14.8 C
Bistrița
sâmbătă, aprilie 26, 2025

Filmul „Mirciulică”, lider pe Netflix după o zi de la lansarea pe platformă

După o singură zi de la lansarea filmului „Mirciulică” pe platforma de filme și seriale Netflix, prima producție a Bravo Films a ajuns pe locul 1 în trending, în România.

„Mirciulică” este o producție a Bravo Films, firma beclenarului Mircea Popa și a lui Cristian Ilișuan. Cei doi au investit, după un progres imens pe Youtube, într-un film de comedie care a umplut cinematografele.

Este filmul de debut al lui Mircea Bravo, care joacă și rolul principal în poveste – un student care nu ia examenul de la magistratură și ajunge să facă compromisuri până într-un anumit punct. Filmul a fost lansat în cinematografe în data de 7 octombrie 2022 și, potrivit CineMagia, a adunat peste 300.000 de spectatori plătitori de bilete (încasări de 1,6 milioane de dolari).

În mai puțin de 48 de ore, filmul a devenit cel mai urmărit din România, iar Mirciulică se află pe primul loc în tendințe, alături de „Legea Sângelui” și „Fast and Furious 9”. Pe locul 4 este un alt film românesc, „Nunți, botezuri și înmormântări”, popular și în cinematografe.

Mircea Bravo spune că au vrut să facă un film fără înjurături, dar pentru a da o notă de normalitate, au trebuit să le scape pe ici-colo. Este mândru de ceea ce a realizat și spune că a făcut profit, iar banii strânși îi va investi mai departe, în alte proiecte.

 „Ne-am dat seama că, dacă vrem să facem film, noi trebuie să punem banii, noi trebuie să fim producători, noi trebuie să ne ocupăm de tot. Banii de la box-office sunt banii încasați de cinematografe. Două treimi merg spre cinema și taxe la stat, doar o treime rămâne, pe care trebuie s-o împarți cu distribuitorul. Și-atunci ne-am gândit, mai facem sau nu mai facem? Că matematic nu dădea bine. Și-am luat o decizie oarecum inconștientă și am zis că mergem înainte“, a povestit Mircea Bravo într-un vlog postat pe Youtube.

Noi avem din toată suma un euro și un pic pentru fiecare intrare. Ne-am scos banii. Suntem pe un ușor profit. Sunt bani pe care vrem să îi investim în următoarele proiecte“, a mai declarat Mircea Bravo.

Următorul proiect cinematografic a fost anunțat. Se numește „Nuntă pe bani” și a fost deja filmat în mai multe locuri din România.

 

ARTICOLE SIMILARE

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Ultimele Știri

Sponsorizate

Restaurantul Arena by Casa EMA angajează bucătar, STEWO Năsăud caută asistent manager și inginer calitate

Restaurant Arena by Casa EMA caută bucătar și ajutr de bucătar! Noi locuri de muncă sunt disponibile la STEWO Năsăud, unde este nevoie de magazioner, inginer Calitate și asistent manager. Se fac angajări și la ROMBAT, AMICII Building sau Ideal Print. Oferta completă, mai jos:

Škoda Elroq vine direct la tine: Test Drive la ușa ta, acum în Bistrița!

Bistrițenii au acum ocazia să descopere cel mai nou model electric din familia Škoda – Elroq – într-un mod complet diferit și extrem de comod: direct la ușa lor! Cu inițiativa „Test Drive la ușa ta”, MATEROM AUTOMOTIVE – Dealer & Service Autorizat Škoda, aduce viitorul mobilității acolo unde te afli, fie că ești acasă, la birou sau în oraș.

Se fac angajări la Crama Jelna, Rombat și Fan Courier: Noi locuri de muncă, în Bistrița

Crama JELNA angajează barman, ajutor barman, bucătar și maseur! ROMBAT caută operatori producție. NOI locuri de muncă în Bistrița, la SAN DECO Bistrița-Năsăud,  DIVANI & SOFA, AMICII Building și Ideal Print. Oferta completă, mai jos: