14.9 C
Bistrița
joi, martie 28, 2024

Goldplast SA Bistrita: 30 de ani de succes, muncã și optimism

Goldplast SA Bistrița împlinește astãzi 30 de ani de activitate continuã! Producătorul de ambalaje bistrițean și-a început activitatea în anul 1991, iar de atunci și până acum, este unul din liderii de piață.

Compania este deținută de antreprenorul Ioan Stejerean și produce ambalaje pentru retail. De asemenea, pentru clienți ai industriei alimentare, materialelor de construcții, producției de mobilã, textile și încălțăminte. Compania produce și țevi de polietilenă pentru distribuția de apă și gaz.

Goldplast Bistrița a investit permanent în înnoirea tehnologiilor și realizarea produselor de calitate. Drept urmare, în scurt timp, Goldplast și-a câștigat locul printre producători de ambalaje de polietilenă din România. Compania se dezvoltă constant, prin investiții. Își propune dezvoltarea portofoliului de clienți și menținerea focusului asupra calității produselor oferite.
În portofoliul lor se regăsesc sacoșe din polietilenă alături de ambalaje de diverse tipuri sau culori.

Prin experiența dobândită, Goldplast Bistrița poate acoperi un număr mare de nevoi și cerințe ale clienților. Goldplast știe că ambalajul unui produs este primul care intră în contact cu un potențial client. Aceasta este metoda cea mai rapidă și sigură prin care își demonstrează calitatea.

Goldplast Bistrița intenționează ca până în anul 2025, ponderea ambalajelor eco friendly să le ocupe 80% din producție. În acest scop, antreprenorul Ioan Stejerean a investit aproximativ 1 milion de euro, din fonduri europene, pentru achiziționarea utilajelor de producție de mase plastice.

Contactat de ziarul Bistrițeanul.ro, Ioan Stejerean ne-a dezvăluit câteva din secretele longevității companiei sale, dar și o serie de impresii, într-o zi festivă.

Optimismul este cuvântul cheie!

„Mă simt tânăr ,vioi și puternic alături de echipa mea. Suntem o echipã la muncă, dar și acasă, după program. Faptul că suntem bine sudați ca și echipă, ne-a facut sã ajungem să sărbătorim astăzi 30 de ani de activitate. Ne propunem să continuãm și să mergem mai departe în aceeași formulă, și la fel de optimiști.

Optimismul este cuvântul cheie, motorul care ne definește pe noi. Niciodată nu am fost altfel decât optimiști. Astfel cã nu am fost afectați nici de pandemie, nici de alte obstacole care ne-au apărut în cale de-a lungul timpului. Sper să rămânem sănătoși, să ne putem îndeplini toate obiectivele propuse. Vom sărbători prin muncă, dar vom ciocni și un pahar de șampanie, în cinstea echipei.

Vom avea și un mic eveniment cu o serie de colaboratori, atât cât ne permite legea și restricțiile. La aniversarea a 35-40 de ani de activitate, sper să putem să sărbătorim așa cum se cuvine. Avem planuri pentru anul 2021, iar având o echipă tânără și dinamică, sigur vom reuși. Tot timpul vrem să inovăm, astfel că investim fiecare leu. Plătim datoriile, iar ce ne rămâne, se investește automat. Următoarea investiție va fi în fotovoltaicele pentru clădiri. Curentul se scumpește an de an, așadar vrem să avem o mini-sursă proprie de curent.

Vom face asta prin fonduri proprii și prin fonduri europene. Cu fonduri europene ne dezvoltăm diferit din punct de vedere al tehnologizării. Prospectăm piața continuu, suntem la curent cu toate tendințele din piață. Noi am pornit de la zero, și tot ce avem astăzi, am dobândit prin forțe proprii. România ar trebui să își îndrepte atenția spre producătorii autohtoni. Este un aspect extrem de important asupra căruia trebuie să mizăm noi, ca țară.

Trebuie să sprijinim industria agruculturii moderne, una din industriile care contribuie masiv la PIB-ul țării. Nu este firesc să importăm de 8 ori și să exportăm o singură dată. Noi, românii, trebuie să sprijinim toată industria autohtonă din toate domeniile. Inclusiv Horeca, turismul, și așa mai departe. Avem niște locuri superbe în țară, care prin promovarea corespunzătoare ar genera venituri considerabile turismului. Așadar, optimismul este cheia în orice ne-am propune. Orice se poate realiza cu o atitudine optimistă și o echipã bine formată.” spune Ioan Stejerean.

Goldplast SA reușește sã se menținã pe piață datorită punctelor sale forte.: o echipă unită, gama de produse diversificată, prețul rentabil și produsele calitative.

ARTICOLE SIMILARE

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Ultimele Știri

Sponsorizate

MATEROM caută reprezentant vânzări Bistrița

Materom angajează Reprezentant vânzări Bistrița-Năsăud. Postul este disponibil în Bistrița. Se oferă venituri financiare motivante + bonus in functie de performanțe, mașină de serviciu, laptop, telefon, contract perioadă nedeterminată. 

5 motive pentru a îți lua un colțar de bucătărie

Colțarele sunt o categorie de piese de mobilier extrem de practice și de confortabile, în același timp. În cazul în care te-ai gândit să cumperi un colțar pentru bucătărie, dar nu ești încă hotărât dacă este sau nu o idee bună, te ajutăm să îți clarifici această întrebare în materialul de față.

NOI locuri de muncă, la Masterfoam și Stewo Plast Năsăud: Se caută șef de schimb, reglor

MasterFoam Grup Bistrița are nevoie de șef de schimb, operatori producție, tehnicieni și magazioneri. Stewo Plast Năsăud are nevoie de un reglor cu experiență, iar Clinica Sanovil angajează asistent medical generalist, infirmieră și fiziokinetoterapeut. Noi locuri de muncă sunt disponibile la Sercaver SRL, Rombat sau Electroplast.