Potrivit managerului Spitalului Clinic Județean de Urgență Gabriel Lazany nemulțumirile celor care ajung la Unitatea de Primiri Urgențe a Spitalului Clinic Județean de Urgență Bistrița sunt legate timpul de așteptare și comunicarea cu medicii și asistentele.
Prezent la Bistrițeanul Live managerul Spitalului Clinic Județean de Urgență Bistrița, Gabriel Lazany, care în câteva zile va prelua Primăria Bistrița, a precizat că singurele nemulțumiri ale celor care ajung la Unitatea de Primiri Urgențe a spitalului sunt legate de timpul de așteptare și comunicarea cu personalul medical.
„Nemulțumirile legate de UPU ating două aspecte: timpul de așteptare și modul în care medicul sau personalul medical interacționează cu pacientul, comunicarea. (…) Lumea trebuie să înțeleagă că din momentul în care a intrat și a dat buletinul la triaj și a fost înregistrat, el intră în monitorizarea directă a UPU. Este într-un circuit medical, i se atribuie un cod de urgență, în funcție de diagnosticul care i s-a pus în momentul în care a fost în evidență, iar timpii de așteptare sunt direct proporționali cu cât de urgentă este problema lui. Toate acestea sunt într-un circuit și se recalibrează, cu fiecare nouă intrare a unui pacient în UPU”, a spus Gabriel Lazany, la Bistrițeanul Live.
Acesta a mai precizat că nemulțumirile legate de actul medical în sine sunt foarte puține și că de când a fost modernizată Unitatea de Primiri Urgențe a scăzut și timpul de așteptare.
Emisiunea la care a fost prezent Gabriel Lazany o puteți urmări mai jos: