23.6 C
Bistrița
duminică, iulie 27, 2025

Se pregătește un brand al județului! Cât ne costă noua „identitate”

Anul acesta, Bistrița-Năsăud va avea propriul brand. De acest proiect se ocupă Consiliul Județean, care a și prins bani în acest sens, în bugetul de investiții pentru anul 2017.

Astfel, pentru servicii de creație și producție în vederea realizării constructului de brand al județului Bistrița-Năsăud, instituția a alocat nu mai puțin de 200.000 de lei.

Deocamdată nu se știe care este direcția urmată de Consiliul Județean în acest sens, lăsând sarcina construirii brandului, cel mai probabil, pe mâna specialiștilor. Până acum, simbolul promovat de instituție sub formă de semn de intrare în județ a fost o pană de păun stilizată. Penele de păun însoțesc clopurile din zona Năsăudului.

ARTICOLE SIMILARE

Ultimele Știri

Sponsorizate

DE NERATAT: Descoperă secretele pizzei perfecte de la maestrul Chef Toderaș Mircea, într-un show culinar marca Colina Restaurant & Events din Unirea!

Vrei să înveți să pregătești cea mai bună pizza din viața ta, cu care să-i răsfeți...

Materom Automotive Bistrița lansează o ofertă dedicată siguranței la volan

Materom Automotive Bistrița lansează o ofertă dedicată siguranței la volan: Super reducere la schimbul complet al plăcuțelor de frână, pentru modelele Škoda fabricate între anii 2018 și 2020.

BISTRIȚA, zona Subcetate: Apartamente la 82.000 Euro inclusiv TVA, în Ansamblul Rezidențial Valea Românească

Primul bloc din Ansamblul Rezidențial Valea Românească, din zona Subcetate, lângă magazinul Penny, este gata! Cele...