5.7 C
Bistrița
sâmbătă, noiembrie 22, 2025

Tot fără semaforizare pe Blaga, momentan, dar cu o trecere ca-n palmă!

Trecerea la nivel cu calea ferată de pe Lucian Blaga rămâne încă fără semaforizare. Șoferii tot vor avea de oprit la „crucea lui Andrei”. Dar traficul se va desfășura „ca-n palmă”, pe ambele sensuri.

Trecerea la nivel cu calea ferată de pe strada Lucian Blaga – provocarea șoferilor, de ani de zile.

După promisiuni peste promisiuni, proiecte peste proiecte și ani mulți trecuți, s-a făcut în sfârșit CEVA.

O partea din problemă a fost rezolvată, mai repede decât era preconizat.

Mai exact, Primăria Bistrița a contractat o firmă din Oradea care să rezolve problema carosabilului și să înlocuiască dalele. Lucrările ar fi trebuit să dureze până la finele lunii mai, dar, la presiunea edilului, lucrările au fost finalizate cu o lună mai repede.

Astfel, de ieri, circulația pe strada Lucian Blaga, la trecerea la nivel cu calea ferată, a fost reluată pe ambele sensuri. Șoferii sunt nevoiți în continuare să oprească la „crucea lui Andrei”. 

Totuși, mai trebuie trecut „un hop”. Lucrările de semaforizare cu semafor și bariere revin exclusiv CFR-ului.

Municipalitatea a prins în bugetul pe 2021 UN MILION DE LEI, bani pe care să-i dea CFR-ului pentru a face lucrările.

Încă nu se știe o dată exactă CÂND se vor apuca efectiv de montare. Primarul a promis că va face viramentul și speră că CFR-ul se va apuca de lucru în cel mai scurt timp.

Prima ordonanțare de plată, în valoare de 1 milion de lei, o voi face către CFR în vederea montării cât mai urgente a sistemului de avertizare acustică și luminoasă”, a scris Ioan Turc pe pagina sa de Facebook.

 

ARTICOLE SIMILARE

1 COMENTARIU

  1. Referitor la trecerea de cale ferata Lucian Blaga : Daca trec 3 trenuri pe zi ( ziua cind e aglomerata cieculatia) o inchidere duseaza 5-10 deci circulatia e blocata 15-30 min si poate nu e ora de virf in doua perioade de circulatie. I schimb sa opreasca fiecare masina sa zicem 10 sec cu frinat si pornit rezulta ca la timpul maxim de oprire este ecivalentul a 180 de masini. Pe cind in realitate pe acolo trec peste 500 de masini poate mii. Sa traga concluzia cine trebuie si sa puna bariere.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Ultimele Știri

Sponsorizate

Eleganță, tehnologie și economie Noua Škoda Octavia cu tehnologie mild-hybrid, acum cu Clever Bonus

MATEROM AUTOMOTIVE îți oferă una dintre cele mai avantajoase oferte ale anului: Octavia mHEV, modelul Škoda preferat al șoferilor din România, beneficiază acum de un Clever Bonus de 3.200 EUR (TVA inclus).

Restaurant Giulia lansează GASTROLINE – noul standard în catering premium

După ce și-au consolidat reputația și i-au cucerit pe bistrițeni cu evenimente memorabile, organizate ireproșabil în...

NOI locuri de muncă, la restaurantul ALMARS: Se caută spălător de vase și ajutor bucătar

Restaurantul ALMARS caută spălător vase și ajutor bucătar, Clinica Sanovil are nevoie de economist, jurist și psiholog. Se caută casier și preparator de burgeri! NOI locuri de muncă, în Bistrița, la BCVO Logistics, IPROEB, Fan Courier.  Oferta completă - mai jos: