10.7 C
Bistrița
duminică, noiembrie 2, 2025

Radu Moldovan: Am cerut juristului spitalului să tragă la răspundere pe cei ce aruncă acuze asupra unității medicale și apoi se sustrag

Un scandal a izbucnit zilele trecute în jurul secției Pediatrie a Spitalului Județean de Urgență. O mămică se plângea că i s-ar fi cerut să aducă aparat de aerosoli de acasă. „Am cerut juristului să tragă la răspundere pe cei ce aruncă cu noroi și apoi se sustrag!”, a replicat Radu Moldovan.

Zilele trecute, o mămică s-a plâns online de secția Pediatrie a Spitalului Județean de Urgență Bistrița. Aceasta a acuzat personalul că i-ar fi cerut să aducă aparat de aerosoli de acasă, deoarece nu există destule pe secție.

Ieri, în ședința de Consiliu Județean, subiectul a fost readus în discuție de un consilier.

„Știm că sunt mulți copii cu viroze, și am văzut postarea cu aparatul de aerosoli. Nu există posibilitatea să fie cumpărate mai multe?”, a intervenit liberalul Samuel Coman.

„Am făcut referat pentru achiziționarea mai multor aparate de aerosoli, pentru suplimentarea lor.

Dar, am văzut și eu postarea și am și citit toate comentariile, comentarii care NU susțineau cele spuse. Am și sunat imediat pe manager și l-am întrebat care e situația. Până la urmă s-a dovedit că nu a fost așa. Că nu i-a cerut nimeni să aducă aparat de aerosoli de acasă. Unii vor să-l țină numai pentru ei, dar îl folosise cu câteva minute înainte de a se plânge.

Și-a cerut scuze că de fapt da, nu e adevărat, că nu stau lucrurile chiar așa. Într-adevăr e un val de viroze mai mare ca niciodată, și am cerut suplimentarea aparatelor de aerosoli, dar situația respectivă nu fusese adevărată”, a răspuns Radu Moldovan, președintele CJ BN.

Președintele CJ BN vrea să se tragă la răspundere cei ce acuză spitalul de ceva și apoi se sustrag

În urma postării, președintele Radu Moldovan a avut o cerință pentru manager și una pentru juristul spitalului.

Am vorbit cu managerul Lazany să vadă care e comportamentul personalului. Și să le ceară acestora să trateze cu mai multă atenție pacienții, să fie atenți cum vorbesc. E greu la peste 1.000 de angajați să vezi fiecare cum se comportă. Dar i-am cerut să lucreze la problemele astea de imagine și de comunicare.

Totodată, am cerut juristului să cheme în răspundere pe cei ce aruncă cu noroi în imaginea spitalului, numai de dragul de a vorbi. Da. E loc de mai bine. Dar sunt unii, ca și în cazul acesta, care aruncă cu acuze și apoi își cer scuze. Aruncă cu noroi în munca altora și apoi se sustrag, nu mai recunosc!”, a concluzionat Radu Moldovan, președintele CJ BN.

Despre valul de viroze, Bistrițeanul.ro a scris aici:

România se confruntă cu cel mai agresiv val de viroze la copii, din ultimul deceniu. La Bistrița, jumătate dintre copiii de la Pediatrie au viroze

 

 

 

 

ARTICOLE SIMILARE

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Ultimele Știri

Sponsorizate

Nou RMN ultraperformant cu inteligență artificială, la Sanovil

Policlinica Nouă Sanovil face un pas important în modernizarea serviciilor medicale din județ. Aici a fost achiziționat un aparat RMN de ultimă generație – General Electric SIGNA Victor 1.5 Tesla. Este un echipament de top care oferă imagini extrem de clare, investigații mai rapide și confort sporit pentru pacient.

AMICII BUILDING angajează asistent șef șantier și inginer instalații. NOI locuri de muncă, în Bistrița

NOI locuri de muncă sunt disponibile în Bistrița, la Amicii Building - compania care caută un asistent șef șantier și un inginer instașații - execuție. INST-Nistor are nevoie de ingineri construcții civile iar la IPROEB se fac angajări pentru posturile de confecționer izolații, lăcătuș mecanic, sudor, controlor calitate. 

Ești pentru prima dată în Service MATEROM AUTOMOTIVE? Primești un voucher cu -10% Reducere!

Dacă nu ai mai apelat niciodată la Service-ul MATEROM AUTOMOTIVE Bistrița, sau revii după mai bine de doi ani, ai acum ocazia perfectă să redescoperi o experiență de service Premium – cu un Cadou Special: un Voucher cu -10% Reducere la prima și a doua vizită în Service...