23.1 C
Bistrița
miercuri, septembrie 10, 2025

Începe testarea angajaților de la Serviciul de Ambulanță!

O asistentă de la Serviciul de Ambulanță a fost depistată săptămâna trecută cu COVID-19. Colegii acesteia trebuie de urgență testați. De azi va începe prelevarea de probe. În ordine, începând de la contacții direcți.

Săptămâna trecută s-au agitat spiritele în cadrul Serviciului Județean de Ambulanță Bistrița-Năsăud. Asistenta șefă a fost depistată pozitiv cu COVID-19, fiind internată.

Deși nu se știe exact de unde a contactat noul tip de coronavirus, cel mai probabil acest lucru s-a întâmplat din cauză că soțul ei a fost depistat pozitiv.

Conform protocolului, contacții direcți ai asistentei trebuiau puși imediat în izolare. Managerul SAJ BN însă a considerat că e un risc, existând posibilitatea ca să se formeze un lanț de infectați, respectiv izolați, și astfel Serviciul să rămână fără personal activ.

Mai mult, le-ar fi spus angajaților că testarea lor se poate face DOAR contra cost.

Mai multe despre acest subiect puteți reciti AICI:

GRAV: Presați de conducere și de frica internării, angajații Ambulanței Bistrița refuză testarea pentru COVID-19 după ce o colegă a fost diagnosticată. Soțul asistentei e în stare gravă, la spital

În cele din urmă, managerul SAJ BN „a aflat” că cei din prima linie sunt testați GRATUIT, și le-a transmis angajaților că se va face un sistem de testare.

„Am vorbit cu domnul manager al Spitalului Județean și a acceptat să ne testeze personalul începând cu ziua de luni. Testarea se va face în cadru organizat, iar detaliile le vom stabili luni dimineața cu dânsul”, a explicat vineri managerul SAJ BN.

Astăzi, așa cum a fost stabilit, se încep testările.

„De azi începem testarea personalului de la Ambulanță. Le-am spus că vom testa 20 de persoane pe zi. Nu pot mai mult, pentru că avem și ceilalți pacienți care trebuie testați. Le-am spus să aducă prima dată contacții direcți, ei fiind cel mai urgent de testat. Și de acolo vedem cum evoluează lucrurile.”, a declarat, pentrru Bistrițenaul.ro, managerul SJUB, Gabriel Lazany.

Ar fi vorba de cele 4 ture de lucru din stația centrală, aproximativ 50 de persoane- personal medical plus ambulanțieri și 21 salariați din sfera administrativ-economică.

ARTICOLE SIMILARE

Ultimele Știri

Sponsorizate

STEWO Năsăud angajează facturist și Controlor Calitate, Grand Hotel COROANA caută ospătar(ă)

Grand Hotel COROANA angajează ospătar(ă), iar STEWO Năsăud caută facturist Noi locuri de muncă sunt disponibile în Bistrița, la BCVO Logistics, unde este nevoie de planificatori transport, dar și la Sergiana, IPROEB, GB Instaplan, Polimed, TeraSteel.  Oferta completă, mai jos:

Cele mai noi modele Škoda vin la Bistrița, la Caravana Škoda 2025

Caravana Škoda 2025: În 27 și 28 septembrie, parcarea Bistrița Retail Park (lângă Selgros) se va transforma într-un adevărat showroom în aer liber, unde pasionații de mașini și familiile bistrițene sunt invitați să descopere cele mai noi modele Škoda, să participe la test drive-uri și să se bucure de surprize, concursuri și premii atractive.

NOI locuri de muncă, disponibile la Grand Hotel Coroana, Fan Courier, BCVO Logistic, TeraSteel

Grand Hotel COROANA angajează ospătar(ă), iar Crama JELNA  caută ospătar & barman care știu să pună vibe-ul în pahar și povestea pe masă. BCVO Logistics caută planificatori transport. Noi locuri de muncă sunt disponibile la Polimed, TeraSteel, Sergiana și IPROEB. Oferta completă, mai jos: