13.9 C
Bistrița
miercuri, mai 12, 2021

Ce faci în caz de daună RCA? Sfaturi utile de la EUROINS – Comsig Grup

Centrul de daune EUROINS din cadrul service-ului auto Comsig Grup vă aduce la cunoștință câteva sfaturi extrem de utile, în cazul unor daune auto:

În cazul în care ați înregistrat o daună pentru un eveniment asigurat pe o poliță Euroins Asigurări apelați cu încredere la serviciile Comsig Grup, unitate service autorizată RAR cu experiență în domeniu de aproape 30 de ani.

Îți oferim servicii de calitate și consiliere gratuită în caz de daună auto.

  • Constatare daună – constatarea tuturor elementelor afectate și stabilirea valorii reale pentru cererea de despăgubire
  • Întocmirea corectă a dosarului de despăgubire
  • Realizarea tuturor lucrărilor de mecanică, tinichigerie și vopsitorie cu piese si accesorii originale pentru fiecare marca.
  • Pe perioada lucrărilor puteți beneficia de mașină la schimb, plata acestui serviciu fiind acoperită de asigurator.

Economisiți timp și evitati bătăi de cap cu întocmirea corectă a documentației.

Date contact – Centru de daune Comsig Grup:

Tel: 0263-211.091

Mobil: 0751-351625

E-mail: [email protected]

Web: www.comsigauto.ro

Adresa: str. Lucian Blaga nr. 9, cod 420097, Bistrita, jud. Bistrita-Nasaud

În caz că doriți să vă ocupați personal de tot ce înseamnă constatare, dosar și despăgubiri în caz de daună auto, întreaga procedură este explicată în rândurile de mai jos.

  • Notificarea daunei presupune furnizarea informatiilor despre eveniment:
  • Datele de identificare si de contact ale persoanelor implicate in eveniment, in special ale celui care face notificarea, ale persoanei ce conducea autovehiculul atat cel asigurat, cat si cel pagubit – daca este cazul;
  • Cauzele si imprejurarile in care s-a produs evenimentul, inclusiv detalii despre locul evenimentului si momentul producerii acestuia – data, ora;
  • Datele de identificare ale autovehiculelor implicate in eveniment;
  • Detalii privind locația si starea vehiculului avariat (daca este sau nu deplasabil);

Informațiile de mai sus sunt ușor de furnizat dacă aveți la îndemână, cel puțin următoarele documente:

Polita de asigurare;

Cartea dumneavoastra de identitate;

Cartea de identitate/certificatul de inmatriculare al autovehiculului avariat;

Permisul de conducere al persoanei care a condus autovehiculul avariat;

Documentele eliberate de autoritati (politie/pompieri/s.a.) sau constatul amiabil, dupa caz;

Alte documente in functie de evenimentul produs.

Documentele de mai sus reprezintă o enumerare a informațiilor pe care este util să le aveti la îndemână pentru notificarea daunei si nu reprezinta documentele necesare pentru solutionarea daunei.

Dupa furnizarea acestor date veti primi numarul de programare la constatare care trebuie retinut si trebuie prezentat la punctul de constatare; totodata, veti primi toate informatiile necesare pentru efectuarea constatarii daunei.

In vederea constatarii daunei, se impune prezenta obligatorie a coducatorilor ambelor autovehicule implicate in evenimentul rutier, la punctul de constatare.

  • Documente necesare deschiderii dosarelor de dauna RCA si CASCO
  • Daune RCA

În cazul în care un posesor de poliță de asigurare RCA la EUROINS ROMANIA îți produce daune, atât materiale, cât și vătămări corporale, te poți adresa către EUROINS ROMANIA pentru a fi despăgubit.

Documente necesare pentru constatare:

Cartea de identitate / buletin de identitate a/al persoanei pagubite sau a/al delegatului

Permisul de conducere al persoanei pagubite, care se afla la volan in timpul producerii evenimentului

Certificat de inmatriculare al masinii avariate

Copie a politei RCA al vinovatului de producerea evenimentului – in cazul in care se incheie Formularul de Constatare Amiabila de Accident

Formularul de Constatare Amiabila de Accident completat si semnat de cei doi conducatori auto si/sau orice alte documente emise de autoritati/institutii abilitate (procese-verbale, Anexa 2 etc.) , care atesta producerea evenimentului si culpa celui ce a produs dauna.

Imputernicire de la societate, in cazul in care masina este in proprietatea unei societati

Procura in cazul in care nu se poate prezenta proprietarul la constatare

Imputernicire de la societatea de leasing in cazul in care masina este in proprietatea unei societati de leasing.

* Actele mentionate pe acest site reprezinta minimum necesar pentru deschiderea dosarului de dauna; inspectorii de dauna EUROINS pot solicita de la caz la caz acte suplimentare dupa efectuarea constatarii pentru completarea dosarului de dauna.

Va rugam ca la deschiderea dosarului de dauna sa prezentati un cont bancar (IBAN) personal valid !

Daune CASCO

Este necesar sa te prezinti la punctul de constatare la care ai fost directionat in urma apelului la numarul unic 031 9483 sau 031 9002 , cu urmatoarele documente :

Cartea de identitate / buletin de identitate a/al asiguratului sau a/al delegatului ;

Permisul de conducere al persoanei care se afla la volan in timpul producerii evenimentului

Certificat de inmatriculare al masinii avariate

Copie a politei CASCO sau cunoasterea numarului si seriei politei de asigurare

Proces verbal, Anexa 2 sau orice alt act emis de politie din care sa reiasa cum si cand s-a intamplat evenimentul si – daca este cazul – cine este vinovat de producerea daunei; aceste acte trebuie prezentate in original

Imputernicire de la societate in cazul in care masina este in proprietatea unei societati

Procura in cazul in care nu se poate prezenta proprietarul la constatare

Imputernicire de la societatea de leasing in cazul in care masina este in proprietatea unei societati de leasing.

* Actele mentionate pe acest site reprezinta minimum necesar pentru deschiderea dosarului de dauna; inspectorii de dauna EUROINS pot solicita de la caz la caz acte suplimentare – pentru clarificarea cazului expus – dupa efectuarea constatarii.

În cazul furturilor de/din autovehicule asigurate CASCO

Furturile de autovehicule se anunta imediat prin apelare la serviciul de urgenta 112, dupa acest apel urmand a fi avizata dauna la EUROINS Asigurari.

Furturile din/de pe autovehicule (casetofoane, oglinzi, anvelope, etc.) se anunta la sectia de politie in raza careia s-a produs furtul.

Documente necesare pentru constatare:

Cartea de identitate / buletin de identitate a/al asiguratului sau a/al delegatului

Certificat de inmatriculare al autovehiculului furat – in original

Cartea de identitate a autovehiculului furat – in original

Copie a politei CASCO sau cunoasterea numarului si seriei politei de asigurare

Adeverinta de la politie care sa certifice producerea furtului – in original; aceasta se poate aduce ulterior anuntarii furtului la EUROINS Asigurari, de indata ce a fost eliberata de politie

Imputernicire de la societate in cazul in care masina este in proprietatea unei societati

Procura in cazul in care nu se poate prezenta proprietarul la constatare

Imputernicire de la societatea de leasing in cazul in care masina este in proprietatea unei societati de leasing

Toate randurile de chei ale autovehiculului furat, declarate la inchieierea politei de asigurare

* Actele mentionate pe acest site reprezinta minimum necesar pentru deschiderea dosarului de dauna; inspectorii de dauna EUROINS pot solicita de la caz la caz acte suplimentare dupa efectuarea constatarii, pentru completarea dosarului.

Va rugam ca la deschiderea dosarului de dauna sa prezentati un cont bancar (IBAN) personal valid !

Asigurarea facultativă a locuinței

Măsuri de limitare a pagubei

a) Ia masurile necesare in vederea limitarii pagubei.

b) Anunta imediat autoritatile competente (Inspectoratul Teritorial pentru Situatii de Urgenta, Politie, etc.) si solicita intocmirea actelor referitoare la cauzele si imprejurarile producerii evenimentului asigurat.

Notificarea evenimentului

Pentru notificarea si deschiderea unui dosar de dauna la EUROINS Romania ai la dispozitie numarul unic de contact 031 9483 sau 031 9002

Documente necesare pentru soluționarea dosarului de dauna:

copia actului identitate al asiguratului;

copia contractului (politei) de asigurare;

copia actului doveditor al interesului asigurabil (act proprietate/inchiriere, facturi achizitie etc.) asupra bunurilor asigurate;

procura (pentru persoanele fizice) sau imputernicire/delegatie (pentru persoanele juridice) semnata si stampilata de asigurat, daca persoana care participa la notificarea/constatarea pagubei este o alta persoana decat asiguratul;

schitele/planurile locuintei avariate;

actele emise de autoritatile competente in functie de riscul produs:

o in cazul producerii unui eveniment ca urmare a scurgerii accidentale de apa din conducte este nevoie de adresa din partea asociatiei de proprietari;

o in cazul unui furt sau vandalism este necesara adresa emisa de Politie;

o in cazul unui incendiu este necesar sa prezinti procesul verbal eliberat de I.S.U.;

o in cazul daunelor produse de fenomene atmosferice sau inundatie trebuie sa soliciti o adresa din partea Administratiei Nationale de Meteorologie.

 

ARTICOLE SIMILARE

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Bistriteanul TV

Sponsorizate

POP&POP Glass Solutions Bistrița – Profesioniști în amenajări cu sticlă și sisteme de glisare inteligente pentru birouri, locuințe sau terase

Ai în plan amenajări cu sticlă la firmă sau acasă?! Pop&Pop Glass Solutions Bistrița sunt profesioniștii...

Ai nevoie de meniuri pentru cafenea sau restaurant? Creativii de la EMA Grafix îți fac ce model vrei tu, rapid și ieftin!

Meniul e cartea de vizită a oricărui restaurant, cafenea sau a oricărei terase cu dichis! Dacă...

FOTO – NOU de Paște, la Euforia: Aranjamente florale cu licheni stabilizați!

Alege ca sărbătorile acestea pascale să fie pline de culoare! Cu aranjamentele de la Euforia Floral...