Compania Rombat a ajuns la 45 de ani de existență, iar acest lucru nu era posibil, după cum a spus CEO-ul producătorului Alin Ioaneș, fără angajați. Cum reușește producătorul să îi facă pe angajați să nu plece? Ei bine, printr-o serie de avantaje și beneficii: le-a pus la dispoziție o spălătorie pentru mașini, dar a amenajat și un loc de parcare special pentru „angajatul lunii”, care participă la o tombolă, ce-i poate aduce un voucher de vacanță.
Ieri, compania Rombat a serbat cei 25 de ani de existență, prin inaugurarea unei noi linii de producție. Unii au muncit în fabrica Rombat toată viața lor și au ieșit la pensie de acolo.
Cum reușește Rombat să-și mențină angajații ? Cu salarii atractive, bonusuri de performanță, tichete de masă, transportul decontat sau un abonament medical în colaborare cu rețeaua Regina Maria.
La acestea se adaugă și micile avantaje, precum o sală de fitness amenajată la fabrică sau o spălătorie proprie de mașini de tip „self service” în parcare, unde angajații, pe baza unui card, își pot spăla lunar mașina gratuit de câteva ori.
De asemenea, în fața fabricii a fost amenajat un loc de parcare special, dedicat „angajatului lunii”. Acesta este ales de colegi, prin voturi. La final de an, cei 12 angajați care au primit titulatura și au putut parca o lună pe locul de parcare respectiv, participă la o tombolă, în urma căreia pot câștiga un voucher de vacanță în valoare de câteva mii de lei.
unii zic că nu găsesc mana de lucru, alții o apreciază și o arată cu toată puterea