Administrația comunei Căianu Mic are cinci proiecte ce vor aduce Primăria mai aproape de cetățeni. Se anunță servicii medicale noi, dar și servicii dedicate celor cu dizabilități. Mai mult, se vor pune la dispoziția cetățenilor vulnerabili mașini și personal din cadrul primăriei.
”Străzile asfaltate sunt de dorit. Un teren de sport e foarte bun. Dar cetățeanul vrea să te simtă aproape de el, că îi înțelegi nevoile. Că ești acolo pentru el! De aceea ne-am gândit să aducem primăria mai aproape de cetățean printr-o serie de proiecte. Unele sunt deja aprobate, altele în curs de aprobare. Dar sunt încrezător că totul va decurge așa cum ne-am propus” a declarat, pentru Bistrițeanul.ro, primarul comunei Căianu Mic, Paul Știr.
Astfel, rând pe rând, în comună se vor implementa cinci proiecte care vin în sprijinul cetățenilor.
Centru social pentru vârstnici
”Comuna va avea un centru social pentru vârstnici. Poiectul are finanțare prin PNRR” a explicat Paul Știr.
O mini policlinică
Tot prin PNRR va fi realizat un centru medical nou, un fel de mini-policlinică. Astfel, se vor pune la dispoziția cetățenilor din comuna Căianu Mic mai multe servicii medicale.
Centru pentru persoanele cu dizabilități
”Un alt proiect pe care îl vom implementa este cel al realizări unui centru pentru persoanele cu dizabilități. Acesta va fi amplasat în sediul fostei școli generale din Ciceu Poieni. E un proiect pe care urmează să îl depunem, dar sunt încrezător în proporție de 99% că vom primi finanțarea” a declarat Paul Știr.
Centru de recreere pentru tinerii și copiii defavorizați
Copiii și tinerii defavorizați vor aveas și ei acces la zone pentru recreere, printr-un proiect social demarat de administrația Căianu Mic.
Primăria mai aproape ede cetățean
”Acesta este un proiect intern, pe care îl vom demara după Rusalii. Mai exact, în fiecare localitate din comună vom avea un birou pentru audiență. Acesta va funcționa după un program stabilit, astfel încât cetățenii din alte localități, care nu pot veni la primărie, să își poată spune acolo problemele.
De asemenea, vom pune la dispoziție un Telefon al Cetățeanului. Acesta va fi adresat în mod special persoanelor vulnerabile. Ce anume vom face? Vom constitui o echipă din cadrul primăriei care să deservească acești oameni. De exemplu, cei care nu se pot deplasa. Vor suna și vor anunța că au nevoie de cumpărat medicamente sau pur și simplu cumpărăturile pentru trai. Cineva din echipă va merge la cetățean acasă, va lua rețeta sau lista de cumpărături și îl va ajuta.
Sau, dacă are nevoie să meargă la dispensar. Cineva din echipă va merge, îl va lua cu mașina și îl va duce la dispensar și apoi acasă. Avem acele mașini electrice cumpărate prin programul Rabla și le vom folosi în acest scop.
Așadar, vrem ca cetățeanul să simtă primăria mai aproape de el!” a concluzionat Paul Știr.