14.3 C
Bistrița
marți, septembrie 9, 2025

Plastinvest Năsăud nu se abate de la creștere! 2020 – cel mai bun an al companiei de la înființare și până acum.

Plastinvest Năsăud, producătorul de ambalaje flexibile, crește organic de la an la an. 2020 pare să fie și cel mai bun an de la înființare.

Înființată în anul 2005, plusează pe majorarea cifrei de afaceri cu 10-20%. Dacă în 2019 afacerile companiei depășeau 7.682 milioane euro, 2020 a venit cu ascensiune de 7.19%. Deloc de neglijat, dacă luăm în calcul faptul că discutăm despre un an pandemic.

Surpriza însă este profitul net realizat. 39.57% majorare comparativ cu 2019. Conform cifrelor, Plastinvest beneficiază de stabilitate și în rândul angajaților, 61 la număr. O cifră aproape similară anului fiscal precedent.

Plastinvest a reușit, în timp, să fie unul din cei mai importanți producători de ambalaje din mase plastice din țară. O gamă largă de produse alimentare pe care le găsim în supermarket-uri, poartă ambalajele celor de la Plastinvest.

Pandemia a atins inclusiv industria ambalajelor. În era pre-COVID 19, reducerea consumului de plastic a fost principala preocupare. Însă, ulterior, clienții așteaptă ca mărcile să protejeze sănătatea și bunăstarea, comunitățile locale și planeta, pentru a reveni la normal.

Acest concept poartă numele de Build Back Better. Noile condiții de piață, precum reducerea activității a tot ce înseamnă Horeca, au impactat serios industria ambalajelor. Comercianții cu amănuntul și consumatorii tind spre soluții de ambalare în primul rând durabile. De asemenea, Directiva UE în privința plasticului de unică folosință, este în vigoare de la 3 iulie 2019.

Aceasta are ca scop reducerea impactului pe care îl au anumite produse din plastic, asupra mediului. Astfel, mai marii producători de ambalaje încep să se reorienteze spre produse biodegradabile, prietenoase cu mediul. Ambalarea reprezintă mai mult decât o simplă modalitate de a transporta produse.

Acestea sunt acum indispensabile, în primul rând în materie de branding. Design-ul care atrage atenția, materialele sustenabile  și amprenta producătorului sunt de asemenea, criterii importante în alegerea produselor de către clienți.

ARTICOLE SIMILARE

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Ultimele Știri

Sponsorizate

STEWO Năsăud angajează facturist și Controlor Calitate, Grand Hotel COROANA caută ospătar(ă)

Grand Hotel COROANA angajează ospătar(ă), iar STEWO Năsăud caută facturist Noi locuri de muncă sunt disponibile în Bistrița, la BCVO Logistics, unde este nevoie de planificatori transport, dar și la Sergiana, IPROEB, GB Instaplan, Polimed, TeraSteel.  Oferta completă, mai jos:

Cele mai noi modele Škoda vin la Bistrița, la Caravana Škoda 2025

Caravana Škoda 2025: În 27 și 28 septembrie, parcarea Bistrița Retail Park (lângă Selgros) se va transforma într-un adevărat showroom în aer liber, unde pasionații de mașini și familiile bistrițene sunt invitați să descopere cele mai noi modele Škoda, să participe la test drive-uri și să se bucure de surprize, concursuri și premii atractive.

NOI locuri de muncă, disponibile la Grand Hotel Coroana, Fan Courier, BCVO Logistic, TeraSteel

Grand Hotel COROANA angajează ospătar(ă), iar Crama JELNA  caută ospătar & barman care știu să pună vibe-ul în pahar și povestea pe masă. BCVO Logistics caută planificatori transport. Noi locuri de muncă sunt disponibile la Polimed, TeraSteel, Sergiana și IPROEB. Oferta completă, mai jos: