13.7 C
Bistrița
marți, mai 6, 2025

„Revoluția” sandwichului cu viermi: TOATE fastfood-urile din Decebal, verificate. CE a găsit Protecția Consumatorului:

Protecția Consumatorului BN s-a autosesizat ieri în cazul ”sandwichului cu topping de viermi”. Au fost verificate toate fast-food-urile din zona Pieței Decebal. ”Aproape toate au fost amendate!” a declarat Stelian Dolha.

Un bistrițean s-a plâns că a cumpărat un sandwich de la unul dintre fast-food-urile din zona Pieței Decebal. Doar că înainte să muște din el, i-a atras atenția ”topingul special”: niște viermișori. A făcut poză și a aruncat sandwich-ul. Ar fi încercat să ia legătura cu cei de la Protecția COnsumatorului, dar nu ar fi reușit. Așa că s-a adresat redacției Bistrițeanul.ro.

Pățania omului o puteți reciti aici:

În urma apariției articolului, reprezentanții protecției COnsumatorului BN s-au autosesizat și au luat la puricat TOATE fast-food-urile din zona Pieței Decebal. S-au găsit nereguli și s-a lăsat cu amenzi.

Ne-am autosesizat ieri, în urma articolului apărut și am mers la cele 6 sau 7 fast-food-uri din zona Pieței Decebal. 

Am găsit nereguli privind:

  • condițiile de depozitare
  • felul de etichetare al produselor
  • produse expirate

Am aplicat estul de multe sancțiuni, având în vedere numărul de operatori verificați. Au fost și operatori la care NU am constatat abateri, au fost alții la care am găsit mai multe. Valoarea amenzilor aplicate se încadrează între 2.000 și 30.000 de lei.

Astăzi vom face cuantumul și vom trimite fiecărui operator valoarea exactă a amenzilor ce trebuie plătite, pe baza neregulilor constatate!” a declarat, pentru Bistrițeanul.ro, șeful OPC BN, Stelian Dolha.

Acesta a ”încurajat” bistrițenii să sesizeze astfel de nereguli.

Paradoxal, pe latură alimentară, lumea nu prea sesizează. Avrem plângeri privind facturile la electricitate, gaz, telefonie, etc. Dar nu și pe partea alimentară. Îi rog pe bistruițeni să sesizeze. Nu știu pe ce număr a sunat domnul respectiv. Dar să sune la numărul 0263/211681. E cineva aici de las 08.00 – 16.00. E imposibil să nu răspundă nimeni. Chiar îi încurajez să sune, să trimnită mail sau să facă plângerea online. Ne ocupăm de fiecare sesizare!” a concluzionat Stelian Dolha.

 

 

 

ARTICOLE SIMILARE

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Ultimele Știri

Sponsorizate

În Mai, TORT de prezentare GRATUIT la Cofetăria Cristina pentru pachetele complete de evenimente!

Ai un eveniment important în viața ta și vrei ca totul să iasă așa cum îți...

Nu rata PRIME CONNECTIONS – primul eveniment de business networking al anului pentru antreprenorii din Bistrița!

Ești pregătit pentru evenimentul de Business Networking al primăverii? După succesul evenimentului din toamnă, BNI Bistrița-Năsăud România organizează primul eveniment de business networking în 2025: Prime Connections.

ProAnima e acum Transilvet! Aceiași medici veterinari dedicați și servicii veterinare de top pentru sănătatea animalelor de companie

Clinica veterinară ProAnima s-a reinventat și a devenit Transilvet! Cu o nouă denumire acum, dar în aceeași locație (strada Drumul Dumitrei Vechi, Nr. 29A, Bistrița), medicii veterinari Vlad Ștefănescu și Loredana Zegrea, cei care au pus bazele clinicii, continuă să ofere servicii medicale veterinare de înaltă calitate, bazate pe o experiență vastă și o pregătire internațională.