19.4 C
Bistrița
vineri, aprilie 25, 2025

Plastinvest Năsăud nu se abate de la creștere! 2020 – cel mai bun an al companiei de la înființare și până acum.

Plastinvest Năsăud, producătorul de ambalaje flexibile, crește organic de la an la an. 2020 pare să fie și cel mai bun an de la înființare.

Înființată în anul 2005, plusează pe majorarea cifrei de afaceri cu 10-20%. Dacă în 2019 afacerile companiei depășeau 7.682 milioane euro, 2020 a venit cu ascensiune de 7.19%. Deloc de neglijat, dacă luăm în calcul faptul că discutăm despre un an pandemic.

Surpriza însă este profitul net realizat. 39.57% majorare comparativ cu 2019. Conform cifrelor, Plastinvest beneficiază de stabilitate și în rândul angajaților, 61 la număr. O cifră aproape similară anului fiscal precedent.

Plastinvest a reușit, în timp, să fie unul din cei mai importanți producători de ambalaje din mase plastice din țară. O gamă largă de produse alimentare pe care le găsim în supermarket-uri, poartă ambalajele celor de la Plastinvest.

Pandemia a atins inclusiv industria ambalajelor. În era pre-COVID 19, reducerea consumului de plastic a fost principala preocupare. Însă, ulterior, clienții așteaptă ca mărcile să protejeze sănătatea și bunăstarea, comunitățile locale și planeta, pentru a reveni la normal.

Acest concept poartă numele de Build Back Better. Noile condiții de piață, precum reducerea activității a tot ce înseamnă Horeca, au impactat serios industria ambalajelor. Comercianții cu amănuntul și consumatorii tind spre soluții de ambalare în primul rând durabile. De asemenea, Directiva UE în privința plasticului de unică folosință, este în vigoare de la 3 iulie 2019.

Aceasta are ca scop reducerea impactului pe care îl au anumite produse din plastic, asupra mediului. Astfel, mai marii producători de ambalaje încep să se reorienteze spre produse biodegradabile, prietenoase cu mediul. Ambalarea reprezintă mai mult decât o simplă modalitate de a transporta produse.

Acestea sunt acum indispensabile, în primul rând în materie de branding. Design-ul care atrage atenția, materialele sustenabile  și amprenta producătorului sunt de asemenea, criterii importante în alegerea produselor de către clienți.

ARTICOLE SIMILARE

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Ultimele Știri

Sponsorizate

Restaurantul Arena by Casa EMA angajează bucătar, STEWO Năsăud caută asistent manager și inginer calitate

Restaurant Arena by Casa EMA caută bucătar și ajutr de bucătar! Noi locuri de muncă sunt disponibile la STEWO Năsăud, unde este nevoie de magazioner, inginer Calitate și asistent manager. Se fac angajări și la ROMBAT, AMICII Building sau Ideal Print. Oferta completă, mai jos:

Škoda Elroq vine direct la tine: Test Drive la ușa ta, acum în Bistrița!

Bistrițenii au acum ocazia să descopere cel mai nou model electric din familia Škoda – Elroq – într-un mod complet diferit și extrem de comod: direct la ușa lor! Cu inițiativa „Test Drive la ușa ta”, MATEROM AUTOMOTIVE – Dealer & Service Autorizat Škoda, aduce viitorul mobilității acolo unde te afli, fie că ești acasă, la birou sau în oraș.

Se fac angajări la Crama Jelna, Rombat și Fan Courier: Noi locuri de muncă, în Bistrița

Crama JELNA angajează barman, ajutor barman, bucătar și maseur! ROMBAT caută operatori producție. NOI locuri de muncă în Bistrița, la SAN DECO Bistrița-Năsăud,  DIVANI & SOFA, AMICII Building și Ideal Print. Oferta completă, mai jos: