21.2 C
Bistrița
sâmbătă, septembrie 13, 2025

Se pregătește un brand al județului! Cât ne costă noua „identitate”

Anul acesta, Bistrița-Năsăud va avea propriul brand. De acest proiect se ocupă Consiliul Județean, care a și prins bani în acest sens, în bugetul de investiții pentru anul 2017.

Astfel, pentru servicii de creație și producție în vederea realizării constructului de brand al județului Bistrița-Năsăud, instituția a alocat nu mai puțin de 200.000 de lei.

Deocamdată nu se știe care este direcția urmată de Consiliul Județean în acest sens, lăsând sarcina construirii brandului, cel mai probabil, pe mâna specialiștilor. Până acum, simbolul promovat de instituție sub formă de semn de intrare în județ a fost o pană de păun stilizată. Penele de păun însoțesc clopurile din zona Năsăudului.

ARTICOLE SIMILARE

Ultimele Știri

Sponsorizate

Ești pasionat de torturi și vrei să-ți desăvârșești tehnica? Descoperă toate secretele de la maestrul cofetar Alina Bejan, pentru Un Dulce De Zece!

Măiestria de a face torturi care să fure privirile tuturor și să-i cucerească definitiv pe cei...

MATEROM AUTOMOTIVE TE PREMIAZĂ!

Caravana Škoda 2025 vine cu premii spectaculoase! Două zile de test drive-uri cu cele mai îndrăgite modele Škoda, noutăți din lumea auto și o TOMBOLĂ cu premii WOW îi așteaptă pe bistrițeni la Caravana Škoda 2025.

Iubești fructele de mare?! Musai să ajungi la ALMARS, restaurantul unde gătește chef Ștefan Șimon – bucătar școlit în restaurante cu stele Michelin

Fostul Restaurant Lacto-Vegetarian de pe strada C.R. Vivu din Bistrița, un loc care și-a câștigat reputația...