Varianta ocolitoare a Becleanului a fost evitată de șoferi, în ultima perioadă, din cauza lucrărilor la Viaductul Șuri. ”Lucrările au fost finalizate. Se poate circula pe acolo. E primul pas spre scoaterea traficului greu din oraș. Și e corelat și cu alte proiect!” a explicat reporterilor ziarului Bistrițeanul.ro, primarul Nicolae Moldovan.
Becleanul are o variantă ocolitoare. Însă în ultimele luni a fost evitată de șoferi din cauza lucrărilor la viaductul Șuri. Administrația locală a anunțat că lucrările au fost finalizate, astfel că traficul poate fi reluat pe acolo fără probleme.
Mai mult, finalizarea viaductului Șuri aduce cu sine posibilitatea de a face demersurile necesare scoaterii traficului greu – TOTAL – din oraș.
”Traficul oricum era mai aerisit prin Beclean și când erau lucrările la viaduct. Dar acum se va decongestiona și mai mult. Nu mai sunt semafoarele amplasate, deci se poate circula liniștit.
Bucuria noastră e cu atât mai mare cu cât, odată ce se va face recepția drumului, de către Ministerul Transporturilor, putem face demersurile pentru scoaterea traficului greu din oraș.
Vom face un proiect, vom adopta prin hotărțâre de Consiliu Local, apoi vom trimite la Ministerul Transporturilor , CNAIR și Poliția Română spre aprobare” a explicat reporterilor ziarului Bistrițeanul.ro, primarul Nicolae Moldovan.
Viaducte, pasaje subterane – toate din planul de decongestionare a traficului
Primarul orașului Beclean a explicat că mașinile de mare tonaj și camioanele nu vor mai putesa circula prin beclean.
”Menirea viaductului aceasta e. Să putem interzice accesul mașinilor de mare tonaj să intre în Beclean, de la podul Meleș până la primul sens. Și acesta este și scopul proiectului legat de pasajul subteran și suprateran de la CFR. Ca tot ceea ce e peste 7,5 tone, să ocolească orașul. Și pe acel viaduct să aibă acces tirurile și camioanele.
Deci toate aceste pasaje subterane, supraterane și viaducte fac parte din planul aprobat de Ministerul Transporturilor, cu acest scop- de a decongestiona traficul din Beclean și de a scoate mașinile de mare tonaj din oraș.
Bine că nici acuma, nu ar avea ce căuta prin oraș, nici cei care o iau pe Braniștea. Cei ce vor avea de mers pe la Braniștea vor ocoli orașul prin zona din spate, pe la podul Meleșului.
Cei ce vor avea de mers la Chiochiș, vor merge pe ruta cu viaductul și centura.
Deci toate aceste lucrări fac parte dintr-un proiect amplu și de aceea ne bucurăm că finalizarea lucrărilor la viaductul Șuri ne dă posibilitatea să facem primul pas spre scoaterea traficului greu – TOTAL – din oraș!” a concluzionat Nicolae Moldovan.