-0.9 C
Bistrița
miercuri, decembrie 4, 2024

Se pregătește un brand al județului! Cât ne costă noua „identitate”

Anul acesta, Bistrița-Năsăud va avea propriul brand. De acest proiect se ocupă Consiliul Județean, care a și prins bani în acest sens, în bugetul de investiții pentru anul 2017.

Astfel, pentru servicii de creație și producție în vederea realizării constructului de brand al județului Bistrița-Năsăud, instituția a alocat nu mai puțin de 200.000 de lei.

Deocamdată nu se știe care este direcția urmată de Consiliul Județean în acest sens, lăsând sarcina construirii brandului, cel mai probabil, pe mâna specialiștilor. Până acum, simbolul promovat de instituție sub formă de semn de intrare în județ a fost o pană de păun stilizată. Penele de păun însoțesc clopurile din zona Năsăudului.

ARTICOLE SIMILARE

Ultimele Știri

Sponsorizate

Gelateria Aniela îți pune Crăciunul ”la pachet”: turtă dulce cu scorțișoară, rulouri, prăjiturele fine și înghețată!

Cum ar fi să vă răsfățați invitații de Crăciun cu bunătățile de la Gelateria Aniela?! Nimic...

Se fac angajări la FAN Courier, RCB Electro, MasterFoam. Noi locuri de muncă, în Bistrița

Compania RCB Electro angajează pentru o perioadă nedeterminată electrician și gestionar depozit. MasterFoam are nevoie de stivuitoriști. La Brutăria Delice Pan este nevoie de inginer tehnolog în industria alimentară. Oferta completă, mai jos: 

Vrei să ai o vizibilitate optimă, indiferent de vreme? Schimbă la timp ștergătoarele

Vrei să ai o vizibilitate optimă, indiferent de vreme? Schimbă la timp ștergătoarele. La Materom Skoda ai parte de reduceri speciale valabile până în 31 decembrie!