8.5 C
Bistrița
luni, octombrie 3, 2022

Nervi încinși și disperare la sediul E-ON GAZ Bistrița! Oamenii se plâng inclusiv Protecției Consumatorului

Numeroși bistrițeni s-au prezentat zilele trecute la sediul Protecției Consumatorului BN. Oamenii, supărați pe cei de la E-on GAZ Bistrița. „Am venit de la zeci de kilometri distanță. Am așteptat cu orele și nu ne-a băgat nimeni în seamă!”, s-au plâns ei.

Odată cu majorarea prețurilor la gaz și electricitate, cetățenii merg la sediile furnizorilor de utilități pentru a discuta, a găsi soluții sau a schimba contracte.

E-On Gaz este unul dintre cei mai mari furnizori de gaz din județul nostru. La sediul din Bistrița însă, se lasă totdeauna cu supărări și nervi. Mai nou, chiar și cu sesizări la Protecția Consumatorului.

„Am venit de la zeci de kilometri distanță și am stat la coadă câteva ceasuri bune. Nimeni nu m-a întrebat nimic, și nu am reușit să îmi rezolv problema. Am revenit a doua zi. Tot așa… Păi nu am mai rezistat, am mers și am sesizat la Protecția Consumatorului. Nu au personal destul și e bătaie de joc!”, a explicat un bistrițean revoltat.

În ultimele zile, mai multe persoane din județ au bătut la ușa Protecției Consumatorului BN în speranța că se va rezolva ceva.

Nu au personal destul pentru relațiile cu clienții. Stăm cu ceasurile acolo. La ei pauza de masă e pauză de masă și la ora de închidere se închide, indiferent câți oameni așteaptă. Înțelegem că programul e program, dar nu poți să ai doar doi-trei oameni la un județ întreg. Merge totul extrem de încet!”, s-a plâns Nelia D.

După ce mai multe persoane venite din diferite colțuri ale județului s-au plâns comisarilor Protecției Consumatorului BN, aceștia au luat legătura, telefonic, cu personalul E-On GAZ Bistrița. Doar că modul în care firma își gestionează relația cu clienții NU poate fi rezolvat de Protecția Consumatorului.

„După ce au sunat cei de la Protecția Consumatorului, m-am dus iarăși. Atunci și-au făcut timp să mă primească. Dar nu e corect să ne facă să așteptăm atâta, să venim de la zeci de kilometri distanță, zile la rând, și efectiv să nu ne bage nimeni în seamă!”, s-au plâns reporterilor mai mulți bistrițeni.

Chiar și pe Google, recenzia E-ON Gaz Bistrița este 2 din 5. Din cele 95 de păreri expuse, majoritatea se plâng de același lucru:

  • personal puțin
  • timp lung de așteptare
  • nevoia de a te reîntoarce mai multe zile la rând până când ajungi „la ghișeu”

Poate așa se sesizează cei de la sediul central și mai fac angajări. Că nu e vorba că nu te-ar ajuta. Dar e prea mare timpul de așteptare. Și chiar nu ne permitem să venim zile la rând, să stăm cu ceasurile și efectiv NICI MĂCAR să nu te întrebe nimeni nimic!”, au transmis bistrițenii.

ARTICOLE SIMILARE

2 COMENTARII

  1. Așa este la toți furnizorii de energie (gaze și energie electrică). După ce au implementat programe de „reorganizare și optimizare a activității” rămâne in front office personal „închiriat”, insuficient și platit cu salariul minim pe economie, iar când vine o persoana din mediul rural care nu are competențe digitale (care nu se descurcă să-și rezolve problemele online) sta la coada cu orele și nu ii ajuta nimeni la rezolvarea problemelor. Acesta e respectul furnizorilor pentru clienții lor. Veți spune să meargă la alt furnizor. Din păcate toți sunt la fel… Legislația îi protejează iar daca mai iau cate o amendă de la Protecția Consumatorilor ii doare undeva…

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Bistriteanul TV

Sponsorizate

Vineri și sâmbătă, 20 la sută REDUCERE în magazinele MARECOM! Sărbătoresc 17 ani de când produc costume în fabrica din Năsăud

Producătorul de îmbrăcăminte MARECOM sărbătorește weekendul acesta 17 ani de când produce costume și haine pentru...

Au ajuns noile mascote de la Minnie și Mickey: Sonic X , Chase din Patrula Cățelușilor, dar și Mickey și Minnie varianta roz

Andrada, alături de echipa ei, aduce emoție, bucurie și culoare evenimentelor, îmbrăcând costume și transformându-se în...

Irem General Contractor angajează Lăcătuși Montatori pentru Suedia și Olanda! Rombat Bistrița caută operatori producție

ROMBAT, singurul brand de baterii fabricate în România, angajează operatori producție, iar IREM General Contractor angajează Lăcătuși Montatori pentru proiect în Suedia si Olanda. Noi locuri de muncă, disponibile la Stewo Năsăud, Sanovil și Electroplast.