sfera educațională și în lucrul cu copiii! Este un avantaj să fii absolventă sau viitoare absolventă a învățământului superior în Pedagogie sau Psihologie. NOI locuri de muncă - la STEWO  PLASTIC Năsăud, RCB ELECTRO, Aquabis sau TeraSteel: